eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Druk i dostawa publikacji na potrzeby Fundacji Natura optima dux.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-16

Warszawa: Druk i dostawa publikacji na potrzeby Fundacji Natura optima dux.
Numer ogłoszenia: 292872 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja "Natura Optima Dux" , ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 629 32 23, faks 22 629 63 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miiz.waw.pl/fundacja

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i dostawa publikacji na potrzeby Fundacji Natura optima dux..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest druk i dostawa do siedziby Zamawiającego publikacji na potrzeby Fundacji Natura optima dux. Opis przedmiotu zamówienia: Publikacje czasopism: 1. Annales Zoologici, zeszyt 3 oraz 4. Vol. 61, objętość ok. 180 + 150 stron + - 5%, plus ok. 10 stron kolorowych , + - 5%, nakład 350 egz. każdy zeszyt, format 21 x 27 cm, papier kreda 115g silk, 1+1, okładka karton 250g zadruk (czarny, pantone 1205 c) + 1 ( czarny) + folia matowa, Nadbitki w lamówce, Oprawa szyta, klejona, Druk z dostarczonych materiałów w formacie PDF. 2. Acta Ornithologica zeszyt 1 oraz 2 Vol. 46 objętość ok. 104 + 120 stron + - 5%, nakład 350 egz. każdy, format: 20 x 27 cm papier kreda 115g silk, 1+1, okładka karton 250g zadruk (5+1, pantone 382 c) + folia błysk, oprawa szyta, klejona, druk z dostarczonych materiałów w formacie PDF. 3. Acta Chiropterologica zeszyt 2 Vol. 13 objętość ok. 250 stron + - 5%, w tym 10 stron kolorowych , + - 5%, nakład 350 egz., format: 21 x 28 cm, papier kreda 115g silk, 1+1 okładka karton 250g zadruk (5+1, pantone 123 c)+ folia błysk, oprawa szyta, klejona, Nadbitki w okładce, druk z dostarczonych materiałów w formacie PDF. Warunki realizacji zamówienia: - czas realizacji 14 dni od daty dostarczenia materiałów, - druk następuje po zaakceptowaniu przez zlecającego wydruku próbnego (matchprintu kolorowego w skali 1:1, 8-10 stron publikacji wskazanych przez Zamawiającego, w tym okładki i wklejki), - okładka wykonana techniką offsetową, a wkład techniką cyfrową lub offsetową, - zamawiający nie dopuszcza różnic kolorystycznych pomiędzy poszczególnymi zeszytami i odstępstw od wskazanych kolorów farb, - wysłanie egzemplarzy obowiązkowych do bibliotek. Publikacje czasopism mają nadany numer ISSN. Zamawiający informuje, że przedmiot niniejszego zamówienia polega na wytworzeniu czasopism oznaczonych symbolami ISSN, które Wykonawca wykona (wytworzy formy do druku poprzedzające druk, wydrukuje i oprawi) z materiałów stanowiących jego własność (papier, tektura, klej), zakupionych na własny koszt i ryzyko. Mając na uwadze powyższe do czasu oddania gotowego produktu Zamawiającemu, Wykonawca dysponuje nakładem jako właściciel, z zastrzeżeniem praw autorskich przysługujących Zamawiającemu. Zgodnie z dostępnym orzecznictwem (aktualną interpretacją indywidualną Izb Skarbowych w imieniu Ministerstwa Finansów - dostępną na stronie Ministerstwa Finansów) dopiero fakt wydania książki bądź czasopisma powoduje, iż konkretna pozycja wydawnicza może być przedmiotem dalszego obrotu realizowanego przez wydawcę, co w konsekwencji czyni tę czynność dostawą towarów, w rozumieniu art. 7 ust. 1 ustawy o podatku od towarów i usług. Niniejszą informację należy traktować jako pomocniczą w celu obliczenia ceny oferty. Ustalenie właściwej stawki podatku VAT należy do Wykonawcy. W ramach przygotowania publikacji do druku, z materiału dostarczonego przez Zamawiającego w formacie PDF, Wykonawca zobowiązany jest wykonać do 2 wydruków próbnych (matchprintu kolorowego w skali 1:1) z 8-10 stron publikacji, wskazanych przez Zamawiającego, w tym okładki i wklejek. Zgodnie z ust. 7 części IX oraz ust. 4 części XIV SIWZ, Zamawiający dokona oceny technicznej (jakości wykonania) publikacji, na podstawie załączonych do oferty dwóch publikacji czasopism o podobnym stopniu trudności wydawniczej do publikacji będących przedmiotem niniejszego zamówienia z uwzględnieniem wymagań dotyczących oprawy, objętości, szycia i klejenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) poprzez oferowane dostawy spełnią wymagania określone w części IX SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w części IX SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dwie publikacje o podobnym stopniu trudności wydawniczej do publikacji będących przedmiotem niniejszego zamówienia, z uwzględnieniem wymagań dotyczących oprawy, objętości, szycia i klejenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Ocena techniczna - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, zakazujące istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem przewidywanych okoliczności określonych przez Zamawiającego w treści ogłoszenia o zamówieniu lub SIWZ. 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT; 2) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 30 dni.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miiz.waw.pl/fundacja
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-679 Warszawa, ul. Wilcza 64.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 10:00, miejsce: 00-679 Warszawa, ul. Wilcza 64, pok. 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.