eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.Budowa kanalizacji sanitarnej w Wyrach w rejonie ul. Tysiąclecia - Bojdoła - etap XII oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w Wyrach w rejonie ul. Wagonowa - Rubinowa- etap XI. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-03

Wyry: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Wyrach w rejonie ul. Tysiąclecia - Bojdoła - etap XII oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w Wyrach w rejonie ul. Wagonowa - Rubinowa- etap XI. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 29279 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10521 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Dąbrowszczaków 133, 43-175 Wyry, woj. śląskie, tel. 032 3256800, faks 032 3256809.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Wyrach w rejonie ul. Tysiąclecia - Bojdoła - etap XII oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w Wyrach w rejonie ul. Wagonowa - Rubinowa- etap XI. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją 2 zadań pn.: - Budowa kanalizacji sanitarnej w Wyrach w rejonie ul. Tysiąclecia - Bojdoła - etap XII - Budowa kanalizacji sanitarnej w Wyrach w rejonie ul. Wagonowa - Rubinowa- etap XI oraz uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. 2. W ramach w/w inwestycji prowadzone będą następujące roboty: 2.1. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w Wyrach, na nieskanalizowanej części ulic Tysiąclecia, Bojdoła, Łabędzia, Dąbrowszczaków boczna (etap XII) oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy wraz z wymaganymi dokumentami w PINB w Mikołowie i uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu na użytkowanie obiektu. W ramach w/w zadania realizowane będą następujące roboty : - budowlane obejmujące: a) budowę rurociągu grawitacyjnego z rur z wydłużonym kielichem PVC-U (SDR 34) klasa S, - O 200 x 5,9 mm - L = 1089 m, O 160 x 4,7 mm - L = 103 m, b) budowę rurociągu tłocznego z rur PE-HD100 (SDR 11) 90 x 8,2 mm - L = 138 m, c) dostawę i zabudowanie studni kanalizacyjnych O 1000 mm - 20 kpl., O 600 mm - 13 kpl., O 425 mm - 9 kpl., d) dostawę i zabudowanie pompowni ścieków Pt O 1200 z 2 pompami i armaturą - 1 kpl., e) ogrodzenia pompowni ścieków z krat typu UNO 86 powlekanych na słupkach metalowych z furtką zamykaną na zamek patentowy, f) naprawę dróg, nawierzchni po robotach kanalizacyjnych (odtworzenie nawierzchni), utwardzenie kostką brukową gr.6 cm terenu przepompowni ścieków , - elektryczne obejmujące: a) wykonanie zasilania elektrycznego pompowni ścieków, - geodezyjne i pozostałe obejmujące: a) wytyczenie, pomiar powykonawczy z wkartowaniem wykonanej sieci na mapy Zasobów Geodezyjnych. Dokumentacja powykonawcza winna być wykonana zgodnie z wymogami Ośrodka Geodezyjnego w Mikołowie. b) inspekcję telewizyjną zrealizowanych kanałów grawitacyjnych wraz z raportem w wersji papierowej z wykresem spadków i filmem na CD. Zamówienie nie obejmuje wykonania przewiertu pod torami kolejowymi PKP, zabudowy studni zaworowych T i W O 1000 mm oraz ułożenia rurociągu kanalizacyjnego tłocznego od studni T do W. Zakres ten został wykonany w 2013r. 2.2. Budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej w Wyrach, przy ul. Wagonowa, Rubinowa (etap XI) oraz złożenie zawiadomienia o zakończeniu budowy wraz z wymaganymi dokumentami w PINB w Mikołowie i uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu na użytkowanie obiektu. W ramach w/w zadania realizowane będą następujące roboty: - budowlane obejmujące: a) budowę rurociągu grawitacyjnego z rur z wydłużonym kielichem PVC-U (SDR 34) klasa S - O 200 x 5,9 mm - L = 771 m, - O 160 x 4,7 mm - L = 56 m, b) budowę rurociągu tłocznego z rur PE-HD100 (SDR 11) 90 x 8,2 mm - L = 231 m, c) dostawę i zabudowanie studni kanalizacyjnych O 1000 mm - 13 kpl., O 600 mm - 12 kpl., O 425 mm - 3 kpl., d) dostawę i zabudowanie pompowni ścieków Pw O 1200 z 2 pompami i armaturą - 1 kpl., e) ogrodzenie pompowni ścieków z krat typu UNO 86 powlekanych, na słupkach metalowych, z furtką zamykaną na zamek patentowy, f) naprawę dróg, nawierzchni po robotach kanalizacyjnych (odtworzenie nawierzchni), utwardzenie kostką brukową gr.6 cm terenu przepompowni ścieków; - elektryczne obejmujące: a) wykonanie zasilania elektrycznego pompowni ścieków; - geodezyjne i pozostałe obejmujące: a) wytyczenie, pomiar powykonawczy z wkartowaniem wykonanej sieci na mapy Zasobów Geodezyjnych. Dokumentacja powykonawcza winna być wykonana zgodnie z wymogami Ośrodka Geodezyjnego w Mikołowie. b) inspekcję telewizyjną zrealizowanych kanałów grawitacyjnych wraz z raportem w wersji papierowej z wykresem spadków i filmem na CD. 3. Pełna dokumentacja projektowa inwestycji znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego - UG Wyry, pokój nr 9 lub na stronie internetowej UG Wyry w Biuletynie Informacji Publicznej/Zamówienia publiczne/Przetarg na wykonanie zadania pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Wyrach w rejonie ul. Tysiąclecia - Bojdoła - etap XII oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w Wyrach w rejonie ul. Wagonowa - Rubinowa - etap XI. B. Zakres przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Inspektora należy pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r.1409) w tym: 1. nadzór nad wykonaniem robót, kontrola i ocena zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do umowy z Wykonawcą robót w tym m.in.: a) uczestnictwo w procesie przekazania placu budowy; b) reprezentowanie inwestora na budowie, szczególnie w zakresie kontroli nad robotami, poprzez obecność na budowie z częstotliwością zadeklarowaną w ofercie tj. x w tygodniu, a także w wyjątkowych sytuacjach dodatkowo na żądanie Wykonawcy lub Zamawiającego (obecność będzie potwierdzana wpisem na listę pobytów na budowie); c) sprawowanie kontroli prowadzonych robót w zakresie: zgodności ich realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, dotrzymania terminów realizacji; d) ochrona interesu Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umów o realizacji robót budowlanych; e) zgłaszanie projektantowi i Zamawiającemu zastrzeżeń do projektów, wniesionych przez wykonawcę robót i dokonania z nim stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, f) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót szczególnie, gdy zmiany te mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót; g) sprawdzenie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; h) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów i materiałów budowlanych; i) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; j) kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dziennika budowy, oraz dokumentacji budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; k) potwierdzanie ilościowe i jakościowe robót zanikających i ulegających zakryciu, po zgłoszeniu przez Wykonawcę, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia; l) weryfikacja i potwierdzenie sporządzonych przez Wykonawcę obmiarów faktycznie wykonanych robót, a następnie sprawdzenie kosztorysów powykonawczych, pod względem rachunkowym i merytorycznym (w terminie 5 dni od daty otrzymania); m) potwierdzenie wystąpienia robót nie ujętych, pomyłkowo przez Zamawiającego, w przedmiarze robót przekazanym Wykonawcy w ramach postępowania przetargowego; n) lecz ujętych w przekazanej dokumentacji projektowej i STWiOR (oszacowanie ilości i wartości tych robót); o) potwierdzenie konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych lub zamiennych przez podpisanie protokołu konieczności (określającego m.in. zakres robót oraz szacunkową ich wartość), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym szczególnie ustawą Prawo zamówień publicznych; p) potwierdzenie wystąpienia robót zaniechanych i sporządzenie na tą okoliczność protokołu z oszacowaniem ilości i wartości tych robót; q) uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, przedstawicieli Instytucji współfinansującej i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; r) zatwierdzenie rozliczenia końcowego budowy; 2. udział w odbiorach: a) sprawdzenie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych kanalizacji, pompowni i zasilania pompowni; b) weryfikacja pod względem prawidłowości i kompletności dokumentów wymaganych do odbioru przygotowanych przez Wykonawcę dla Zamawiającego oraz dla PINB w celu zgłoszenia zakończenia robót i uzyskania zaświadczenia o braku sprzeciwu na użytkowanie obiektu; c) zgłoszenie gotowości inwestycji do odbioru; d) udział w odbiorach; a ponadto: 3. udział w naradach roboczych na budowie, które Zamawiający organizował będzie z częstotliwością uzależnioną od postępu robót, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu i nie częściej niż jeden raz w tygodniu (za wyjątkiem sytuacji szczególnie uzasadnionych), 4. bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót, opracowywanie dla Zamawiającego informacji ze zrealizowanego zadania inwestycyjnego, 5. uczestniczenie w przygotowaniu i uzupełnianiu wniosków o płatność, informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do Instytucji współfinansującej w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 6. udział w przeglądach gwarancyjnych przed upływem terminów rękojmi i gwarancji (Zamawiający przyjął, że Wykonawca robót udzieli od 60 miesięcy do 84 miesięcy gwarancji na roboty budowlane. Ostateczna długość gwarancji zostanie określona po podpisaniu umowy z Wykonawcą robót). Z uwagi na realizację inwestycji w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich inspektorzy nadzoru inwestycyjnego zobowiązani będą do ścisłej współpracy z Zamawiającym przy uzgadnianiu formy i zakresu dokumentów rozliczeniowych. A. Warunki płatności: 1. Płatność jednorazowa po wykonaniu całego przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BARBARA Sp. z o. o., ul. Żeleńskiego 2, 41-700 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17220,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7995,00 / Oferta z najwyższą ceną: 22140,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.