Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-24
Siemianowice Śląskie: Wykonanie usługi przeprowadzenia zajęć z grupowego i indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Miasta Siemianowice Śląskie uczestniczących w projekcie systemowym Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanym w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 292748 - 2013; data zamieszczenia: 24.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi przeprowadzenia zajęć z grupowego i indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Miasta Siemianowice Śląskie uczestniczących w projekcie systemowym Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanym w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są usługi dotyczące przeprowadzenia zajęć z grupowego i indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Miasta Siemianowice Śląskie uczestniczących w projekcie systemowym Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanym w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. II. Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013. Liderem projektu jest Województwo Śląskie. Na podstawie zawartej Umowy Partnerskiej na rzecz realizacji projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie Miasto Siemianowice Śląskie wraz z Kuratorium Oświaty w Katowicach i innymi powiatami oraz miastami na prawach powiatu w województwie śląskim jest współrealizatorem projektu. Celem głównym projektu jest zwiększenie atrakcyjności, jakości oraz prestiżu szkół/placówek kształcenia zawodowego w województwie śląskim w latach 2011 - 2013. III. Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania usługi przeprowadzenia grupowego i indywidualnego doradztwa zawodowego dla ogółem 32 uczniów (8 osób doradztwa grupowego oraz 24 osoby doradztwa indywidualnego) ze trzech szkół ponadgimnazjalnych w Siemianowicach Śląskich. Usługa składać się będzie z dwóch zadań: 1. doradztwa grupowego, 2. doradztwa indywidualnego. Wskazaną ogólną liczbę uczestników w opisie przedmiotu zamówienia należy uznać za maksymalną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dodatek nr 7 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej 6 osobami, w tym: a) co najmniej jedną (1) osobą, która przeprowadziła, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zajęcia z zakresu grupowego doradztwa zawodowego w szkole ponadgimnazjalnej, w liczbie nie mniejszej niż 20 godzin lekcyjnych, b) co najmniej jedną (1) osobą, która przeprowadziła, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zajęcia z zakresu grupowego doradztwa zawodowego w szkole specjalnej, w liczbie nie mniejszej niż 20 godzin lekcyjnych, c) co najmniej trzema (3) osobami, które przeprowadziły, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, zajęcia z zakresu indywidualnego doradztwa zawodowego w szkole ponadgimnazjalnej, w liczbie nie mniejszej niż 60 godzin lekcyjnych każda osoba, d) co najmniej jedną (1) osobą, która przeprowadziła, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zajęcia z zakresu indywidualnego doradztwa zawodowego w szkole specjalnej, w liczbie nie mniejszej niż 60 godzin lekcyjnych. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 3. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 4. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści Umowy w zakresie zmian osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności w przypadkach gdy Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osoby prowadzącej zajęcia w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osoby prowadzącej zajęcia, b) nie wywiązywania się osoby prowadzącej zajęcia z obowiązków wynikających z Umowy, c) jeżeli zmiana osoby prowadzącej zajęcia stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja). 3. Wykonawca, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokona zmiany osoby prowadzącej zajęcia na żądanie Zamawiającego, który uzna, że osoba prowadzącej zajęcia nie wykonuje obowiązków wynikających z Umowy. 4. Zmiana osoby prowadzącej zajęcia może nastąpić jedynie pod warunkiem wyrażenia uprzedniej pisemnej zgody przez Zamawiającego, akceptującego nową osobę prowadzącą zajęcia. Brak akceptacji Zamawiającego, stanowi podstawę odstąpienia od Umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy. 5. W przypadku zmiany osoby prowadzącej zajęcia, nowa osoba prowadząca zajęcia musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danej osoby prowadzącej zajęcia. 6. Wykonawca może realizować Umowę przy pomocy dodatkowych osób, po uprzednim pisemnym poinformowaniu Zamawiającego. Zamawiający może nie wyrazić zgody na udział proponowanych osób w realizacji Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM Siemianowice Śląskie, Referat Obsługi Programów Pomocowych, ul. Michałkowicka 105 - pokój nr 31 lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 33,90 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Podawczej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105, kod 41 - 103 Siemianowice Śląskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego pn. Mam zawód - mam pracę w regionie Priorytet IX Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Modernizacja oraz zagospodarowanie terenów znajdujących się przy placówkach oświatowych w Siemianowicach Śląskich
- Usługi transportowe z eksmisji
- Dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Modernizacja dachu przy ul. Jana Pała II 3
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla pakietów 1-4, 6 oraz jednorazowa dostawa dla pakietu 5
- Jednorazowa dostawa aparatury i urządzeń laboratoryjno-diagnostycznych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości - powtórne
- Zapewnienie subskrypcji Red Hat lub równoważnych
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę zajęć z elementami zooterapii dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych, szkoleń oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJ@ EDUKACJA
- Realizacja zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka dla dzieci z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Hrubieszowskiego w wieku od 0 do chwili rozpoczęcia nauki w szkole
- Kompleksowa organizacja oraz przeprowadzenie 2-dniowych szkoleń wyjazdowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.