eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Sukcesywne dostawy materiałów elektroinstalacyjnych na potrzeby konserwacyjne oraz wykonawstwo własne w obiektach Akademii Medycznej w Białymstoku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Białystok: Sukcesywne dostawy materiałów elektroinstalacyjnych na potrzeby konserwacyjne oraz wykonawstwo własne w obiektach Akademii Medycznej w Białymstoku.
Numer ogłoszenia: 29270 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna w Białymstoku, ul. Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, fax 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów elektroinstalacyjnych na potrzeby konserwacyjne oraz wykonawstwo własne w obiektach Akademii Medycznej w Białymstoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów elektroinstalacyjnych na potrzeby konserwacyjne oraz wykonawstwo własne w obiektach Akademii Medycznej w Białymstoku, w miarę zgłaszanych potrzeb, przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Szczegółowy opis, ilości i wymagane parametry przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do SIWZ (formularz cenowy) stanowiący integralną część SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.21.45.00 - Elektryczne tablice rozdzielcze Kod CPV wg słownika 2008: 31.21.45.00 - Elektryczne tablice rozdzielcze Oryginalny kod CPV: 31.22.30.00 - Oprawy do lamp Kod CPV wg słownika 2008: 31.22.30.00 - Oprawy do lamp Oryginalny kod CPV: 31.31.00.00 - Kable energetyczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.31.00.00 - Sieci zasilające Oryginalny kod CPV: 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda Kod CPV wg słownika 2008: 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda Oryginalny kod CPV: 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne Oryginalny kod CPV: 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.52.00.00 - Lampy i oprawy oświetleniowe Oryginalny kod CPV: 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria Kod CPV wg słownika 2008: 31.68.00.00 - Elektryczne artykuły i akcesoria Oryginalny kod CPV: 32.55.15.00 - Kable telefoniczne Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.15.00 - Kable telefoniczne Oryginalny kod CPV: 31.53.11.00 - Świetlówki Kod CPV wg słownika 2008: 31.53.11.00 - Żarówki oświetleniowe Oryginalny kod CPV: 31.21.13.10 - Wyłączniki Kod CPV wg słownika 2008: 31.21.13.10 - Wyłączniki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za zrealizowane poszczególne dostawy zamówienia nastąpi w terminie 21 dni od daty ich odbioru; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp; e)zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat ( przed dniem wszczęcia postępowania ), co najmniej 1 zamówienie o podobnym charakterze i wartości jak w niniejszym postępowaniu; f)w przypadku przyznania zamówienia, Wykonawca będzie dostarczał zamawiane materiały elektroinstalacyjne loco Dział Zaopatrzenia Transportu i Aparatury przy ul. Mickiewicza 2C, 15-089 Białystok lub zgodnie z adresami jednostek organizacyjnych Zamawiającego, podanymi w zamówieniu, na własny koszt; g)zaoferują towar o najwyższej jakości technicznej, odpowiednio opakowany i oznakowany; h)udzielą co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia; i)każdą zamawianą partię towaru (pisemnie, telefonicznie, faxem, drogą elektroniczną) zrealizują w terminie maksymalnie 14 dni, a w przypadkach określonych przez Zamawiającego jako awaryjne - w terminie 24 godzin licząc od daty otrzymania zamówienia; j)zaoferują materiały elektroinstalacyjne spełniające wymagane normy i dyrektywy związane UE, (zgodnie z zapisami pkt 3, Część II SIWZ) z możliwością wglądu do oryginałów tych dokumentów, lub dostarczenia Zamawiającemu kserokopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem - na każde pisemne wezwanie Zamawiającego. 1.1. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oryginały (lub poświadczone za zgodność z oryginałem od-pisy lub kopie) oświadczeń i dokumentów: 1) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zam. publ. zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.( Dz. U. Nr 87 poz. 605): a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1-3 ustawy Pzp - wg załącznika nr 4 w do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, oświadczenie składa każdy Wykonawca); 1.1. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: a)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym ( w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wy-żej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie); b)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających ofertę wspólnie, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie); 2).Dokumenty pozostałe: a)wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ); b)wypełniony szczegółowy formularz cenowy (załącznik Nr 2 do SIWZ); c)wykaz materiałów równoważnych (załącznik nr 3 do SIWZ) z dokładnym opisem i określeniem pozycji odpowiadającej, której dotyczą w załączniku nr 2, wraz z oświadczeniem, że oferowane materiały równoważne spełniają parametry techniczne i standardy materiałów wymaganych przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. Powyższe dokumenty (wykaz - załącznik nr 3, oraz oświadczenie-załącznik nr 10 do SIWZ) Wykonawca składa tylko w przypadku gdy oferuje materiały równoważne do określonych w przedmiocie zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). d)oświadczenie, że oferowane materiały elektroinstalacyjne, spełniają wymagane normy i dyrektywy UE oraz, że Wykonawca w razie konieczności zapewni wgląd do orygina-łów tych dokumentów lub dostarczy ich kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem na każde pisemne wezwanie Zamawiającego- na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; e)oświadczenie odnośnie udzielonej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - na formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; f)wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, jeżeli są przewidywani załączyć - załącznik nr 6 do SIWZ, g)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania dostaw (co najmniej jedno), a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpo-wiadających swoim rodzajom i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem miejsca i daty ich wykonania oraz wartości wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, iż zamówienie zostało wykonane z należytą starannością; dokumenty te powinny być załączone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ( wg załącznika nr 5 do SIWZ ); w przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez podmioty występujące wspólnie; h)w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, s. c.), Wykonawcy składają oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy; i)oświadczenie małżonka Wykonawcy (załącznik nr 9 do SIWZ) - zgodnie z zapisem w uwadze poniżej): Uwaga: W związku z przepisem art. 787 kodeksu postępowania cywilnego, Wykonawcy występujący w obrocie jako indywidualny podmiot gospodarczy, wspólnicy spółki cywilnej, wspólnicy spółki jawnej, pozostający w związku małżeńskim na zasadzie ustawowej wspólności majątkowej, zobowiązani są do złożenia oświadczeń współmałżonków, których treść stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 3.Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. 4. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 5. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 6.Informacje dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 6.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1. lit. a), b) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej-sce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1. 1. lit. a), b) można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospo-darczego albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.3.Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez Wykonawcę. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. 6.4. Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty (oryginały lub kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oraz oświadczenia wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ. Oświadczenia i dokumenty podpisuje uprawniony lub upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Kopie dokumentów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnionego lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oświadczeń i innych dokumentów powinno być załączone do oferty. Ustanowione pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie. 7. Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, s.c.) muszą ustanowić Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo Wykonawcę - Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 7.1. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument potwierdzający ustanowienie Wykonawcy - Pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik pozostałych, przy czym uregulowanie płatności następować będzie wprost na konto danego podmiotu (wyłącznie wskazanego w umowie) lub na utworzone w banku wspólne (np. konsorcjum) konto rozliczeniowe, na które wpłacane będą należności za świadczenia wykonane przez poszczególne podmioty. 7.2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć oświadczenie o przyjęciu wspólnej odpowiedzialności solidarnej za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy (dołączyć oświadczenie). 7.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 8. Przy składaniu jednej oferty przez jeden podmiot (generalnego wykonawcę), który przewiduje realizację zamówienia przy pomocy osób trzecich (podwykonawców), co powoduje, że Wykonawca taki obowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Oznacza to, że: dłużnik - Wykonawca odpowiedzialny jest jak za własne zachowanie za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje (pomocnik podlega kierownictwu dłużnika), jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art.474 K.c.) - przy czym dłużnik - Wykonawca odpowiada całym swoim majątkiem i niezależnie od jego woli; wskazanie w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcy w połączeniu z planowanym zaangażowaniem osoby trzeciej do realizacji zamówienia tj. roli jaką osoba trzecia musi odegrać przy realizacji zamówienia objęte zostaje wiążącym przyrzeczeniem Wykonawcy i po przyjęciu oferty jako elementy istotne zamówienia wchodzą do umowy, zaś uchybienie im w przyszłości oznaczać będzie niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia publicznego opatrzone sankcją w postaci możliwości odstąpienia od umowy. Wykonawca będzie zobowiązany w terminie 14 dni przed zamiarem powierzenia części robót Podwykonawcy, przedstawić Zamawiającemu umowę lub projekt umowy z podwykonawcą. Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia w/w umowy lub jej projektu może zgłosić na piśmie sprzeciw lub zastrzeżenia. Warunkiem niezbędnym do uzyskania zgody Zamawiającego na zawarcie umowy pomiędzy Wykonawcą a Podwykonawcą będzie zawarcie umowy o przejęcie długu przyszłego pomiędzy Zamawiającym, Wykonawcą, a Podwykonawcą, której projekt stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; do zawarcia przez Podwykonawcę umowy z dalszym Podwykonawcą wymagana będzie zgoda Zamawiającego i Wykonawcy; Jeśli Wykonawca w ofercie w ogóle nie deklaruje uczestnictwa osób trzecich (podwykonawców) przy realizacji zamówienia, oznacza to, że nie przewiduje takiego sposobu wywiązania się z zobowiązania, tym samym jego ocena odbywać się będzie wyłącznie z uwzględnieniem potencjału własnego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amb.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Medyczna, Sekcja ds. zamówień publicznych, 15-089 Białystok, ul. Mickiewicza 2C, pok. Nr 12A...

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Kanclerza AMB, ul. Kilińskiego 1, 15- 089 Białystok (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.