Ogłoszenie z dnia 2015-10-30
Nisko: Zamówienie dodatkowe w robotach budowlanych przy realizacji zadania pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Nowej Wsi i Wolinie.
Numer ogłoszenia: 292618 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nisko, Plac Wolności 14, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 15 8415643, 15 8415638, faks 15 8415630.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie dodatkowe w robotach budowlanych przy realizacji zadania pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Nowej Wsi i Wolinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia to realizacja zamówienia dodatkowego w robotach budowlanych zadania o którym mowa w ust.1 na Obiekcie I pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w Nowej Wsi oraz części w Wolinie. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia opisany szczegółowo w przedmiarach robót, stanowiących załącznik do zaproszenia do negocjacji obejmuje wykonanie przełożenia (przebudowę) istniejącego odcinka kanalizacji sanitarnej O 200 mm w drodze powiatowej Nr 1058R w Nowej Wsi oraz pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej oraz szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przedmiot zamówienia określony w ust. 2 zostanie wykonany w oparciu o: 1)projekt budowlany, 2)specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, -która to dokumentacja jest jednocześnie załącznikiem do umowy Nr ZP.272.20.2015 z dnia 15 lipca 2015r. o której mowa w ust.1. Dokumentacja techniczna, Specyfikacje Techniczne oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej służą ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: ST, dokumentacja techniczna, przedmiar robót, umowa oraz zaproszenie do negocjacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.13.31.42 - 45.13.31.42 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Usług Budowlanych i Instalacyjnych ADMAR A. Orzech A. Orzech Spółka Jawna, ul. Zbożowa 8, 36-100 Kolbuszowa, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14634,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15000,00
Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15000,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia w rozpatrywanym trybie ma być wykonanie przebudowy (przełożenia) istniejącej kanalizacji sanitarnej, na Obiekcie I, z rur PVC fi200mm w drodze powiatowej w Nowej Wsi. Istniejący odcinek kanalizacji nie był eksploatowany i uległ awarii (stwierdzono odwrotny spadek o wys. 11cm). Powyższe roboty nie były ujęte w ramach zamówienia podstawowego - ocena na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji i innych załączników określających przedmiot umowy nr ZP.272.20.2015 z dnia 15 lipca 2015r., pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Nowej Wsi i Wolinie. Obiekt I: Budowa kanalizacji sanitarnej w Nowej Wsi oraz części w Wolinie. zawartej z Zakładem Usług Budowlanych i Instalacyjnych ADMAR A. Orzech, A. Orzech Spółka Jawna. ul. Zbożowa 8, 36-100 Kolbuszowa, wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000126089, posiadającym NIP 8141558501 REGON 831309040, reprezentowanym przez pana Adama Orzecha - wspólnika oraz panią Alinę Orzech - wspólnika. Niewykonanie zamówienia dodatkowego spowoduje wykonanie zamówienia podstawowego niezgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Odcinek kanalizacji, który należy przełożyć, stanowi element kanalizacji w Nowej Wsi, niezbędny do jej prawidłowego funkcjonowania. Roboty objęte zamówieniem dodatkowym były niemożliwe do przewidzenia, pomimo zachowania należytej staranności przez Zamawiającego na etapie sporządzania SIWZ na roboty podstawowe: a)awarię wykrył Wykonawca, stwierdzając pomiarami geodezyjnymi zaniżenie odcinka kanalizacji, powodujące przeciwspadek. O fakcie konieczności wykonania robót dodatkowych, które mają zostać objęte zamówieniem dodatkowym Zamawiający powziął wiadomość w dniu 19 października 2015r. (na tę okoliczność został spisany protokół konieczności), b)proces inwestycyjny dotyczący zamówienia podstawowego został przeprowadzony należycie, gdyż: - Zamawiający na etapie sporządzania SIWZ na roboty podstawowe, wykonał pomiary geodezyjne istniejącego odcinka kanalizacji i uzyskał potwierdzenie prawidłowego posadowienia kanalizacji (zamawiający nie mógł przewidzieć, że dany odcinek ulegnie awarii). Wartość zamówienia dodatkowego wg szacunku Zamawiającego nie przekracza 50% wartości umownej robót zamówienia podstawowego. Udzielenie zamówienia dodatkowego pozostaje w ścisłym związku z wykonaniem zamówienia podstawowego: wykonanie zamówień dodatkowym jest warunkiem koniecznym prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, tzn. bez uprzedniego zrealizowania zamówienia dodatkowego nie jest możliwe prawidłowe zrealizowanie (zakończenie) zamówienia podstawowego z przyczyn technologicznych. Zamówienie dodatkowe może być więc zrealizowane tylko w trakcie wykonywania zamówienia podstawowego. Powyższe uzasadnia zastosowanie przepisu art. 67 ust. 1 pkt 5) ustawy p.z.p.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Rudniku nad Sanem
- Dostawa materiałów opatrunkowych i szewnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Dostawa artykułów gospodarczych, materiałów biurowych i baterii do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Budowa i rozbudowa dróg gminnych do łącznika z obwodnicą Niska i Stalowej Woli wraz z oświetleniem w km 0+012,00 do km 1+300,00 oraz Budowa sieci wodociągowej.
- "Zwiększenie dostępności do sieci kanalizacyjnej na terenie miasta Nisko, sołectw: Zarzecze, Nowa Wieś, Racławice, na terenie gminy i miasta Nisko"
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa przepustu drogowego na ul. Kresowej na potoku Bełczak w Wojcieszowie
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 126 w Jaczkowie
- Modernizacja drogi gminnej Nr 115168E
- Budowa kompleksu sportowego w Gminie Rogów
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 o budynek sali gimnastycznej wraz z łącznikiem, przebudowa wiatrołapu w istniejącym budynku oraz budowa rozbiegu do skoku w dal.
- Zadanie 1: "Budowa przedszkola w Pysznicy ETAP II" Zadanie 2: ,,Budowa żłobka w Pysznicy Etap II"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.