eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 40 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-30

Będzin: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 40 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Numer ogłoszenia: 292610 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie , ul. Ignacego Krasickiego 17A, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 2673003, 2674444, faks 32 2674153.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla 40 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi, w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą, polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń zawodowych dla 40 uczestników projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie. Przedmiotowa usługa jest usługą niepriorytetową określoną w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. Nr 12, poz. 68). Mając na uwadze powyższe, do niniejszego postępowania ma zastosowanie art. 5 ust. 1 ustawy. Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy - do postępowań o udzielenie zamówień, których przedmiotem są usługi o charakterze niepriorytetowym określone w przepisach wydanych na podstawie art. 2a i 2b ustawy, nie stosuje się przepisów ustawy dotyczących terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące zakresy (rodzaje) szkoleń zawodowych: 1) Część I zamówienia: kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacją paznokci (jedna edycja dla 10 uczestników projektu systemowego), 2) Część II zamówienia: magazynier wraz z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym (jedna edycja dla 15 uczestników projektu systemowego), 3) Część III zamówienia: prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kierowców wykonujących przewóz drogowy w zakresie prawa jazdy kat. C, C1, C+E, C1+E (jedna edycja dla 15 uczestników projektu systemowego). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Liczba godzin zajęć praktycznych i teoretycznych każdego ze szkoleń zawodowych objętych przedmiotem niniejszego zamówienia podana przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ oznacza liczbę godzin przypadających na jednego uczestnika. 3. Każde ze szkoleń wymienionych w ust. 1 powyżej jest wyodrębnioną częścią zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez Wykonawcę części zamówienia (zakresy szkoleń zawodowych). 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości osób bezrobotnych o +/- 3 osoby w ramach każdego szkolenia w trakcie realizacji umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać jedynie wynagrodzenie za liczbę osób fatycznie uczestniczących w zajęciach. 5. Uczestnikami szkoleń zawodowych, o których mowa w ust. 1 powyżej będą osoby bezrobotne wskazane przez Zamawiającego - uczestnicy projektu systemowego Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy, Działania 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy - projekty pozakonkursowe, Poddziałania 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. 6. We Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV), o którym mowa w art. 30 ust. 7 ustawy, usługa oznaczona jest następującymi kodami: 1) 80000000-4 o nazwie: Usługi edukacyjne i szkoleniowe, 2) 80530000-8 o nazwie: Usługi szkolenia zawodowego, 3) 804112000-0 o nazwie: Usługi szkół nauki jazdy. 7. Ogólne zasady realizacji szkoleń zawodowych wymienionych w ust. 1 powyżej, zwanych w dalszej części niniejszego ogłoszenia szkoleniami: 1) Szkolenie powinno być ściśle ukierunkowane na zdobycie umiejętności praktycznych, zgodnie z kierunkiem zawodu objętego szkoleniem, przy uwzględnieniu nowoczesnych technologii i wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności zawodowych wymaganych obecnie na rynku pracy. 2) Podczas realizacji szkolenia należy położyć duży nacisk na zdobycie umiejętności praktycznych oraz ograniczyć przekazywanie wiedzy w formie klasycznego wykładu (treści programowe powinny zostać dostarczone uczestnikom na początku zajęć, których one dotyczą oraz w formie podręczników, bądź przygotowanych skryptów). 3) Szkolenie winno być przeprowadzone w warunkach lokalowych dostosowanych do prowadzenia zajęć dydaktycznych i pod tym kątem odpowiednio wyposażonych. Sale dydaktyczne i ćwiczeniowe winny być przestronne, dostosowane do kierunku szkolenia, wyposażone w pomoce szkoleniowe, m.in.: projektor multimedialny, telewizor, filmy szkoleniowe, tablicę demonstracyjną flipchart z zapasem kartek. 4) W trakcie trwania szkolenia należy zapewnić warunki pracy i nauki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 5) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia osprzęt i odzież ochronną, jeżeli konieczność taka wynika z obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. 6) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędne narzędzia i materiały wykorzystywane podczas zajęć praktycznych. Wszelkie stosowane w trakcie zajęć praktycznych materiały, preparaty używane przez uczestników szkolenia muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające je do obrotu na terenie Polski. 7) Szkolenie powinno być przeprowadzone przez instytucję szkoleniową posiadającą aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 149 z późn. zm.), dysponującą wykwalifikowaną kadrą wykładowców i instruktorów posiadających wykształcenie i kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe zgodne z kierunkiem szkolenia lub prowadzonych przedmiotów/zagadnień - a także, jeżeli są wymagane - udokumentowane uprawnienia do prowadzenia danego szkolenia. 8) Dopuszcza się możliwość rezygnacji przez uczestników z zajęć przed ich rozpoczęciem. W sytuacji gdy liczba osób bezrobotnych objętych szkoleniem ulegnie zmniejszeniu o więcej niż 3 osoby w porównaniu z zakładaną, Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z prowadzeniem zajęć. W takim przypadku Zamawiający może zwrócić Wykonawcy jedynie koszty poniesione przez Wykonawcę, które wynikają z zobowiązań wobec osób trzecich wykazanych w szczegółowym kosztorysie, należycie udokumentowanych i zaakceptowanych przez Zamawiającego. W przypadku nierozpoczęcia przez uczestnika udziału w szkoleniu, Zamawiający może zwrócić Wykonawcy jedynie faktycznie poniesione i należycie udokumentowane wydatki obejmujące koszty zakupu materiałów dydaktycznych i pomocy naukowych, jeśli koszty takie zostały poniesione. Wynagrodzenie płatne będzie z dołu w formie przelewu, w terminie 14 dni na wskazany w fakturze numer rachunku bankowego. 9) Wykonawca winien przeprowadzić egzamin wewnętrzny i umożliwić uczestnikom uzyskanie zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, jeżeli odrębne przepisy wymagają wydania przedmiotowych dokumentów w odniesieniu do określonego zawodu / kierunku szkolenia. Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia winno zostać oznaczone zgodnie z wymogami wytycznych o promocji w Programie Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój. Na zaświadczeniu muszą znaleźć się informacje o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 - 2020. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wydawania zaświadczeń lub innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia, jeżeli wynikają one z odrębnych przepisów lub są wymagane dla danego kierunku szkolenia (do wykonywania określonego zawodu). Przeprowadzenie egzaminu nie powinno zwiększać liczby godzin przypadających na dane szkolenie, powinno więc zostać ujęte w ramach liczby godzin określonych przez Zamawiającego dla danego szkolenia - albo w ramach liczby godzin zajęć teoretycznych (w przypadku egzaminu z wiedzy teoretycznej), albo w ramach liczby godzin zajęć praktycznych (w przypadku egzaminu z wiedzy praktycznej). 10) Podana przez Zamawiającego liczba godzin trwania szkolenia ma przypadać na każdego uczestnika szkolenia i ma odnosić się do pełnych godzin zegarowych - godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 60 minut (w przypadku zajęć praktycznych) oraz 45 minut i przerwę liczącą średnio 15 minut (w przypadku zajęć teoretycznych), przy czym długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny, z wyjątkiem przypadków, gdy odrębne przepisy w odniesieniu do danego szkolenia lub określonych zajęć w ramach danego szkolenia przewidują godziny lekcyjne trwające 45 minut. Nie ma możliwości rezygnacji z przerw kosztem skrócenia trwania zajęć w danym dniu szkolenia. 8. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu tego rodzaju usług; 2) przestrzegania obowiązujących przepisów BHP oraz poniesienia wszelkich niezbędnych kosztów związanych z realizacją zajęć, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SIWZ oraz postanowieniami wzoru umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia; 3) wydania każdemu uczestnikowi szkolenia: a) zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji opatrzonego informacją o realizowaniu szkolenia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, zawierającego, o ile odrębne przepisy nie stanowią inaczej, informacje określone w § 71 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 667), to jest: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia, okres trwania szkolenia, miejsce i datę wydania zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych ze wskazaniem wymiaru godzin zajęć teoretycznych i praktycznych przypadających na poszczególne tematy oraz łącznego wymiaru godzin zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach danego szkolenia, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. oraz b) innych dokumentów w zakresie kwalifikacji i uprawnień objętych kierunkiem szkolenia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wydania przedmiotowych dokumentów w odniesieniu do określonego zawodu, bądź kierunku szkolenia; 4) zapewnienia każdemu z uczestników szkoleń nieodpłatnych materiałów szkoleniowych adekwatnych do treści prowadzonych zajęć, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. Materiały wykorzystywane podczas realizacji zajęć powinny być przekazywane uczestnikom na początku zajęć, bądź na bieżąco zgodnie z realizowanym tematem zajęć; 5) oznakowania miejsc prowadzenia zajęć szkoleniowych poprzez zamieszczenie informacji o współfinansowaniu szkolenia przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Informacja ta winna zostać opatrzona logiem Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Osi Priorytetowej (I). Wykonawca zobowiązany jest analogicznie oznakować wszystkie dokumenty związane z przygotowaniem i zorganizowaniem zajęć szkoleniowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym materiały szkoleniowe oraz dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia, chyba, że jest to niemożliwe z uwagi na fakt, iż szkolenie kończy się wydaniem zaświadczenia, które musi być wystawione na formularzu według wzoru określonego w odrębnych przepisach; 6) niezwłocznego (maksymalnie w ciągu 2 dni od daty zaistnienia zdarzenia) informowania na piśmie Zamawiającego o: a) rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w czasie jego trwania, b) nieobecności uczestników na zajęciach, c) innych okolicznościach mających wpływ na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia; 7) prowadzenia następującej dokumentacji dotyczącej przedmiotu niniejszego zamówienia: a) listy obecności na szkoleniu zawierające tytuł prowadzonych zajęć, datę prowadzenia zajęć, imię i nazwisko oraz podpis uczestnika szkolenia; b) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę uczestników tych zajęć; c) listy potwierdzające odbiór przez uczestników materiałów edukacyjnych zawierające imię i nazwisko, datę odbioru materiałów oraz podpis uczestnika zajęć; d) protokół i karty oceny z okresowych sprawdzianów efektów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone; e) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji, zawierający: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca - numer dokumentu stwierdzającego tożsamość, oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia; 8) przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu zajęć szkoleniowych (szkolenia) wraz z rozkładem tych zajęć w terminie 3 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, zgodnie z harmonogramem form wsparcia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia (wzór umowy stanowi załącznik nr 10 do SIWZ); 3) zachowania w tajemnicy danych osobowych uczestników szkolenia przez Wykonawcę oraz wszystkie osoby wykonujące przedmiot niniejszego zamówienia mające do nich dostęp, a także nieujawniania osobom trzecim żadnych informacji, jakie osoby te uzyskają podczas lub w związku z wykonywaniem szkolenia objętego przedmiotem niniejszego zamówienia; 9) przechowywania dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu niniejszego zamówienia przez okres dwóch lat od dnia 31 grudnia roku następnego po złożeniu do Komisji Europejskiej zestawienia wydatków, w którym ujęto ostatecznie wydatki dotyczące zakończenia realizacji projektu, w ramach którego realizowane jest niniejsze zamówienie. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o dacie rozpoczęcia okresu, o którym mowa w zdaniu pierwszym powyżej. Wykonawca przechowuje dokumentację związaną z realizacją niniejszego zamówienia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o miejscu jej archiwizacji w terminie 5 dniu roboczych od dnia podpisania niniejszej umowy, o ile dokumentacja jest przechowywana poza jego siedzibą. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów oraz w przypadku zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem o którym mowa w zdaniu pierwszym powyżej Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie, na piśmie poinformować Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszego zamówienia. 9. Wykonawca winien zapewnić podczas zajęć szkoleniowych: 1) dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywać się będą zajęcia (toaleta zlokalizowana w pobliżu sali, w której odbywać się będą zajęcia i umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody), 2) niezbędne narzędzia, urządzenia i materiały na czas trwania prowadzonych zajęć szkoleniowych, w tym w szczególności na czas trwania zajęć praktycznych, 3) dokładny rozkład zajęć odpowiadający harmonogramowi form wsparcia z podanymi tematami zajęć zgodnie z zakresem prowadzonego szkolenia, który będzie wydany każdemu uczestnikowi szkolenia w dniu rozpoczęcia pierwszych zajęć. 10. Zajęcia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia zostaną przeprowadzone w pomieszczeniach z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem i wentylacją, dostosowanych do prowadzenia zajęć, z zapewnionym zapleczem, posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy, akustyczne i jakościowe, których powierzchnia, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowana jest do zakresu prowadzonych zajęć oraz liczby uczestników tych zajęć. 11. Zajęcia objęte przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być przeprowadzone na terenie Powiatu Będzińskiego, miasta Sosnowiec, miasta Dąbrowa Górnicza lub miasta Katowice z zastrzeżeniem, że czas dojazdu i powrotu uczestników szkolenia z siedziby Zamawiającego do miejsca i z miejsca prowadzenia szkolenia, w którym zgodnie z programem nauczania odbywać się będą zajęcia szkoleniowe, nie może przekraczać łącznie 3 godzin dziennie. 12. Wykonawca na czas realizacji zajęć szkoleniowych w ramach każdego szkolenia objętego przedmiotem niniejszego zamówienia zapewni warunki organizacyjne i techniczne umożliwiające udział w kształceniu osobom niepełnosprawnym, a także nadzór służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, to jest ofert przewidujących odmienny niż określony przez Zamawiającego sposób wykonania niniejszego zamówienia publicznego. 14. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Każda z usług wymienionych w ust. 1 pkt 1, 2 i 3 powyżej jest wyodrębnioną częścią zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez Wykonawcę części zamówienia (zadania). 15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 16. Zamawiający przewiduje porozumiewanie się drogą elektroniczną na zasadach określonych w Rozdziale VI SIWZ. 17. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania niniejszego zamówienia. 19. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 20. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. 21. Wszystkie ustalenia dotyczące dat i godzin stosowanych dla potrzeb niniejszego postępowania przyjmuje się zgodnie z czasem lokalnym właściwym dla siedziby Zamawiającego. 22. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy w sprawie udzielenia niniejszego zamówienia. 23. Zamawiający żąda: 1) wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, 2) podania przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za usługi wykonane przez podwykonawców. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, zgodnie z postanowieniami art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 24. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części niniejszego zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w przypadku gdy Wykonawca ten wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r., poz. 149 z późn. zm.), składając oświadczenie według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 (dwie) główne usługi obejmujące swoim rodzajem przedmiot zamówienia (szkolenie) z zakresu, na który Wykonawca składa ofertę (dotyczy każdej części zamówienia), to jest: - w przypadku szkolenia, o którym mowa w Rozdziale II ust. 1 pkt 1 SIWZ - z zakresu kosmetyki i/lub stylizacji paznokci; - w przypadku szkolenia, o którym mowa w Rozdziale II ust. 1 pkt 2 SIWZ - z zakresu gospodarki magazynowej i/lub obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym, - w przypadku szkolenia, o którym mowa w Rozdziale II ust. 1 pkt 3 SIWZ - z zakresu prawa jazdy kat. C i/lub kwalifikacji wstępnej, bądź wstępnej przyspieszonej dla kierowców wykonujących przewóz drogowy w zakresie prawa jazdy kat. C, C1, C+E, C1+E - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączy dowody potwierdzające, czy każda z tych usług została wykonana lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana należycie, zamieszczając przedmiotowe informacje w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. Przez szkolenie Zamawiający rozumie pozaszkolne zajęcia mające na celu uzyskanie, uzupełnienie lub doskonalenie umiejętności i kwalifikacji zawodowych lub ogólnych, potrzebnych do wykonywania pracy. Dowodami potwierdzającymi, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie mogą być wyłącznie: a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a powyżej (w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest wskazać obiektywne przyczyny uniemożliwiające uzyskanie przedmiotowego poświadczenia). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w Wykazie wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy Wykaz lub dowody, o których mowa w ust. 2 pkt 2 powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeśli Wykonawca ten oświadczy, że dysponuje odpowiednim do wykonania zamówienia potencjałem technicznym, składając oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeśli Wykonawca ten na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 2 osobami (dotyczy każdej części zamówienia) wyznaczonymi do realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych, które posiadają wykształcenie, uprawnienia oraz odpowiednie kwalifikacje do prowadzenia zajęć w danym zakresie tematycznym. Wskazane osoby muszą posiadać co najmniej 3 letni staż pracy związany z przedmiotem zamówienia lub przeprowadzić w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 3 szkolenia/kursy odpowiadające swoim rodzajem poszczególnym częściom zamówienia (adekwatne do części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę) oraz posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , co wykaże w formularzu - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ, wypełniając wszystkie jego pozycje, w tym również dotyczące informacji o podstawie do dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 4) Zamawiający uzna spełnianie przez Wykonawcę warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli ten oświadczy, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składając oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Wzory właściwych dla danego szkolenia (danej części zamówienia) zaświadczeń i innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności, kwalifikacji lub uprawnień w zawodzie objętym szkoleniem, o których mowa w Rozdziale IV ust. 5 pkt 1 SIWZ, 2) Wypełniony dla każdej części zamówienia program szkolenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz oferty (wzór formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), 2) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (wzór informacji stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 5 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) Certyfikaty jakości usług - w przypadku ich posiadania - przez certyfikaty jakości usług Zamawiający rozumie: a) certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydany na podstawie międzynarodowych norm ISO oraz b) akredytację kuratora oświaty w zakresie przedmiotowego szkolenia, to jest szkolenia w zakresie, na który Wykonawca składa ofertę (akredytację należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji kuratora oświaty w zakresie przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę - 25
  • 3 - Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm ISO - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bedzin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, to jest w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie, kod pocztowy: 42-500, ul. Ignacego Krasickiego 17 A - w pokoju nr 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2015 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, to jest w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie, kod pocztowy: 42-500, przy ul. Ignacego Krasickiego 17 A, w sekretariacie - pokój numer 113.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pod nazwą Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie będzińskim (I) współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy, Działania 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy - projekty pozakonkursowe, Poddziałania 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie w zakresie kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacją paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie w zakresie kurs kosmetyczny z elementami wizażu i stylizacją paznokci (jedna edycja dla 10 uczestników projektu systemowego). Szczegółowy opis zagadnień składających się na program szkolenia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji kuratora oświaty w zakresie przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę - 25
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie w zakresie magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie w zakresie magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym (jedna edycja dla 15 uczestników projektu systemowego). Szczegółowy opis zagadnień składających się na program szkolenia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji kuratora oświaty w zakresie przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę - 25
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm ISO - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie w zakresie prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kierowców wykonujących przewóz drogowy w zakresie prawa jazdy kat. C, C1, C+E, C1+E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie w zakresie prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla kierowców wykonujących przewóz drogowy w zakresie prawa jazdy kat. C, C1, C+E, C1+E (jedna edycja dla 15 uczestników projektu systemowego). szczegółowy opis zagadnień składających się na program szkolenia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji kuratora oświaty w zakresie przedmiotu zamówienia, na który Wykonawca składa ofertę - 25
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu systemu zarządzania jakością kształcenia / szkolenia, wydanego na podstawie międzynarodowych norm ISO - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.