eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowo-ulicznej do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-21

Ogłoszenie nr 29258 - 2017 z dnia 2017-02-21 r.

Suwałki: Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowo-ulicznej do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 3723-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 7580-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach, krajowy numer identyfikacyjny 20066207700000, ul. ul. Sejneńska  84, 16400   Suwałki, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 87 566 78 55, faks 87 565 99 26, e-mail przetargi@zdiz.suwalki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdiz.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowo-ulicznej do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/271-1/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej zamiatarki chodnikowo-ulicznej do siedziby Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach. 2. Pojazd musi spełniać poniższe wymagania: 1) rok produkcji 2017 - fabrycznie nowa, stan licznika do 10 Mth; 2) silnik wysokoprężny, chłodzony cieczą, moc minimum 54 kW spełniający wymagania UE; 3) podwozie przegubowe lub kierowane wszystkimi 4 kołami; 4) hydrauliczny układ hamulcowy; 5) zbiornik paliwa o pojemności minimum 50 l; 6) zbiornik wody czystej o pojemności minimum 190 l; 7) pojemność pojemnika na śmieci minimum 1300 l, max 2000 l, wykonany z metalu odpornego na ścieranie i korozję, kiprowany hydraulicznie do tyłu; 8) napęd hydrostatyczny na wszystkie koła lub napęd na tylną oś; 9) pojazd wolnobieżny o prędkości jazdy minimum 25 km/h; 10) prędkość robocza minimum 12 km/h; 11) dopuszczalna masa całkowita do 3500 kg; 12) rozmiar kół - minimum 14 cali, opony nowe, jednakowe; 13) ręczny wąż ssawny do stosowania po obydwu stronach pojazdu, minimum 3,5 m z uchwytem; 14) myjka wysokociśnieniowa: ciśnienie minimum 120 bar, ręczny pistolet natryskowy, długość węża minimum 10 m; 15) wysokość pojazdu maksymalnie 2000 mm; 16) szerokość maszyny maksymalnie 1380 mm; 17) wysokość opróżniania pojemnika na śmieci minimum 1400 mm; 18) licznik godzin pracy; 19) poziom hałasu w kabinie zgodny z normami UE; 20) poziom hałasu na zewnątrz mierzony nad pojazdem zgodny z Dyrektywą 2000/14/WE; 21) kabina operatora oszklona, wyposażona w klimatyzację, drzwi wejściowe po obydwu stronach; 22) kamera umieszczona z tyłu pojazdu wraz z monitorem w kabinie pojazdu; 23) regulowana kolumna kierownicy; 24) pneumatycznie zawieszone siedzenie kierowcy wraz z regulacją; 25) wycieraczka szyby przedniej ze spryskiwaczami; 26) regulowane z kabiny lusterka boczne; 27) wspomaganie układu kierowniczego; 28) oświetlenie drogowe oraz sygnalizator świetlny na dachu kabiny (belka ledowa); 29) układ recyrkulacji wody; 30) możliwość czyszczenia kanału ssawnego bez demontażu części mechanicznych; 31) dwuszczotkowy zespół zamiatający, maksymalna szerokość zamiatania - minimum 2000 mm; 32) regulowane obroty szczotek; 33) dozowany natrysk wody na obydwie szczotki tarczowe oraz w kanale ssawnym; 34) regulowana szerokość zamiatania z kabiny operatora; 35) system zraszania na szczotkach talerzowych oraz w ssawie; 36) ssawa prowadzona na kółkach obrotowych, kanał ssący o średnicy minimum 180 mm umieszczony pomiędzy kołami; 37) dysza ssawna o szerokości minimum 550 mm; 38) klapa zasysania dużych śmieci sterowana z kabiny operatora; 39) sterowanie osprzętem z kabiny operatora; 40) koło zapasowe; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty z wyposażeniem wyższym niż wymagane. 3. Wykonawca pokryje koszt związany z dostawą przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, położonej przy ul. Sejneńskiej 84, 16-400 Suwałki. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się w godzinach pracy Zamawiającego tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00, po uprzednim ustaleniu terminu dostawy z Zamawiającym. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, bez limitu motogodzin. 6. Przeglądy okresowe w okresie gwarancji odbywać się będą w miejscu garażowania zamiatarki chodnikowo-ulicznej; serwis gwarancyjny sprawowany będzie bezpośrednio przez Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia dla sześciu operatorów pojazdu pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym, w siedzibie Zamawiającego, oraz wydania przeszkolonym pracownikom odpowiednich certyfikatów. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia wszelkich usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancyjnym w przeciągu 48 godziny od momentu zgłoszenia. 9. Wykonawca winien posiadać na terenie Polski własny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. 10. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy: 1) deklarację zgodności CE; 2) instrukcję obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji zamiatarki uliczno-chodnikowej przez Zamawiającego; 3) katalog części zamiennych w języku polskim; 4) książkę serwisową w języku polskim; 5) komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta. 11. Termin dostawy przedmiotu zamówienia: do 7 tygodni od dnia podpisania umowy. 12. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ. 13. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Za równoważne uznane będą rozwiązania przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określony przez Zamawiającego, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. 14. Ciężar udowodnienia, że rozwiązanie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34144431-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT325203.25
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HAKO Polska Sp. z o.o.,  krzysztof.cichocki@hako.pl,  ul. Czerwone Maki 63,  30-392,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 393600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 393600.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 432960.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.