eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › PRAWO JAZDY KATEGORII C, C+E

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-27

Kościerzyna: PRAWO JAZDY KATEGORII C, C+E
Numer ogłoszenia: 29252 - 2014; data zamieszczenia: 27.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie , ul. Józefa Tkaczyka 1, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 58 680 20 50, faks 58 680 20 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.koscierzyna.p

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRAWO JAZDY KATEGORII C, C+E.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia: -z jednym Wykonawcą w ramach kategorii - C, -z jednym Wykonawcą w ramach kategorii - C+E Celem szkolenia jest uzyskanie przez osoby uczestniczące uprawnień do prowadzenia pojazdów w ramach prawa jazdy kategorii C, kategorii C + E, po zdanym uprzednio egzaminie państwowym w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń o w/w tematyce oraz przygotowanie programu i zapewnienie materiałów dydaktycznych związanych z tematyką szkolenia, a także opłacenia pierwszego podejścia do egzaminu w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego. Szkolenie w ramach danej kategorii prawa jazdy (C, C+E) zostanie przeprowadzone zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa polskiego. Szkolenie prowadzone będzie w szczególności w oparciu o przepisy: -ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. 2011r., Nr 30, poz. 151 ze zm.) -rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców ( Dz. U. 2012r., poz. 1019 ) -rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U. 2012r., poz. 1005 ze zm.). Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone przez wykładowcę (instruktora). Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-lerningu, w formie eksternistycznej itp. Wykonawcy jako profesjonaliści świadczący usługi szkolenia kierowców w ramach kursów prawo jazdy doskonale znają przepisy tychże aktów prawnych, bowiem świadcząc usługi szkolenia kierowców muszą obowiązkowo je stosować. W szczególności odnosi się to do Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców ( Dz. U 2012 poz. 1019 ), regulujących: -program szkolenia -liczbę godzin szkolenia w ramach danej kategorii prawa jazdy, -wymagania i kwalifikacje stawiane kadrze dydaktycznej szkolącej kierowców, -wymagania w zakresie zaplecza technicznego niezbędnego do odbywania szkolenia (warunki lokalowe do zajęć teoretycznych, plac manewrowy z właściwą powierzchnią dla danej kategorii prawa jazdy, wyposażony w nawierzchnię asfaltową, betonową lub kostkową, wyposażenie dydaktyczne odpowiadające obowiązującemu stanowi prawnemu i poziomowi techniki), -wymagania w zakresie sprzętu na którym szkolić się mają osoby chcące uzyskać uprawnienia do kierowania pojazdami (zgodnie z przepisami co najmniej jeden pojazd w zakresie każdej z kategorii prawa jazdy określonej w zaświadczeniu o wpisie do rejestru działalności regulowanej będącej zakresem szkolenia, dopuszczony do ruchu, przystosowany do nauki jazdy, spełniający wymagania określone w przepisach w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia). 2. Przewidywana ilość osób podlegających szkoleniu: Zamawiający przewiduje objąć szkoleniem: a)prawo jazdy kategorii C- 20 osób bezrobotnych, b)prawo jazdy kategorii C+E- 10 osób bezrobotnych, Ukończenie szkolenia zostanie potwierdzone stosownym zaświadczeniem, zgodnie z w/w przepisami. 3. W ramach szkolenia Wykonawca ponosi również koszty: a)pierwszego podejścia absolwenta kursu do egzaminu państwowego, b)koszt egzaminu wewnętrznego przeprowadzanego u Wykonawcy, materiałów szkoleniowych - literaturę wspomagającą tematykę szkolenia (książka, podręcznik), płyta CD z przykładowymi testami, materiały do notatek np. zeszyt lub notatnik, teczkę oraz długopis. Tytuł książki/podręcznika wraz z ich autorami oraz wydawnictwo i rok wydania, a także pozostałe dane dotyczące materiałów dydaktycznych, które zostaną przekazane na własność każdemu uczestnikowi, a także te które będą wykorzystywane w trakcie szkolenia należy (podać w załączniku 11 do SIWZ). Dodatkowymi materiałami dydaktycznymi mogą być: skrypty, płyty CD lub ksero dotyczące przedmiotu zamówienia. Wszelkie przekazywane materiały na własność muszą być nowe, nieużywane, adekwatne do treści szkolenia, z obowiązującym stanem prawnym. Powyższe koszty powinny być wkalkulowane w cenę oferty - załącznik nr 12 do SIWS. 4. Wykonawca nie ujmuje w kalkulacji kosztów: a)ubezpieczenia, osób wskazanych przez Zamawiającego, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Ubezpieczeniu będą podlegały tylko osoby nie posiadające prawa do stypendium z tytułu szkolenia, osoby które w trakcie szkolenia podejmą zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą. Zamawiający na obecnym etapie przeprowadzania postępowania nie jest w stanie stwierdzić, czy takie osoby będą brały udział w szkoleniu. Dlatego też Zamawiający dokona refundacji ewentualnie poniesionych przez wykonawcę kosztów ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na podstawie polisy ubezpieczeniowej i wystawionej przez niego faktury/rachunku, b)niezbędnych do szkolenia badań lekarskich i psychologicznych. 5.Catering: nie wymagany 6.Prawo jazdy kategorii C- 20 osób bezrobotnych - 50 godzin zegarowych - rozpoczęcie szkolenia najszybciej od 01.03.2014r., jednak nie później niż 07.03.2014r. Szkolenie zakończy się maksymalnie do 30.04.2014r.. (w ofercie należy określić dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia). 7.Prawo jazdy kategorii C+E- 10 osób bezrobotnych - 45 godzin zegarowych -rozpocznie się we wrześniu 2014r. (w ofercie należy określić dokładny termin rozpoczęcia i zakończenia szkolenia). Szkolenie zakończy się w październiku 2014r. 8.Zajęcia teoretyczne dla uczestników szkolenia muszą odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach między 8:00 a 17:00, minimum 5 godzin dziennie. Natomiast zajęcia praktyczne mogą odbywać się od poniedziałku do soboty z wyłączeniem niedziel i dni świątecznych. 9.Godzina szkolenia teoretycznego równa się godzinie zegarowej, czyli 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut - długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Natomiast zajęcia praktyczne liczą pełną godzinę zegarową, czyli 60 minut. 10.Zajęcia teoretyczne i praktyczne mogą się odbywać na terenie miasta Kościerzyna. Jeśli szkolenie będzie odbywało się poza terenem Kościerzyny, Wykonawca zobowiązany będzie do przewiezienia osób bezrobotnych z Kościerzyny do miejsca prowadzenia zajęć i z powrotem na koszt Wykonawcy. 11.Zamawiający żąda, aby Wykonawca w swojej ofercie wskazał miejsce/a w którym/ch będą odbywać się zajęcia teoretyczne i praktyczne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty : a)Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru przedsiębiorców (załącznik nr 4 do SIWZ); b)Oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych (załącznik nr 5 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz zrealizowanych przez Wykonawcę co najmniej: 15 szkoleń indywidualnych w okresie 3 ostatnich lat (jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w danym okresie) lub jednego szkolenia grupowego dla co najmniej pięcioosobowej grupy, z wykorzystaniem wzoru -Załącznik nr 8 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)wykaz ilości i jakości pomieszczeń oraz placów manewrowych, planowanych do wykorzystania dla celów szkolenia - załącznik nr 10 do SIWZ, b)Wykaz sprzętu i pomocy dydaktycznych, którymi dysponuje Wykonawca dla celów szkolenia - załącznik nr 11 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz kadry dydaktycznej , w tym instruktorów zajęć praktycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami , z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 9 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do realizacji danego zamówienia, do oferty należy dołączyć załącznik nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zawarta umowa może zostać zmieniona, jeśli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne lub neutralne dla zamawiającego. W szczególności zmiany te mogą dotyczyć terminu wykonania umowy, ilości osób szkolonych, nazwy lub siedziby wykonawcy lub nieistotnych warunków umowy, zmiany harmonogramu, zmiany programu zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień rozpoczęcia szkolenia, zmiany wykładowców (nowi wykładowcy muszą spełniać wymagania określone w niniejszej SIWZ), zmiany sali dydaktycznej lub miejsca zajęć praktycznych, placów manewrowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/powiaty/koscierski/pup_koscierzyna oraz www.pup.koscierzyna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie ul. Tkaczyka 1,83-400 Kościerzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2014 godzina 13:00, miejsce: Oferty nalezy składać w siedzibie Zamawiajacego pok. 21, II piętro, ul. Tkaczyka 1,83-400 Kościerzyna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 90 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa w ramach projektu AKTYWNI NA RYNKU PRACY współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prawo jazdy kategorii C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prawo jazdy kategorii C dla 20 osób bezrobotnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prawo jazdy kategorii C+E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prawo jazdy kategorii C+E dla 10 osób bezrobotnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.