eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej kompleksu wojskowego nr 0825 w m. Brzoskwinia koło Krakowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Sandomierz: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej kompleksu wojskowego nr 0825 w m. Brzoskwinia koło Krakowa
Numer ogłoszenia: 292525 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3533 , ul. Mickiewicza 38, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8323418 w. 514-530, 514-53, faks 015 8334528.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej kompleksu wojskowego nr 0825 w m. Brzoskwinia koło Krakowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej kompleksu wojskowego nr 0825 w m. Brzoskwinia koło Krakowa, przez Specjalistyczną Uzbrojoną Formację Ochrony o wartości szacunkowej poniżej 133 000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie są wykluczeni na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełniają wymagania określone w SIWZ. O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Posiadają własne całodobowe centrum monitorowania sygnałów alarmowych; 4. Posiadają grupy interwencyjne; 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6. Dokonają wizji lokalnej obiektów przewidzianych do ochrony; 7. Złożą ofertę zgodną z wymaganiami określonymi w SIWZ; 8. Wniosą wadium. Należy dołączyć następujące dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków: 1. Załącznik nr 1 - wypełniony formularz oferty; 2. Załącznik nr 2 - oświadczenie oferenta , w którym znajdują się następujące oświadczenia: - Oświadczenie, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; - Oświadczenie, że oferent posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania prac lub czynności określonych w SIWZ, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadanie takich uprawnień; - Oświadczenie, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonywania zamówienia; - Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy prawo zamówień publicznych; - Oświadczenie, że oferent zapoznał się , że szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji i nie wnosi istotnych zastrzeżeń; - Oświadczenie, że oferent dokonał wizji lokalnej obiektów, których ochrona stanowi przedmiot zamówienia i nie zgłasza żadnych zastrzeżeń w tym zakresie; - Oświadczenie, że oferent uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w SIWZ i zobowiązuje się w razie wygrania przetargu podpisać umowę na zasadach określonych we wzorze stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - Oświadczenie, że oferent posiada możliwość zabezpieczenia broni własnych pracowników; - Oświadczenie, że oferent gwarantuje czas reakcji grupy interwencyjnej nie dłuższy niż 15 min. - Oświadczenie, że oferent posiada grupy interwencyjne. Do załącznika nr 2 należy dołączyć następujące dokumenty: - Wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. - Zaświadczenie właściwego organu podatkowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych wydane dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia - aktualne na dzień otwarcia ofert. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. - Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wydane dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia - aktualne na dzień otwarcia ofert. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. - Wykaz osób, które będą podpisywały zobowiązania w imieniu oferenta w przedmiotowym zamówieniu ( zawarcie umowy). - Wykaz wykonywanych usług o identycznym lub podobnym charakterze, co przedmiot usługi realizowanych w latach 2005 - 2007 potwierdzonych listami referencyjnymi (w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - jakie w tym okresie wykonywali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują zamówienia związane ze stałą bezpośrednią ochroną fizyczną obiektów) . - Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wydana dla podmiotu ubiegającego się o realizacje zamówienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną polisę ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (deliktową) oraz odpowiedzialności za szkodę wynikła z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy ( kontraktową). - Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z postanowieniami Ustawy o Ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ) - Dokumenty potwierdzające posiadanie licencji pracownika ochrony oraz pozwolenia na posługiwanie się bronią ( karabinek, pistolet maszynowy) pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia - Dokument potwierdzający zorganizowanie Pionu Ochrony wraz z obowiązkami Pełnomocnika ds. informacji Niejawnych, Kancelarii tajnej i Kierownika Kancelarii tajnej - Kserokopie Poświadczeń Bezpieczeństwa dla pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, stwierdzające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE ( pracownicy ochrony fizycznej) oraz innych osób przewidzianych do realizacji zamówienia. - Certyfikaty systemu jakości ISO i AQAP - Zastrzeżenie wykonawcy, w których złożonych dokumentach są zawarte informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Zaświadczenie muszą być dokumentami ważnymi na dzień otwarcia ofert. 3. Załącznik nr 3 - Personel 4. Załącznik nr 4 - Wzór umowy Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wypis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. - Zaświadczenie właściwego organu podatkowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych wydane dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia - aktualne na dzień otwarcia ofert. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. - Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wydane dla podmiotu ubiegającego się o realizację zamówienia - aktualne na dzień otwarcia ofert. Oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do składania oświadczeń w imieniu oferenta. - Wykaz osób, które będą podpisywały zobowiązania w imieniu oferenta w przedmiotowym zamówieniu ( zawarcie umowy). - Wykaz wykonywanych usług o identycznym lub podobnym charakterze, co przedmiot usługi realizowanych w latach 2005 - 2007 potwierdzonych listami referencyjnymi (w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - jakie w tym okresie wykonywali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują zamówienia związane ze stałą bezpośrednią ochroną fizyczną obiektów) . - Aktualną informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 8 i 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wydana dla podmiotu ubiegającego się o realizacje zamówienia nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną polisę ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (deliktową) oraz odpowiedzialności za szkodę wynikła z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy ( kontraktową). - Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z postanowieniami Ustawy o Ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. (t.j. Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ) - Dokumenty potwierdzające posiadanie licencji pracownika ochrony oraz pozwolenia na posługiwanie się bronią ( karabinek, pistolet maszynowy) pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia - Dokument potwierdzający zorganizowanie Pionu Ochrony wraz z obowiązkami Pełnomocnika ds. informacji Niejawnych, Kancelarii tajnej i Kierownika Kancelarii tajnej - Kserokopie Poświadczeń Bezpieczeństwa dla pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, stwierdzające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE ( pracownicy ochrony fizycznej) oraz innych osób przewidzianych do realizacji zamówienia. - Certyfikaty systemu jakości ISO i AQAP - Zastrzeżenie wykonawcy, w których złożonych dokumentach są zawarte informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3533 ul. Mickiewicza 38 27-600 Sandomierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej 3533, 27-600 Sandomierz, ul. Mickiewicza 38, budynek 58 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.