eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Odbiór, transport i unieszkodliwianie medycznych odpadów niebezpiecznych oraz dostawa pojemników ZP/PN-25/15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-30

Białystok: Odbiór, transport i unieszkodliwianie medycznych odpadów niebezpiecznych oraz dostawa pojemników ZP/PN-25/15
Numer ogłoszenia: 292488 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i unieszkodliwianie medycznych odpadów niebezpiecznych oraz dostawa pojemników ZP/PN-25/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania medycznych odpadów niebezpiecznych oraz dostawa pojemników na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, jego Terenowych Oddziałów w Hajnówcwe, w Suwałkach, w Łomży, w Bielsku Podlaskim oraz Punktu Pobrań w Sokółce.
2. Odbiór, transport i unieszkodliwianie dotyczy odpadów medycznych o następujących kodach:
2.1) kod 18 01 02 - części ciała i organy oraz pojemniki na krew i konserwanty służące do jej przechowywania (z wyłączeniem 18 01 03),
2.2) kod 18 01 03 - inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze lub ich toksyny oraz inne formy zdolne do przeniesienia materiału genetycznego, o których wiadomo lub co do których istnieją wiarygodne podstawy do sądzenia, że wywołują choroby u ludzi i zwierząt (z wyłączeniem 18 01 80 i 18 01 82),
2.3) kod 18 01 06 - chemikalia, w tym odczynniki chemiczne, zawierające substancje niebezpieczne,
2.4) kod 18 01 09 - leki inne niż wymienione w grupie 18 01 08.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający w zakresie Części 1-6 przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, które jest przedmiotem niniejszego postepowania, możliwość udzielenia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postepowaniu, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli z przyczyn związanych z prowadzoną działalnością Zamawiającego nastąpi zwiększenie ilości odpadów medycznych i/lub niemożliwe będzie zawarcie umowy o zamówienie publiczne w celu zachowania ciągłości usług. Zamówienia uzupełniające, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy będą polegały na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.40.00.00-1, 90.51.20.00-9, 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium w wysokości:
1) dla Część 1: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
2) dla Część 2: 160,00 zł (słownie: sto sześćdziesiąt złotych)
3) dla Część 3: 290,00 zł (słownie: tdwieście dziewięćdziesiąt złotych)
4) dla Część 4: 240,00 zł (słowie: dwieście czterdzieści złotych)
5) dla Część 7: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na depozytowy rachunek bankowy Zamawiającego: 27 1130 1059 0017 3408 0720 0001 z dopiskiem Wadium w procedurze Nr ZP/PN-25/15 Część ...... Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 2) - 5), oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, przy czym dokument ten nie może stanowić całości z ofertą.
6. Zamawiający żądać będzie przed podpisaniem umowy od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie w celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż posiada aktualne zezwolenia/decyzje (właściwego terytorialnie organu) na prowadzenie działalności dotyczącej gospodarki odpadami medycznymi o kodach stanowiących przedmiot zamówienia, odpowiednio w zakresie zbierania i transportu odpadów medycznych, a także unieszkodliwiania odpadów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub przepisami poprzedzającymi uchwalenie ww. ustawy - dotyczy Części 1-6;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Atest Państwowego Zakładu Higieny na proponowane pojemniki sztywne na odpady medyczne - dotyczy Części 7.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty - sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba że Wykonawca działa osobiście (jeżeli dotyczy).
3. Oświadczenie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - sporządzone zgodnie z treścią Załącznika nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
4. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (sporzadzone zgodnie z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ)lub inny dokument z którego wynika takie zobowiązanie, np. umowa itp. (jeżeli dotyczy).
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III. 4.3.1) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III. 4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie na usługę odbioru i unieszkodliwiania odpadów medycznych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
1.1 zmiany harmonogramu oraz częstotliwości odbioru i wywozu odpadów;
1.2 zmiany cen - w następujących przypadkach:
1) zmiany wynikające ze zmian w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej brutto przedmiotu zamówienia,
2) zmiany na korzyść Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych;
1.3 zmiany związanej z realizacją usługi, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację usługi, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian;
1.4 zmiany podwykonawcy pod warunkiem, że dana część zamówienia została wskazana w formularzu ofertowym i umowie jako część zamówienia powierzona do realizacji podwykonawcy - zmiana możliwa jedynie w przypadku uzyskania zgody Zamawiającego (jeżeli dotyczy);
1.5 zmiana danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej.
2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej umowie na dostawę pojemników w stosunku, do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie:
2.1 zmiany cen - w następujących przypadkach:
1) zmiany wynikającej ze zmian w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej brutto przedmiotu zamówienia,
2) zmiany na korzyść Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych,
2.2 zmiany podwykonawcy pod warunkiem, że dana część zamówienia została wskazana w formularzu ofertowym i umowie jako część zamówienia powierzona do realizacji podwykonawcy - zmiana możliwa jedynie w przypadku uzyskania zgody Zamawiającego (jeżeli dotyczy);
2.3 zmiany danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiany wynikającej z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, np.: w formie sukcesji uniwersalnej.
3. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku:
3.1 zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkującej niemożliwością realizacji przedmiotu umowy;
3.2 powstania nadzwyczajnych okoliczności będących siłą wyższą skutkujących brakiem możliwości realizacji przedmiotu umowy lub grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; Jako siłę wyższą rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy;
3.3 powstania nadzwyczajnych okoliczności nie będących siłą wyższą, grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RCKiK w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 204 lub drogą przesyłki pocztowej. Koszt 1 (jednej) strony 0,40 PLN (opłata w Kasie lub przelewem).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2015 godzina 12:00, miejsce: RCKiK w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok, pok. 201 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa odbioru i transportu z siedziby Zamawiającego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23 do miejsca utylizacji odpadów i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 i 18 01 03 w ilości 35 000 kg, 18 01 06 w ilości 700 kg oraz 18 01 09 w ilości 20 kg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i transportu z siedziby Zamawiającego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23 do miejsca utylizacji odpadów i unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 i 18 01 03 w ilości 35 000 kg, 18 01 06 w ilości 700 kg oraz 18 01 09 w ilości 20 kg.
    Worki oraz pojemniki sztywne na odpady Zamawiający zabezpiecza w zakresie własnym.
    Odbiór odpadów odbywać się będzie z wyznaczonego miejsca (magazyn odpadów medycznych) trzy (3) razy w tygodniu, tj. w poniedziałek, środę i piątek, w obecności wyznaczonego pracownika Zamawiającego w godzinach 11:00 - 13:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.40.00.00-1, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość instalacji (miejsca unieszkodliwiania odpadów) od miejsca wytwarzania odpadów - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Hajnówce, ul. Doc. Adama Dowgirda 9 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 820 kg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Hajnówce, ul. Doc. Adama Dowgirda 9 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 820 kg
    Worki oraz pojemniki sztywne na odpady Zamawiający zabezpiecza w zakresie własnym.
    Odbiór odpadów odbywać się będzie dwa (2) razy w tygodniu, tj. we wtorek i piątek, w godzinach 12:00 - 14:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.40.00.00-1, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość instalacji (miejsca unieszkodliwiania odpadów) od miejsca wytwarzania odpadów - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Suwałkach, ul. Szpitalna 60 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 3 000 kg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Suwałkach, ul. Szpitalna 60 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 3 000 kg.
    Worki oraz pojemniki sztywne na odpady Zamawiający zabezpiecza w zakresie własnym.
    Odbiór odpadów odbywać się będzie dwa (2) razy w tygodniu, tj. we wtorek i piątek w godzinach 13:00 - 15:00 oraz dodatkowo na żądanie Zamawiającego (sporadycznie, w sytuacjach awaryjnych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.40.00.00-1, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość instalacji (miejsca unieszkodliwiania odpadów) od miejsca wytwarzania odpadów - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łomży, Al. J. Piłsudskiego 11 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 2 500 kg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łomży, Al. J. Piłsudskiego 11 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 2 500 kg.
    Worki oraz pojemniki sztywne na odpady Zamawiający zabezpiecza w zakresie własnym.
    Odbiór odpadów odbywać się będzie codziennie, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 13:00 - 15:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.40.00.00-1, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość instalacji (miejsca unieszkodliwiania odpadów) od miejsca wytwarzania odpadów - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa odbioru i transportu z siedziby Punktu Pobrań Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Sokółce, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 40 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodzie 18 01 02 - w ilości 200 kg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i transportu z siedziby Punktu Pobrań Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Sokółce, ul. Gen. Wł. Sikorskiego 40 do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodzie 18 01 02 - w ilości 200 kg.
    Worki oraz pojemniki sztywne na odpady Zamawiający zabezpiecza w zakresie własnym.
    Odbiór odpadów odbywać się będzie dwa (2) razy w tygodniu, tj. w poniedziałek i piątek w godz. 11:00 - 13:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.40.00.00-1, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość instalacji (miejsca unieszkodliwiania odpadów) do miejsca wytwarzania odpadów - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bielsku Podlaskim, ul. Kleszczelowska 1c do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodzie 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 300 kg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa odbioru i transportu z siedziby Terenowego Oddziału Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bielsku Podlaskim, ul. Kleszczelowska 1c do miejsca utylizacji odpadów oraz unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodzie 18 01 02 oraz 18 01 03 - w ilości 300 kg.
    Worki oraz pojemniki sztywne na odpady Zamawiający zabezpiecza w zakresie własnym.
    Odbiór odpadów odbywać się będzie dwa (2) razy w tygodniu, tj. we wtorek i piątek lub do uzgodnienia na etapie podpisania umowy - we środę i piątek, w godz. 12:00 - 14:00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.40.00-6, 90.40.00.00-1, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Odległość instalacji (miejsca unieszkodlwiania odpadów) od miejsca wytwarzania odpadów - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywna dostawa pojemników sztywnych na odpady medyczne w następujących ilościach:
1) pojemniki o pojemności 1 l - 2 000 sztuk
2) pojemniki o pojemności 2 l - 4 000 sztuk
3) pojemniki o pojemności 10 l - 5 000 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa pojemników sztywnych na odpady medyczne w następujących ilościach:
    1) pojemniki o pojemności 1 l - 2 000 sztuk
    2) pojemniki o pojemności 2 l - 4 000 sztuk
    3) pojemniki o pojemności 10 l - 5 000 sztuk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy pojemników - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.