eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rumia › Dostawa, instalacja, konfiguracja, szkolenie administratorów i użytkowników, wdrożenie i serwis systemu informatycznego wspomagającego pracę wydziałów Urzędu Miasta w zakresie obsługifinansowo-budżetowej, dochodów Miasta i dodatków mieszkaniowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Rumia: Dostawa, instalacja, konfiguracja, szkolenie administratorów i użytkowników, wdrożenie i serwis systemu informatycznego wspomagającego pracę wydziałów Urzędu Miasta w zakresie obsługi: finansowo-budżetowej, dochodów Miasta i dodatków mieszkaniowych.
Numer ogłoszenia: 292435 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, faks 058 6796517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja, konfiguracja, szkolenie administratorów i użytkowników, wdrożenie i serwis systemu informatycznego wspomagającego pracę wydziałów Urzędu Miasta w zakresie obsługi: finansowo-budżetowej, dochodów Miasta i dodatków mieszkaniowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, konfiguracja, szkolenie administratorów i użytkowników, wdrożenie i serwis systemu informatycznego wspomagającego pracę wydziałów Urzędu Miasta w zakresie obsługi: finansowo-budżetowej, dochodów Miasta i dodatków mieszkaniowych. 1) system powinien umożliwić odwzorowanie struktury organizacyjnej urzędu i obsługiwać zadania realizowane przez Urząd Miasta Rumi: a) kompleksową obsługę księgową, b) kompleksową obsługę organu podatkowego, c) obsługę gospodarki mieniem komunalnym i skarbu państwa, d) obsługę egzekucji administracyjnej. 2) pojęcie wdrożenie obejmuje swym zakresem również migrację danych z istniejących systemów informatycznych, 3) pojęcie serwis obejmuje swym zakresem również opiekę nad systemem w okresie pogwarancyjnym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 72.31.11.00 - Usługi konwersji danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4500 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem ubiegania się o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty w ustalonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia terminie. Oferent winien przedłożyć dokumenty w formie i zakresie wyszczególnionym w SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) oferta musi dotyczyć produktów gotowych w momencie jej złożenia, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji stanu faktycznego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez żądanie prezentacji cech lub realizacji funkcji wybranych przez Zamawiającego, które są określone w załączniku do SIWZ. Oferent zobowiązany jest do zademonstrowania cech lub działania poszczególnych funkcji w siedzibie Zamawiającego w terminie określonym przez Zamawiającego i na własnym sprzęcie. 6) udzielą gwarancji na systemy informatyczne będące przedmiotem dostawy na okres 12 miesięcy; 7) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz projekcie umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedłożonych dokumentów i prezentacji cech lub realizacji wybranych funkcji wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp.; 2) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. Warunki wyżej wymienione mają zastosowanie do każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - wykaz wykonanych okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowanych co najmniej dwóch niezależnych zamówień porównywalnych z niniejszym, co do przedmiotu, tj. obejmujące co najmniej obsługę budżetu, finansową i podatkową z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. C. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca żąda złożenia: 1) oświadczenia o posiadaniu certyfikatów i dokumentów poświadczających parametry przedmiotu zamówienia, 2) oświadczenia Wykonawcy, iż jego oferta zawiera jedynie produkty gotowe w momencie jej złożenia, 3) oświadczenia Wykonawcy, że jest on gotowy, we współpracy z Gminą, na rozszerzenie funkcjonalności oferowanych aplikacji o funkcje wskazane przez Urząd Miasta. Warunki wymienione w części B i C wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. D. Inne dokumenty lub oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku do SIWZ; 2) dowód wpłaty wadium; 3) oświadczenie Wykonawcy, że oferuje pełny zakres usług instalacyjnych, wdrożeniowych i szkoleniowych w zakresie proponowanego systemu informatycznego, 4) oświadczenie Wykonawcy, że zapewni świadczenie asysty technicznej dla systemu informatycznego w okresie co najmniej 1 roku od dnia zakończenia wdrożenia w zakresie o którym mowa w wymaganiach. Warunki wymienione w części D wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części A, B, C i D z zastrzeżeniem uwag do części A..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rumia.eu (BIP - zamówienia publiczne - przeatrgi aktualne).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rumia, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Pokój nr 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Rumia, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Pokój nr 204.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.