eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › wykonanie stref bezpieczeństwa, stref pożarowych - wydzielenie klatek schodowych, montaż urządzeń oddymiających, wykonanie systemu kontroli dostępu oraz roboty remontowo budowlane w siedzibie Inspektoratu ZUS w Ostrołęce przy ul. dr A. Kuklińskiego 3



Ogłoszenie z dnia 2005-06-21

POZYCJA 29233

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Płock: wykonanie stref bezpieczeństwa, stref pożarowych - wydzielenie klatek schodowych, montaż urządzeń oddymiających, wykonanie systemu kontroli dostępu oraz roboty remontowo budowlane w siedzibie Inspektoratu ZUS w Ostrołęce przy ul. dr A. Kuklińskiego 3

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych - Oddział w Płocku, do kontaktów: - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: Ireneusz Mróz, Inspektorat ZUS w Ostrołęce, ul. Kuklińskiego 3, tel. (029) 7600370 w. 22-62, - wydawanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w sprawach dotyczących procedury przetargowej: Jolanta Grzegorczyk, Oddział ZUS w Płocku al. Jachowicza 1, III p., pok. 408 - Wydział Zamówień Publicznych, tel. (024) 2625271 w. 25-05, al. Jachowicza 1, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. (024) 262 52 71, fax (024) 262 56 60, http://www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie stref bezpieczeństwa, stref pożarowych - wydzielenie klatek schodowych, montaż urządzeń oddymiających, wykonanie systemu kontroli dostępu oraz roboty remontowo budowlane w siedzibie Inspektoratu ZUS w Ostrołęce przy ul. dr A. Kuklińskiego 3. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: tak jak w pkt II.1.2). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Inspektorat ZUS w Ostrołęce przy ul. dr A. Kuklińskiego 3. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 4;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 8 000,00 PLN (osiem tysięcy złotych). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3) zabezpieczą ofertę wymaganą formą wadium. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia" w oparciu o oświadczenia i dokumenty, określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.08.2005, cena - 56,25 zł + koszt wysyłki. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.08.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 30.09.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.08.2005, godzina 12:30, Oddział ZUS w Płocku, al. Jachowicza 1, I p., mała sala konferencyjna.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.