eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie usługi polegającej na przeglądzie i udrożnieniu przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewodów spalinowych i dymowych oraz przeglądu kominów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-19

Lublin: Wykonanie usługi polegającej na przeglądzie i udrożnieniu przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewodów spalinowych i dymowych oraz przeglądu kominów
Numer ogłoszenia: 292243 - 2010; data zamieszczenia: 19.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin , ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7183530, faks 081 7183501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na przeglądzie i udrożnieniu przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewodów spalinowych i dymowych oraz przeglądu kominów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie usługi polegającej na przeglądzie i udrożnieniu przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewodów spalinowych i dymowych oraz przeglądu kominów - w podziale na jedenaście (11) pakietów tj.: PAKIET nr 1 - WAK Chełm, ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm PAKIET nr 2 - WAK Hrubieszów, ul. Dwernickiego 4, 22-522 Hrubieszów PAKIET nr 3 - WAK Jarosław, ul. Poniatowskiego 49, 37-500 Jarosław PAKIET nr 4 - WAK Jawidz, Skład Materiałowy, 21-025 Niemce PAKIET nr 5 - WAK Lublin, ul. Nowy Świat 40, 20-400 Lublin 2 PAKIET nr 6 - WAK Nisko, ul. Sandomierska 20, 37-400 Nisko PAKIET nr 7 - WAK Nowa Dęba, ul. Anieli Krzywoń, 39-460 Nowa Dęba PAKIET nr 8 - WAK Rzeszów, ul. Marii Konopnickiej 5, 35-922 Rzeszów PAKIET nr 9 - WAK Stawy, 08-505 Stawy PAKIET nr10 - WAK Zamość, ul. Piłsudskiego 36, 22-402 Zamość PAKIET nr 11 -WAK Żurawica, ul. Wojska Polskiego 22, 37-710 Żurawica I.1. Opis Przedmiotu Zamówienia: Poniższy opis określa zakres usług zwianych z przeglądem i udrożnianiem przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewodów spalinowych i dymowych oraz przeglądu kominów - określonych w Pakietach nr 1 do nr 11. 1. Zakres usług obejmuje: a) Sprawdzenie prawidłowości działania: - przewodów wentylacyjnych - przewodów spalinowych - przewodów dymowych - kominów Sprawdzenie polega na wizualnej ocenie stanu technicznego przewodów, sprawdzeniu drożności, badaniu ciągu, badaniu sprawności urządzeń nawiewnych i wyciągowych oraz ocenie przydatności do dalszej eksploatacji. b) Czyszczenie i udrażnianie przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych (przyjmuje się czyszczenie i udrażnianie przewodów w ilości ok. 10 % wszystkich przewodów). c) Czyszczenie i ewentualne udrażnianie kratek wentylacyjnych, kratki które kwalifikują się do wymiany należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. d) Sprawdzanie stanu technicznego włazów, ław kominiarskich, nasad kominowych kanałów, czopuchów, drzwiczek rewizyjnych i innych elementów urządzeń kominowych. e) Sporządzanie protokołów stanu technicznego przewodów i urządzeń wentylacji mechanicznej dla każdego obiektu oddzielnie i przekazać przedstawicielowi Zamawiającego. f) Sprawdzanie wylotów kanałów t.j. zabezpieczenie, osiatkowanie, stan techniczny kratek wylotowych, i.t.p. o nieprawidłowościach należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. g) Sporządzanie protokołów z przeglądu przewodów i kominów według obowiązujących wzorów dla każdego budynku oddzielnie i przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego. h) Wykonanie szkiców usytuowania przewodów i kominów na dachach budynków wraz z oznakowaniem numerycznym na szkicu i protokole oraz przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium DLA KAŻDEGO PAKIETU zamówienia o niżej wymienionej wartości: PAKIET nr 1 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100 złotych) PAKIET nr 2 85,00 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć 00/100 złotych) PAKIET nr 3 142,00 zł (słownie: sto czterdzieści dwa 00/100 złotych) PAKIET nr 4 130,00 zł (słownie: sto trzydzieści 00/100 złotych) PAKIET nr 5 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt 00/100 złotych) PAKIET nr 6 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt 00/100 złotych) PAKIET nr 7 147,00 zł (słownie: sto czterdzieści siedem 00/100 złotych) PAKIET nr 8 560,00 zł (słownie: pięćset sześćdziesiąt 00/100 złotych) PAKIET nr 9 170,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt 00/100 złotych) PAKIET nr 10 280,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt 00/100 złotych) PAKIET nr 11 470,00 zł (słownie: czterysta siedemdziesiąt 00/100 złotych) 1. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000 Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 13:00 dnia 27.10.2010 r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie. 3. Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 13:00 dnia 27.10.2010 r. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną (1) usługę o podobnym charakterze.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków - w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku zaistnienia poniższej okoliczności: - wartość wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy może ulec zmianie w wyniku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy może ulec stosownemu obniżeniu o - wartość wskazaną w formularzu cenowym w przypadku wyłączenia przewodu z eksploatacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20 - 020 Lublin, pokój 117. Opłata za SIWZ wynosi 4,00 zł w siedzibie Zamawiającego, 11,12 zł przesyłka lub bez opłat ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20 - 020 Lublin, pokój nr 103 (kancelaria). Oferty nadesłane pocztą również obowiązuje w/w termin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET nr 1 - WAK Chełm, ul. Lubelska 139, 22-100 Chełm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.1. Opis Przedmiotu Zamówienia: Poniższy opis określa zakres usług zwianych z przeglądem i udrożnianiem przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewodów spalinowych i dymowych oraz przeglądu kominów. 1. Zakres usług obejmuje: a) Sprawdzenie prawidłowości działania: - przewodów wentylacyjnych - przewodów spalinowych - przewodów dymowych - kominów Sprawdzenie polega na wizualnej ocenie stanu technicznego przewodów, sprawdzeniu drożności, badaniu ciągu, badaniu sprawności urządzeń nawiewnych i wyciągowych oraz ocenie przydatności do dalszej eksploatacji. b) Czyszczenie i udrażnianie przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych (przyjmuje się czyszczenie i udrażnianie przewodów w ilości ok. 10 % wszystkich przewodów). c) Czyszczenie i ewentualne udrażnianie kratek wentylacyjnych, kratki które kwalifikują się do wymiany należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. d) Sprawdzanie stanu technicznego włazów, ław kominiarskich, nasad kominowych kanałów, czopuchów, drzwiczek rewizyjnych i innych elementów urządzeń kominowych. e) Sporządzanie protokołów stanu technicznego przewodów i urządzeń wentylacji mechanicznej dla każdego obiektu oddzielnie i przekazać przedstawicielowi Zamawiającego. f) Sprawdzanie wylotów kanałów t.j. zabezpieczenie, osiatkowanie, stan techniczny kratek wylotowych, i.t.p. o nieprawidłowościach należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. g) Sporządzanie protokołów z przeglądu przewodów i kominów według obowiązujących wzorów dla każdego budynku oddzielnie i przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego. h) Wykonanie szkiców usytuowania przewodów i kominów na dachach budynków wraz z oznakowaniem numerycznym na szkicu i protokole oraz przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET nr 2 - WAK Hrubieszów, ul. Dwernickiego 4, 22-522 Hrubieszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.1. Opis Przedmiotu Zamówienia: Poniższy opis określa zakres usług zwianych z przeglądem i udrożnianiem przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewodów spalinowych i dymowych oraz przeglądu kominów. 1. Zakres usług obejmuje: a) Sprawdzenie prawidłowości działania: - przewodów wentylacyjnych - przewodów spalinowych - przewodów dymowych - kominów Sprawdzenie polega na wizualnej ocenie stanu technicznego przewodów, sprawdzeniu drożności, badaniu ciągu, badaniu sprawności urządzeń nawiewnych i wyciągowych oraz ocenie przydatności do dalszej eksploatacji. b) Czyszczenie i udrażnianie przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych (przyjmuje się czyszczenie i udrażnianie przewodów w ilości ok. 10 % wszystkich przewodów). c) Czyszczenie i ewentualne udrażnianie kratek wentylacyjnych, kratki które kwalifikują się do wymiany należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. d) Sprawdzanie stanu technicznego włazów, ław kominiarskich, nasad kominowych kanałów, czopuchów, drzwiczek rewizyjnych i innych elementów urządzeń kominowych. e) Sporządzanie protokołów stanu technicznego przewodów i urządzeń wentylacji mechanicznej dla każdego obiektu oddzielnie i przekazać przedstawicielowi Zamawiającego. f) Sprawdzanie wylotów kanałów t.j. zabezpieczenie, osiatkowanie, stan techniczny kratek wylotowych, i.t.p. o nieprawidłowościach należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. g) Sporządzanie protokołów z przeglądu przewodów i kominów według obowiązujących wzorów dla każdego budynku oddzielnie i przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego. h) Wykonanie szkiców usytuowania przewodów i kominów na dachach budynków wraz z oznakowaniem numerycznym na szkicu i protokole oraz przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET nr 3 - WAK Jarosław, ul. Poniatowskiego 49, 37-500 Jarosław.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.1. Opis Przedmiotu Zamówienia: Poniższy opis określa zakres usług zwianych z przeglądem i udrożnianiem przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewodów spalinowych i dymowych oraz przeglądu kominów. 1. Zakres usług obejmuje: a) Sprawdzenie prawidłowości działania: - przewodów wentylacyjnych - przewodów spalinowych - przewodów dymowych - kominów Sprawdzenie polega na wizualnej ocenie stanu technicznego przewodów, sprawdzeniu drożności, badaniu ciągu, badaniu sprawności urządzeń nawiewnych i wyciągowych oraz ocenie przydatności do dalszej eksploatacji. b) Czyszczenie i udrażnianie przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych (przyjmuje się czyszczenie i udrażnianie przewodów w ilości ok. 10 % wszystkich przewodów). c) Czyszczenie i ewentualne udrażnianie kratek wentylacyjnych, kratki które kwalifikują się do wymiany należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. d) Sprawdzanie stanu technicznego włazów, ław kominiarskich, nasad kominowych kanałów, czopuchów, drzwiczek rewizyjnych i innych elementów urządzeń kominowych. e) Sporządzanie protokołów stanu technicznego przewodów i urządzeń wentylacji mechanicznej dla każdego obiektu oddzielnie i przekazać przedstawicielowi Zamawiającego. f) Sprawdzanie wylotów kanałów t.j. zabezpieczenie, osiatkowanie, stan techniczny kratek wylotowych, i.t.p. o nieprawidłowościach należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. g) Sporządzanie protokołów z przeglądu przewodów i kominów według obowiązujących wzorów dla każdego budynku oddzielnie i przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego. h) Wykonanie szkiców usytuowania przewodów i kominów na dachach budynków wraz z oznakowaniem numerycznym na szkicu i protokole oraz przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET nr 4 - WAK Jawidz, Skład Materiałowy, 21-025 Niemce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.1. Opis Przedmiotu Zamówienia: Poniższy opis określa zakres usług zwianych z przeglądem i udrożnianiem przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewodów spalinowych i dymowych oraz przeglądu kominów. 1. Zakres usług obejmuje: a) Sprawdzenie prawidłowości działania: - przewodów wentylacyjnych - przewodów spalinowych - przewodów dymowych - kominów Sprawdzenie polega na wizualnej ocenie stanu technicznego przewodów, sprawdzeniu drożności, badaniu ciągu, badaniu sprawności urządzeń nawiewnych i wyciągowych oraz ocenie przydatności do dalszej eksploatacji. b) Czyszczenie i udrażnianie przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych (przyjmuje się czyszczenie i udrażnianie przewodów w ilości ok. 10 % wszystkich przewodów). c) Czyszczenie i ewentualne udrażnianie kratek wentylacyjnych, kratki które kwalifikują się do wymiany należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. d) Sprawdzanie stanu technicznego włazów, ław kominiarskich, nasad kominowych kanałów, czopuchów, drzwiczek rewizyjnych i innych elementów urządzeń kominowych. e) Sporządzanie protokołów stanu technicznego przewodów i urządzeń wentylacji mechanicznej dla każdego obiektu oddzielnie i przekazać przedstawicielowi Zamawiającego. f) Sprawdzanie wylotów kanałów t.j. zabezpieczenie, osiatkowanie, stan techniczny kratek wylotowych, i.t.p. o nieprawidłowościach należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. g) Sporządzanie protokołów z przeglądu przewodów i kominów według obowiązujących wzorów dla każdego budynku oddzielnie i przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego. h) Wykonanie szkiców usytuowania przewodów i kominów na dachach budynków wraz z oznakowaniem numerycznym na szkicu i protokole oraz przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET nr 5 - WAK Lublin, ul. Nowy Świat 40, 20-400 Lublin 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.1. Opis Przedmiotu Zamówienia: Poniższy opis określa zakres usług zwianych z przeglądem i udrożnianiem przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewodów spalinowych i dymowych oraz przeglądu kominów. 1. Zakres usług obejmuje: a) Sprawdzenie prawidłowości działania: - przewodów wentylacyjnych - przewodów spalinowych - przewodów dymowych - kominów Sprawdzenie polega na wizualnej ocenie stanu technicznego przewodów, sprawdzeniu drożności, badaniu ciągu, badaniu sprawności urządzeń nawiewnych i wyciągowych oraz ocenie przydatności do dalszej eksploatacji. b) Czyszczenie i udrażnianie przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych (przyjmuje się czyszczenie i udrażnianie przewodów w ilości ok. 10 % wszystkich przewodów). c) Czyszczenie i ewentualne udrażnianie kratek wentylacyjnych, kratki które kwalifikują się do wymiany należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. d) Sprawdzanie stanu technicznego włazów, ław kominiarskich, nasad kominowych kanałów, czopuchów, drzwiczek rewizyjnych i innych elementów urządzeń kominowych. e) Sporządzanie protokołów stanu technicznego przewodów i urządzeń wentylacji mechanicznej dla każdego obiektu oddzielnie i przekazać przedstawicielowi Zamawiającego. f) Sprawdzanie wylotów kanałów t.j. zabezpieczenie, osiatkowanie, stan techniczny kratek wylotowych, i.t.p. o nieprawidłowościach należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. g) Sporządzanie protokołów z przeglądu przewodów i kominów według obowiązujących wzorów dla każdego budynku oddzielnie i przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego. h) Wykonanie szkiców usytuowania przewodów i kominów na dachach budynków wraz z oznakowaniem numerycznym na szkicu i protokole oraz przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET nr 6 - WAK Nisko, ul. Sandomierska 20, 37-400 Nisko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.1. Opis Przedmiotu Zamówienia: Poniższy opis określa zakres usług zwianych z przeglądem i udrożnianiem przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewodów spalinowych i dymowych oraz przeglądu kominów. 1. Zakres usług obejmuje: a) Sprawdzenie prawidłowości działania: - przewodów wentylacyjnych - przewodów spalinowych - przewodów dymowych - kominów Sprawdzenie polega na wizualnej ocenie stanu technicznego przewodów, sprawdzeniu drożności, badaniu ciągu, badaniu sprawności urządzeń nawiewnych i wyciągowych oraz ocenie przydatności do dalszej eksploatacji. b) Czyszczenie i udrażnianie przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych (przyjmuje się czyszczenie i udrażnianie przewodów w ilości ok. 10 % wszystkich przewodów). c) Czyszczenie i ewentualne udrażnianie kratek wentylacyjnych, kratki które kwalifikują się do wymiany należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. d) Sprawdzanie stanu technicznego włazów, ław kominiarskich, nasad kominowych kanałów, czopuchów, drzwiczek rewizyjnych i innych elementów urządzeń kominowych. e) Sporządzanie protokołów stanu technicznego przewodów i urządzeń wentylacji mechanicznej dla każdego obiektu oddzielnie i przekazać przedstawicielowi Zamawiającego. f) Sprawdzanie wylotów kanałów t.j. zabezpieczenie, osiatkowanie, stan techniczny kratek wylotowych, i.t.p. o nieprawidłowościach należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. g) Sporządzanie protokołów z przeglądu przewodów i kominów według obowiązujących wzorów dla każdego budynku oddzielnie i przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego. h) Wykonanie szkiców usytuowania przewodów i kominów na dachach budynków wraz z oznakowaniem numerycznym na szkicu i protokole oraz przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET nr 7 - WAK Nowa Dęba, ul. Anieli Krzywoń, 39-460 Nowa Dęba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.1. Opis Przedmiotu Zamówienia: Poniższy opis określa zakres usług zwianych z przeglądem i udrożnianiem przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewodów spalinowych i dymowych oraz przeglądu kominów. 1. Zakres usług obejmuje: a) Sprawdzenie prawidłowości działania: - przewodów wentylacyjnych - przewodów spalinowych - przewodów dymowych - kominów Sprawdzenie polega na wizualnej ocenie stanu technicznego przewodów, sprawdzeniu drożności, badaniu ciągu, badaniu sprawności urządzeń nawiewnych i wyciągowych oraz ocenie przydatności do dalszej eksploatacji. b) Czyszczenie i udrażnianie przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych (przyjmuje się czyszczenie i udrażnianie przewodów w ilości ok. 10 % wszystkich przewodów). c) Czyszczenie i ewentualne udrażnianie kratek wentylacyjnych, kratki które kwalifikują się do wymiany należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. d) Sprawdzanie stanu technicznego włazów, ław kominiarskich, nasad kominowych kanałów, czopuchów, drzwiczek rewizyjnych i innych elementów urządzeń kominowych. e) Sporządzanie protokołów stanu technicznego przewodów i urządzeń wentylacji mechanicznej dla każdego obiektu oddzielnie i przekazać przedstawicielowi Zamawiającego. f) Sprawdzanie wylotów kanałów t.j. zabezpieczenie, osiatkowanie, stan techniczny kratek wylotowych, i.t.p. o nieprawidłowościach należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. g) Sporządzanie protokołów z przeglądu przewodów i kominów według obowiązujących wzorów dla każdego budynku oddzielnie i przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego. h) Wykonanie szkiców usytuowania przewodów i kominów na dachach budynków wraz z oznakowaniem numerycznym na szkicu i protokole oraz przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET nr 8 - WAK Rzeszów, ul. Marii Konopnickiej 5, 35-922 Rzeszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.1. Opis Przedmiotu Zamówienia: Poniższy opis określa zakres usług zwianych z przeglądem i udrożnianiem przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewodów spalinowych i dymowych oraz przeglądu kominów. 1. Zakres usług obejmuje: a) Sprawdzenie prawidłowości działania: - przewodów wentylacyjnych - przewodów spalinowych - przewodów dymowych - kominów Sprawdzenie polega na wizualnej ocenie stanu technicznego przewodów, sprawdzeniu drożności, badaniu ciągu, badaniu sprawności urządzeń nawiewnych i wyciągowych oraz ocenie przydatności do dalszej eksploatacji. b) Czyszczenie i udrażnianie przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych (przyjmuje się czyszczenie i udrażnianie przewodów w ilości ok. 10 % wszystkich przewodów). c) Czyszczenie i ewentualne udrażnianie kratek wentylacyjnych, kratki które kwalifikują się do wymiany należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. d) Sprawdzanie stanu technicznego włazów, ław kominiarskich, nasad kominowych kanałów, czopuchów, drzwiczek rewizyjnych i innych elementów urządzeń kominowych. e) Sporządzanie protokołów stanu technicznego przewodów i urządzeń wentylacji mechanicznej dla każdego obiektu oddzielnie i przekazać przedstawicielowi Zamawiającego. f) Sprawdzanie wylotów kanałów t.j. zabezpieczenie, osiatkowanie, stan techniczny kratek wylotowych, i.t.p. o nieprawidłowościach należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. g) Sporządzanie protokołów z przeglądu przewodów i kominów według obowiązujących wzorów dla każdego budynku oddzielnie i przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego. h) Wykonanie szkiców usytuowania przewodów i kominów na dachach budynków wraz z oznakowaniem numerycznym na szkicu i protokole oraz przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET nr 9 - WAK Stawy, 08-505 Stawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.1. Opis Przedmiotu Zamówienia: Poniższy opis określa zakres usług zwianych z przeglądem i udrożnianiem przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewodów spalinowych i dymowych oraz przeglądu kominów. 1. Zakres usług obejmuje: a) Sprawdzenie prawidłowości działania: - przewodów wentylacyjnych - przewodów spalinowych - przewodów dymowych - kominów Sprawdzenie polega na wizualnej ocenie stanu technicznego przewodów, sprawdzeniu drożności, badaniu ciągu, badaniu sprawności urządzeń nawiewnych i wyciągowych oraz ocenie przydatności do dalszej eksploatacji. b) Czyszczenie i udrażnianie przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych (przyjmuje się czyszczenie i udrażnianie przewodów w ilości ok. 10 % wszystkich przewodów). c) Czyszczenie i ewentualne udrażnianie kratek wentylacyjnych, kratki które kwalifikują się do wymiany należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. d) Sprawdzanie stanu technicznego włazów, ław kominiarskich, nasad kominowych kanałów, czopuchów, drzwiczek rewizyjnych i innych elementów urządzeń kominowych. e) Sporządzanie protokołów stanu technicznego przewodów i urządzeń wentylacji mechanicznej dla każdego obiektu oddzielnie i przekazać przedstawicielowi Zamawiającego. f) Sprawdzanie wylotów kanałów t.j. zabezpieczenie, osiatkowanie, stan techniczny kratek wylotowych, i.t.p. o nieprawidłowościach należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. g) Sporządzanie protokołów z przeglądu przewodów i kominów według obowiązujących wzorów dla każdego budynku oddzielnie i przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego. h) Wykonanie szkiców usytuowania przewodów i kominów na dachach budynków wraz z oznakowaniem numerycznym na szkicu i protokole oraz przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET nr10 - WAK Zamość, ul. Piłsudskiego 36, 22-402 Zamość.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.1. Opis Przedmiotu Zamówienia: Poniższy opis określa zakres usług zwianych z przeglądem i udrożnianiem przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewodów spalinowych i dymowych oraz przeglądu kominów. 1. Zakres usług obejmuje: a) Sprawdzenie prawidłowości działania: - przewodów wentylacyjnych - przewodów spalinowych - przewodów dymowych - kominów Sprawdzenie polega na wizualnej ocenie stanu technicznego przewodów, sprawdzeniu drożności, badaniu ciągu, badaniu sprawności urządzeń nawiewnych i wyciągowych oraz ocenie przydatności do dalszej eksploatacji. b) Czyszczenie i udrażnianie przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych (przyjmuje się czyszczenie i udrażnianie przewodów w ilości ok. 10 % wszystkich przewodów). c) Czyszczenie i ewentualne udrażnianie kratek wentylacyjnych, kratki które kwalifikują się do wymiany należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. d) Sprawdzanie stanu technicznego włazów, ław kominiarskich, nasad kominowych kanałów, czopuchów, drzwiczek rewizyjnych i innych elementów urządzeń kominowych. e) Sporządzanie protokołów stanu technicznego przewodów i urządzeń wentylacji mechanicznej dla każdego obiektu oddzielnie i przekazać przedstawicielowi Zamawiającego. f) Sprawdzanie wylotów kanałów t.j. zabezpieczenie, osiatkowanie, stan techniczny kratek wylotowych, i.t.p. o nieprawidłowościach należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. g) Sporządzanie protokołów z przeglądu przewodów i kominów według obowiązujących wzorów dla każdego budynku oddzielnie i przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego. h) Wykonanie szkiców usytuowania przewodów i kominów na dachach budynków wraz z oznakowaniem numerycznym na szkicu i protokole oraz przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET nr 11 -WAK Żurawica, ul. Wojska Polskiego 22, 37-710 Żurawica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.1. Opis Przedmiotu Zamówienia: Poniższy opis określa zakres usług zwianych z przeglądem i udrożnianiem przewodów wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, przewodów spalinowych i dymowych oraz przeglądu kominów. 1. Zakres usług obejmuje: a) Sprawdzenie prawidłowości działania: - przewodów wentylacyjnych - przewodów spalinowych - przewodów dymowych - kominów Sprawdzenie polega na wizualnej ocenie stanu technicznego przewodów, sprawdzeniu drożności, badaniu ciągu, badaniu sprawności urządzeń nawiewnych i wyciągowych oraz ocenie przydatności do dalszej eksploatacji. b) Czyszczenie i udrażnianie przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych (przyjmuje się czyszczenie i udrażnianie przewodów w ilości ok. 10 % wszystkich przewodów). c) Czyszczenie i ewentualne udrażnianie kratek wentylacyjnych, kratki które kwalifikują się do wymiany należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. d) Sprawdzanie stanu technicznego włazów, ław kominiarskich, nasad kominowych kanałów, czopuchów, drzwiczek rewizyjnych i innych elementów urządzeń kominowych. e) Sporządzanie protokołów stanu technicznego przewodów i urządzeń wentylacji mechanicznej dla każdego obiektu oddzielnie i przekazać przedstawicielowi Zamawiającego. f) Sprawdzanie wylotów kanałów t.j. zabezpieczenie, osiatkowanie, stan techniczny kratek wylotowych, i.t.p. o nieprawidłowościach należy w formie notatki służbowej zgłosić przedstawicielowi Zamawiającego. g) Sporządzanie protokołów z przeglądu przewodów i kominów według obowiązujących wzorów dla każdego budynku oddzielnie i przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego. h) Wykonanie szkiców usytuowania przewodów i kominów na dachach budynków wraz z oznakowaniem numerycznym na szkicu i protokole oraz przekazanie ich przedstawicielowi Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.