eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Odbiór ścieków z obiektów będących w zarządzie Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej



Ogłoszenie z dnia 2012-01-03

Chełm: Odbiór ścieków z obiektów będących w zarządzie Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej
Numer ogłoszenia: 2921 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5685900, faks 082 5685716.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór ścieków z obiektów będących w zarządzie Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór ścieków z następujących obiektów NOSG: cz.1 PSG w Dołhobyczowie wraz z budynkiem mieszkalnym przy ul. Partyzantów nr 15 w okresie od 01-01-2012r. do 31-12-2014 r., ilość ścieków 3600 m3, cz.2 PSG oraz budynki mieszkalne w Hrubieszowie ul. Wyzwolenia 56 w okresie 01-01-2012r. do 31-12-2014r., ilość ścieków 11160 m3, cz.3 PSG w Sławatyczach ul. Włodawska 12 w okresie od 01-05-2012r. do 31-12-2014r., ilość ścieków 1600 m3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Odbiór ścieków z obiektów służbowych oraz budynku mieszkalnego w Dołhobyczowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Mieszkaniowa w Dołhobyczowie, ul.Parkowa 3, 22-540 Dołhobyczów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10195,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11162,45

  • Oferta z najniższą ceną: 11162,45 / Oferta z najwyższą ceną: 11162,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Odbiór ścieków z obiektów służbowych oraz budynków mieszkalnych w Hrubieszowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstowo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp z o.o. w Hrubieszowie, ul. Krucza 20, 22-500 Hrubieszów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60527,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65369,16

  • Oferta z najniższą ceną: 65369,16 / Oferta z najwyższą ceną: 65369,16

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Odbiór ścieków z obiektów służbowych w Sławatyczach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Urząd Gminy w Sławatyczach, ul. Rynek 14, 21-515 Sławatycze, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5529,60

  • Oferta z najniższą ceną: 5529,60 / Oferta z najwyższą ceną: 5529,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010, Nr 113, poz. 759 ze zmianami) przedmiotowe usługi z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę co stanowi okoliczność zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.