eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › DOSTAWA CZTERECH KARDIOMONITORY Z CENTRALĄ MONITORUJĄCĄ PIELĘGNIARSKĄ DLA POTRZEB ODDZIAŁU INTENSYWNEJ TERAPII

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Wyszków: DOSTAWA CZTERECH KARDIOMONITORY Z CENTRALĄ MONITORUJĄCĄ PIELĘGNIARSKĄ DLA POTRZEB ODDZIAŁU INTENSYWNEJ TERAPII
Numer ogłoszenia: 292197 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 225704 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, faks 029 7437605.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CZTERECH KARDIOMONITORY Z CENTRALĄ MONITORUJĄCĄ PIELĘGNIARSKĄ DLA POTRZEB ODDZIAŁU INTENSYWNEJ TERAPII.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę CZTERECH KARDIOMONITORÓW Z CENTRALĄ MONITORUJĄCĄ PIELĘGNIARSKĄ DLA POTRZEB ODDZIAŁU INTENSYWNEJ TERAPII wraz z kompletną instalacją, uruchomieniem i szkoleniem obsługi; szczegółowo opisanych w załączniku nr 1- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1.szczegółowo opisanych w załączniku nr 1- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.Oferowane sprzęt i materiały muszą być wykonane i dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 kwietna 2004 o wyrobach medycznych (Dz. U z 2004 r., Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami). 3.Dostarczany sprzęt medyczny będzie odpowiadał warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 4.Warunki dostawy. a)dostawa obejmie sprzęt spełniający wymagania Zamawiającego z wyposażeniem w asortymentach i ilościach określanych w załączniku nr 1 na koszt i ryzyko Wykonawcy. b)miejsce dostawy-Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1. c)dostawca we własnym zakresie zapewnia transport, rozładunek i dostarczenie do pomieszczeń Oddziału, zainstalowanie, uruchomienie i przeszkolenie obsługi. d)czas realizacji dostawy do czterech tygodni od daty zawarcia umowy oraz do jego zainstalowania, uruchomienia i przeszkolenia obsługi, najpóźniej do dnia 10.11.2008 roku ze względu na ustalony w umowie z Zarządem Powiatu Wyszkowskiego termin rozliczenia zakupu realizowanego z dotacji Powiatu. Faktura może być wystawiona najwcześniej w dniu podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu (po zainstalowaniu i przeszkoleniu obsługi). e)Płatność w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury, jednak nie wcześniej niż w terminie trzech dni od daty wpływu, na rachunek SPZZOZ w Wyszkowie, środków publicznych z dotacji Powiatu Wyszkowskiego. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania przedstawienia, w terminie do 3 dni po dniu otwarcia ofert, zaprezentowania przez Wykonawców w siedzibie Zamawiającego, kompletnego urządzenia medycznego wymienionego w opisie przedmiotu zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Celem prezentacji jest sprawdzenie zgodności oferowanego urządzenia medycznego z wymaganiami Zamawiającego podanymi w SIWZ. Brak prezentacji żądanego urządzenia, bądź zaprezentowanie urządzenia niezgodnego z SIWZ spowoduje odrzucenie całej oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 229269 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1b, 01-520 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 229269
  • Oferta z najniższą ceną: 229269 oferta z najwyższą ceną: 229269
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.