eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prochowice › Zakup pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia komputerowego i multimedialnego w ramach projektu Nowe szanse dla Gimnazjum w Prochowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-16

Prochowice: Zakup pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia komputerowego i multimedialnego w ramach projektu Nowe szanse dla Gimnazjum w Prochowicach
Numer ogłoszenia: 292156 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253716 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice, ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia komputerowego i multimedialnego w ramach projektu Nowe szanse dla Gimnazjum w Prochowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia komputerowego i multimedialnego w ramach projektu Nowe szanse dla Gimnazjum w Prochowicach według podziału na części: Część I - Dostawa tablicy interaktywnej wraz z montażem: 1. Tablica interaktywna o wymiarach powierzchni roboczej min. 164cmx115cm współpracująca z komputerem i projektorem multimedialnym, działająca jak ekran dotykowy, który obsługiwać można za pomocą palca lub dowolnego wskaźnika. Powierzchnia tablicy winna posiadać właściwości tablicy klasycznej sucho ścieralnej. Oprogramowanie posiadające wiele elastycznych funkcji, które można dopasować do tematyki zajęć i poziomu zaawansowania słuchaczy. 2. Uchwyt ścienny o konstrukcji stalowej z płynną ręczną regulacją wysokości położenia tablicy interaktywnej z pkt. 1 w zakresie około 40cm, zintegrowany uchwyt do projektorów krótkoogniskowych, gazowe teleskopy, wytrzymałość do 60kg (tablica z projektorem). Część II - Dostawa sprzętu komputerowego: 1. Komputer PC (Notebook) z ekranem o przekątnej 17.3 cala, charakteryzujący się natywną rozdzielczością 1600 x 900 i matrycą z podświetleniem LED. Wyposażony jest w procesor o częstotliwości taktowania 2.0 GHz, z zainstalowaną pamięcią 4 GB RAM DDR3 oraz dysk twardy o pojemności 750 GB. Posiada wbudowaną kartę graficzną i dźwiękową, napęd Blu-Ray oraz kamerę internetową. Wyposażony jest w złącze HDMI, 4 porty USB oraz czytniki kart pamięci. Zainstalowany system operacyjny w wersji 64 bitowej. 2. Projektor multimedialny krótkoogniskowy do realizowania zajęć lekcyjnych zintegrowany z tablicą interaktywną montowany na uchwycie ściennym. Obraz wyświetlania zbliżony do powierzchni tablicy interaktywnej z pkt. 1. 3. Słuchawki z mikrofonem 10 szt. podłączane do komputera za pomocą 2.5m kabla z ergonomicznym regulatorem głośności i wyłącznikiem mikrofonu. Słuchawki wyposażone w duże muszle wokółuszne otoczone miękkim materiałem skóropodobnym, zapewniające doskonałe tłumienie dźwięków zewnętrznych, pozwalające na wielogodzinne uSytkowanie nie powodujące zmęczenia. Elastyczny odłączany mikrofon z układem redukcji szumów. Część III - Dostawa mikroskopów elektronicznych: Dostawa 2 szt. mikroskopów powiększających do 1000x wyposażonych w ruchomy stolik z podziałką, oraz nachyloną pod kątem 30° głowicą binokularową typu Siedentopf z regulacją odległości oczu 48-75mm. Mikroskopy wyposażone powinny być w kamerę na stałe zintegrowaną z nasadką binokularową i portem USB, umożliwiającą dowolną obróbkę komputerową obserwowanego obrazu i prezentację preparatów mikroskopowych duSej grupie słuchaczy. Dołączone oprogramowanie komputerowe w języku polskim pozwala na dokonywanie prostych pomiarów mikroskopowych (np. pomiar odległości, kąta itp.). Mikroskopy powinny być zalecane jako środek dydaktyczny do użytku szkolnego przez ministra właściwego do spraw oświaty i wychowania i wpisane do wykazu środków dydaktycznych przeznaczonych do nauczania biologii na poziomie gimnazjum. Szczegółowe parametry techniczne, użytkowe i jakościowe wszystkich części zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. 2. Dostarczone pomoce dydaktyczne i wyposażenie, winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. 3. Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 4. Wykonawca dostarczy pomoce dydaktyczne i wyposażenie na własny koszt. 5. Zamawiający wskazując w SIWZ i Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2), że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów Zamawiający informuje, że na podstawie art.29 ust.3 Ustawy dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne. 6. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach technicznych, użytkowych i jakościowych takich samych lub wyższych w stosunku do opisanych w przedmiocie zamówienia. 7. Zamawiający wymaga podania - w formularzu B załączonego do SIWZ nazw oferowanych produktów i ich producentów. 8. Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 9. Wykonawca oferujący sprzęt równoważny zaznaczy to w formularzu ofertowym. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Wykonawca określi w ofercie zakres zadań, które zostaną powierzone Podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.63.40.00 - Mikroskopy optyczne 30.19.50.00 - Tablice 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie będzie realizowane z udziałem środków UE z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu Nowe szanse Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa tablicy interaktywnej wraz z montażem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Prywatne PAXER Grzegorz Papych, ul. Krotoszyńska 133, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5798,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6503,01

  • Oferta z najniższą ceną: 6503,01 / Oferta z najwyższą ceną: 6976,56

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma GÓRSKI Marek Górski, ul. Sikorskiego 32, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6118,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7693,65

  • Oferta z najniższą ceną: 7693,65 / Oferta z najwyższą ceną: 7693,65

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa mikroskopów elektronicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.U.H MERITUM Adam Kruk, ul. Struga 29, 20-709 Lubin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2584,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2590,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2059,02 / Oferta z najwyższą ceną: 3419,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.