eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Wykonanie naprawy i wymiana podzespołów urządzeń dźwigowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Przemyśl: Wykonanie naprawy i wymiana podzespołów urządzeń dźwigowych
Numer ogłoszenia: 292107 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6775065, faks 016 6775064.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie naprawy i wymiana podzespołów urządzeń dźwigowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie naprawy i wymiana podzespołów urządzeń dźwigowych - wyszczególnienie: Budynek - Łącznik E Dźwig szpitalny typu SJH 1.19 MJ PPOŻ - 1 szt. ZAKRES ROBÓT: - wymiana stacyjek przyzywowych na 9 przystankach - wymiana napędu drzwi kabiny - 1 szt; - wymiana łożysk w rolkach kabiny i przeciwwagi - 48 szt.; - wymiana rolek drzwi szybowych i kabinowych - 40 szt.; - wymiana kontaktów drzwiowych - 10 szt. Dźwig szpitalny typu SJH 1.19 MJ do przewozu chorych - 1 szt. ZAKRES ROBÓT: - wymiana stacyjek przyzywowych na 9 przystankach - wymiana napędu drzwi kabiny - 1 szt; - wymiana łożysk w rolkach kabiny i przeciwwagi - 48 szt.; - wymiana rolek drzwi szybowych i kabinowych - 40 szt.; - wymiana kontaktów drzwiowych - 10 szt Dźwig szpitalny typu SJH 1.19 MJ ogólnodostępny - 2 szt. ZAKRES ROBÓT: - przeprogramowanie sterowania wind w celu uzyskania rozdzielności ich pracy; - wymiana napędu drzwi kabiny - 2 szt; - wymiana łożysk w rolkach kabiny i przeciwwagi - 96 szt.; - wymiana rolek drzwi szybowych i kabinowych - 80 szt.; - wymiana kontaktów drzwiowych - 20 szt Budynek kuchni Dźwig towarowy typu MHE 3.10 - 5 szt. ZAKRES ROBÓT: - wymiana kurtyn bezpieczeństwa w kabinach dźwigów - 6 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: amawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim z podpisem wykonawcy tzn. osoby osób upoważnionych do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu. W przypadku załączenia do oferty dokumentów w innym języku niż polski zamawiający wymaga załączenia do oferty tłumaczenia na język polski. 2.Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej oraz zamówień uzupełniających. 3.Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4.Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie, na własny koszt wszystkie niezbędne materiały, środki transportowe potrzebne do prawidłowej realizacji dostawy przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania stałości cen jednostkowych w ciągu całego okresu trwania umowy. 6.W przypadku powierzenia podwykonawstwa, wykonawca musi wskazać w ofercie ( zał. nr 1 SIWZ ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy(-om), wskazując nazwy i adresy podwykonawcy(-ów) lub nie powierza - przez wpisanie np. 0 lub - 7.Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do spełnienia warunków wymienionych indywidualnie w załączniku nr 3 określającym przedmiot zamówienia. 8.Wykonawca wyrazi zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia przetargu. 9.Zainstalowane podzespoły urządzeń dźwigowych będą odpowiadać normom jakościowym - za co wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność; 10.Wykonawca wyrazi zgodę na przetwarzanie naszych danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia przetargu. 11.Wykonawca posiada dokument dopuszczający wykonywanie prac konserwacyjno-remontowych przy urządzeniach dźwigowych. 12.Zobowiązuje się strzec mienia znajdującego się na terenie realizacji usługi, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa pracownikom i osobom postronnym - zgodnie z prze?pisami bhp i p.poż. 13.Po wykonaniu usługi zobowiązuje się do uporządkowania urządzeń dźwigowych w którym będzie realizowana usługa (przywró?cić ich do stanu pierwotnego) i przekazać Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór przedmiotu zamówienia. 14.Zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych i ich zakupu we własnym zakresie. 15.Materiały i urządzenia, będą odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania. 16.Na każde żądanie zamawiającego wykonawca zobowiązuje się okazać w stosunku do wykazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2.Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3.Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 SIWZ. 5.Dokument uprawniający do wykonywania prac konserwacyjno-remontowych przy urządzeniach dźwigowych. 6.W przypadku podpisywania dokumentów ofertowych przez osoby upoważnione przez wykonawcę do składania oświadczeń woli w jego imieniu należy obowiązkowo dołączyć upoważnienie do podpisywania dokumentów w imieniu wykonawcy. 7.W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum oferta oraz wszystkie jej załączniki winny być podpisane przez wszystkich wspólników spółki lub konsorcjum lub przez jednego ze wspólników, upoważnionego na piśmie. Upoważnienie powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. 8.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert z uwzględnieniem: a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów jak wyżej niezbędnych do złożenia oferty, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.Dokumenty, o których mowa w pkt. 8 mogą być przedstawione w formie kserokopii, ale muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem - przez wykonawcę. 10.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 12.Opis sposobu dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: a) ocena spełnienia wymaganych warunków, opisanych w SIWZ, będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdz. VI SIWZ zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia; b) wykonawcy, którzy nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających ich spełnienie lub dokumenty te będą zawierać błędy, zostaną wezwani do ich uzupełnienia i wyjaśnienia w określonym terminie zgodnie z art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art.22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. nr 223/2007 poz. 1655 z późn. zm. ) oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 wymienionej ustawy, a także spełniający dodatkowe warunki określone w SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/wzoz/sprzemysl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital w Przemyślu,Dział Zamówień Publicznych w dni robocze w godz. 7 30 - 14 00 lub za pośrednictwem poczty - na pisemną prośbę strony zainteresowanej..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 10:45, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego - biuro podawcze - lok. nr 217 w budynku D. Otwarcie ofert: jak data składania ofert o godz. 11 00 w siedzibie zamawiającego - sala konferencyjna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.