eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Zakup używanej lub nowej instalacji kontenerowej do biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych i kompostowania odpadów zielonych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-30

Kędzierzyn-Koźle: Zakup używanej lub nowej instalacji kontenerowej do biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych i kompostowania odpadów zielonych
Numer ogłoszenia: 292072 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów "Czysty Region" Spółka z o.o. , ul. Naftowa 7, 47-230 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 77 4886850, faks 77 4886047.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msokkozle.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanej lub nowej instalacji kontenerowej do biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych i kompostowania odpadów zielonych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup nowej lub używanej (nie starszej niż 8 lat) instalacji kontenerowej części biologicznej do przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych o ogólnej wydajności 16 000 Mg-rok i instalacji do kompostowania odpadów zielonych o wydajności 1 tys. Mg/rok posiadającej sprawny układ napowietrzający, nawilżający i antyodorowy (biofiltr) . Instalacja ma zapewnić uzyskanie odpadu (stabilizatu) o parametrach zgodnych z par.4, ust.2, ppkt.2) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012r. (Dz. U. z 2012 r. poz.1052) w sprawie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych. Celem zakupu ww. instalacji jest zapewnienie wymaganej wydajności instalacji MBP. Wymagania Zamawiającego wobec Sprzedawcy dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Przeprowadzenie wizji lokalnej istniejącej kompostowni kontenerowej, opracowanie koncepcji posadowienia nowej kompostowni kontenerowej na terenie Regionalnego Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów Czysty Region Spółka z o. o. przy zachowaniu wszelkich niezbędnych warunków techniczno-technologicznych dla tego typu procesu jak i konieczność zachowania jedności przestrzennej instalacji. b.Kompostownia ma zapewniać ciągłość pracy. d.Zapewnienie dostawy przedmiotu zakupu najpóźniej do dnia 30.11.2015 r.. Do tego czasu instalacja musi być gotowa do rozruchu czyli dostarczona, ustawiona na wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu, złożona, podłączona i technologicznie przygotowana do rozpoczęcia eksploatacji. e.Wykonanie zasilania całej instalacji kontenerowej w media niezbędne do prowadzenia prawidłowego procesu technologicznego. f.Instalacja powinna posiadać dobry stan techniczny: szczelne kontenery, brak korozji,szczelność instalacji napowietrzającej i nawilżającej, sprawne podzespoły elektryczne sterujące procesem, tj. proces ma być sterowany ręcznie poprzez mechaniczną regulację ilości powietrza dolotowego, natężenie strumienia dopływu będzie natomiast sterowane przez zamontowany sterownik przy wentylatorze nadmuchowym. g..Dopuszcza się możliwość aby przedmiot zamówienia posiadał wspólny system napowietrzania oraz biofiltr wraz z innymi kontenerami, w których prowadzony będzie proces stabilizacji odpadów komunalnych pod warunkiem że kontenery do kompostowania będą posiadały dojście do świeżej wody, niezbędnej do prowadzenia procesu kompostowania w sposób właściwy, bez niebezpieczeństwa skażenia kompostu wodą podprocesową z procesu stabilizacji. Warunkiem jest także odpowiednia ilość powietrza dostarczona przez wentylator w ilości umożliwiającej przynajmniej 5 wymian (całej objętości kontenera) powietrza w kontenerach w przeciągu godziny. h.Wykonawca dokona montażu i rozruchu instalacji zakończonego protokołem potwierdzającym spełnienie wymagań określonych w pkt. 3.1 niniejszej specyfikacji oraz gotowość do pracy. i. Wszystkie elementy instalacji powinny posiadać wszelkie zabezpieczenia BHP i ppoż. potwierdzone protokołem- protokół sporządza inspektor BHP i ppoż. Zamawiającego. j.Łącznie z dostawą instalacji powinny być dołączone nw. dokumenty: -dokumentacja techniczno-ruchowa przedmiotu zakupu, -świadectwo zgodności z CE, -instrukcja obsługi urządzenia w języku polskim..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.16.00.00 - Różny sprzęt ogrodniczy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00-100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-11-09 do godz. 12:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu:przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania), muszą również posiadać w swojej treści obowiązkowy zapis, że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 (w innym przypadku nie będą uznawane), oraz, że wypłata wadium nastąpi bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. Wadium wniesione w formie wymienionej zostaje złożone w oryginale w kasie Zamawiającego a pokwitowanie złożenia w kasie załączone powinno być do oferty. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 1, ust. 1a, ust. 2 i ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46, ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej o posiadanych przez Wykonawcę na koncie wymaganych środkach finansowych na kwotę, co najmniej 150.000,00 zł (zapis w informacji ma być jednoznaczny tzn. ma podawać lub potwierdzać kwotę posiadanych środków) lub potwierdzać zdolność kredytową do zaciągnięcia kredytu w wysokości nie mniejszej niż 150.000,00 zł, lub w wysokości uzupełniającej środki posiadane na koncie do wymaganej kwoty. W przypadku podmiotów udostępniających swoje zasoby Wykonawcy zamówienia podmioty te są również zobowiązane do złożenia informacji o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej ze swojego banku lub SKO-K wraz z pisemnym zobowiązaniem i informacją w jaki sposób środki te zostaną udostępnione Wykonawcy zamówienia (druk 3A). Informacja banku nie może być wystawiona wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do postępowania lub ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Koszty eksploatacji - zużycie energii elektrycznej E [kW] - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy w tym przepisów VAT. Rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. Konieczność zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy, lub inne zdarzenia losowe i przyczyny niezależne od wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy. Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składania ofert warunki określone w SIWZ. Konieczność zastosowania uzupełniających rozwiązań technologicznych jeżeli taka konieczność wyniknie w okresie co najmniej 14 dniowej eksploatacji przedmiotu dzierżawy. Zmiana technologii ze względu na zmianę postępu technologicznego. Wydanie przez organy administracji decyzji i postanowień skutkujących koniecznością wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.msokkozle.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów Czysty Region Spółka z o. o. ul. Naftowa 7 47-230 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów Czysty Region Spółka z o. o. ul. Naftowa 7 47-230 Kędzierzyn-Koźle.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.