eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Udanin › Budowa nawierzchni drogi gminnej wraz z odwodnieniem na dz. nr 24, 45/31 obręb Ujazd Górny - I ETAP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Udanin: Budowa nawierzchni drogi gminnej wraz z odwodnieniem na dz. nr 24, 45/31 obręb Ujazd Górny - I ETAP
Numer ogłoszenia: 292070 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Udanin , Udanin 26, 55-340 Udanin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76/ 8709222, faks 0-76/8709242.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nawierzchni drogi gminnej wraz z odwodnieniem na dz. nr 24, 45/31 obręb Ujazd Górny - I ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni drogi gminnej z kostki betonowej wraz z odwodnieniem pasa drogowego w postaci kanalizacji deszczowej wykonanej z rur PCV i remontu rowu przydrożnego- I Etap w miejscowości Ujazd Górny gmina Udanin (zgodnie z projektem i przedmiarem robót). Zakres rzeczowo-ilościowy robót I. Roboty odwodnieniowe 1) Wykopy oraz przekopy wykonane na odkład koparkami przedsiębiernymi - obmiar 769,33m3 2) Kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 250mm - obmiar 364,6m 3) Kanały z rur PCV łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 160mm - obmiar 17,2m 4) Podłoza pod kanały i obiekty z materiałów sypkich grubości 25cm - obmiar 95,45m3 5) Sudnie rewizyjne z kręgów betonowych o średnicy 1200mm w gotowym wykopie o głębokości 3m - obmiar 8 studni 6) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o średnicy 500mm z osadnikiem bez syfonu - obmiar 6 sztuk 7) Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych punktowych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych spycharkami z zagęszczeniem mechanicznym spycharkami - obmiar 673,88m3 8) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi w ziemi uprzednio zmagazynowanymi w hałdach z transportem urobku na odległość 1km samochodem samowyładowczym - obmiar 95,45m3 II. Roboty drogowe 1) Przepusty rurowe pod zjazdami-ławy fundamentowe betonowe- obmiar 0,54 m3, 2) Przepusty rurowe pod zjazdami - ścianki czołowe dla rur o średnicy 40cm- obmiar 2 sztuki, 3) Przepusty rurowe pod zjazdami - rury PCV o średnicy 40cm - obmiar 12,2m, 4) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - obmiar 0,336 km, 5) Koryta wykonane mechanicznie głębokość 30cm na całej szerokości jezdni i chodników - obmiar 2772m2, 6) Profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - obmiar 2772m2, 7) Warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych grubości 15cm - obmiar 2772 m2, 8) Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych grubości 15cm - obmiar 2772 m2, 9) Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30cm z wykonaniem ław na podsypce cementowo-piaskowej - obmiar 627 m, 10) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - obmiar 479 m, 11) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - obmiar 2772m2, 12) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu od 0,1 do 0,2m3 - obmiar 1,5m3, 13) Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu grubości 20cm - obmiar 240 m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. 1) Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 20.000,00 PLN. 2) Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn. a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); b) kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego (kopia musi posiadać potwierdzenie złożenia w kasie Zamawiającego dokonane przez kasjera Zamawiającego). 3) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli a) jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości albo, b) oferta nie posiada dołączonego dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium przez wykonawcę. 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, ze zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego Bank Spółdzielczy Środa Śląska Oddział Udanin nr 03 9589 0003 0390 0619 2000 0030 z dopiskiem Budowa nawierzchni drogi gminnej wraz z odwodnieniem na dz. nr 24, 45/31 obręb Ujazd Górny - I ETAP Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w kasie Zamawiającego, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającą potwierdzenie (dokonane przez kasjera) złożenia w kasie wadium. Termin wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 2) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 3) Osobą upełnomocnioną do udzielania informacji o potwierdzonych przez bank transakcjach na wymienionym rachunku jest Wiesława Choroś nr telefonu 0767442872 w godzinach 8 oo - 13 oo.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177) Prawo zamówień publicznych. B.Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. C. Wniesienie wadium. Przy ocenie spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne oświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. Oświadczenie (art. 22 ust. 1 pkt 1) - 4)) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik 3 do SIWZ 5. Formularz Ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 6. akceptacja przez wykonawcę wzoru umowy zawartego w Części II SIWZ, sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 8. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a), 9. kosztorys ofertowy, 10. Wykaz wykonanych usług z zakresu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ, 9) Wykaz osób które będą uczestniczyły przy realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ, 10) pisemne zobowiązanie innych podpiotów do udostęopnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ. Brak jakiegokolwiek z dokumentów lub oświadczeń wymaganych SIWZ, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie ( np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) i nie uzupełnienie ich w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.udanin.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Udanin 55-340 Udanin 26 pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Udanin, Udanin 26 55-340 Udanin (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.