eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiskitki › kształtowanie Centrum Wsi Wiskitki - Przebudowa Parku Plac Wolności

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-02

POZYCJA 29206

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wiskitki: kształtowanie Centrum Wsi Wiskitki - Przebudowa Parku Plac Wolności

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Gminy Wiskitki, do kontaktów: Zbigniew Spaliński, ul. Kościuszki 1, 96-315 Wiskitki, woj. mazowieckie, tel. 046 8567212, fax 046 8554154, e-mail: ug_wiskitki@onet.pl, www.wiskitki.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kształtowanie Centrum Wsi Wiskitki - Przebudowa Parku Plac Wolności. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowa centrum wsi Wiskitki poprzez przebudowę i zagospodarowanie zdewastowanej infrastruktury parkowej. Projekt obejmuje wykonanie alei parkowych, chodników, zatok parkingowych wraz z towarzyszącą infrastrukturą. Następnie urządzenie terenów zielonych poprzez nasadzenie ozdobnych drzew i krzewów posianie trawników oraz montaż elementów infrastruktury parkowej (stylizowane ławki, bariery, kosze na śmieci, oświetlenie). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wiskitki, ul. Kościuszki i Plac Wolności. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.31.61.00 - Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres robót: 1. Usunięcie pni drzew- 38 sztuk 2. Nawierzchnia z otoczaków - 38,54 m kw., 3. Nawierzchnia z płyt kamienia ciosanego- 28 m kw., 4. Parkingi z kostki brukowej betonowej - Wykonanie nawierzchni parkingów z kostki brukowej betonowej szarej o grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 611,5 m kw., - wykonanie nawierzchni parkingów z kostki brukowej kolorowej o grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej- 51 m kw. - ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 na prostej ławie betonowej z oporem- 208,5 m.b. - ustawienie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm na łuku na ławie betonowej z oporem - 108,5 m.b. 5. oświetlenie parkowe - Montaż latarń oświetleniowych parkowych na fundamencie prefabrykowanym - 10 kompletów - Montaż latarń oświetleniowych parkowych montowanych w nawierzchni placu - 4 komplety 6. Elementy ciągów pieszych a) chodniki z płyt fakturowanych - 945 m kw. b)chodniki z brukowej kostki betonowej - wykonanie chodnika z kostki betonowej o grub. 6 cm w kolorze brązowym na podsypce cementowo-piaskowej - 690 m kw., - wykonanie chodnika z kostki betonowej o grub 6 cm w kolorze zółtym - 28 m kw., 7. Zagospodarowanie terenu parku- zieleń ozdobna - sadzenie krzewów liściastych z pojemników z bryłą korzeniową z przygotowaniem terenu pod obsadzenia - 1 171szt - sadzenie krzewów iglastych z pojemników z bryłą korzeniową z przygotowaniem terenu pod obsadzenia - 144szt - sadzenie drzew liściastych z pojemników z bryłą korzeniową z przygotowaniem terenu pod obsadzenia - 25szt - wykonanie trawników dywanowych z siewem ręcznym z przygotowaniem terenu pod obsiew - 493 m kw., - wykonanie kwietników z roślinami jednosadzeniowymi z przygotowaniem terenu pod obsadzenia - 34 m kw., 8. Zagospodarowanie terenu parku - elementy uzupełniające - ustawienie ławek parkowych stylizowanych - 25 szt. - montaż barierek ulicznych stylizowanych - 70 mb., - ustawienie mis kwiatowych - 4 kpl, - wykonanie herbu - 1 kpl, - renowacja studni typu "abisynka" - 1 kpl. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2; okres w dniach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj .winni prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. 3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. Zamawiający nie stawia wymagań minimalnych co do ilości i rodzaju urządzeń jakim winien dysponować Wykonawca. 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej po jednej osobie posiadającej aktualne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w branży budowlanej o specjalności drogowej i elektrycznej łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 5. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Posiadają zdolność kredytową w wysokości 400 tyś. zł lub posiadają środki własne w wysokości 400 tyś. zł. 6. spełniają warunki art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /24 ust. 1 i 2 ustawy/ 7. Udzielą co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru końcowego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Komisję metodą spełnia /nie spełnia w oparciu o przedstawione dokumenty. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dołączone kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami (uzyskane na 6 miesięcy przed terminem składania ofert) w branżach: budowlanej o specjalność drogowej i elektrycznej łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru) - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 400 tyś zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Dokumenty dodatkowe - Oferowane przez wykonawcę warunki gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - oświadczenie Wykonawcy , że zobowiązuje się zatrudnić przynajmniej 3 osoby o statusie bezrobotnego z terenu Gminy Wiskitki w ramach niniejszego projektu wskazane przez Zamawiającego. Dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. W przypadku składania wspólnych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu( gdy wniosek składa kilka podmiotów razem) wniosek musi spełniać następujące warunki: musi zostać dołączona kopia umowy lub inny dokument potwierdzający zawarcie konsorcjum , spółki cywilnej itp. podpisane przez wszystkich partnerów (termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zadania). Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. Wniosek składany wspólnie powinien zawierać dokumenty wskazane w pkt 7 wystawione dla każdego z partnerów. 8) Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5 Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu (5), Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny i sposób punktowania w celu wyłonienia wykonawców: a) Okres działalności firmy w latach - sposób punktowania: za każdy rok działalności firmy-1 pkt b) Średnia liczba zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - sposób punktowania: 1- 5 pracowników - 1 pkt do 10 pracowników - 2 pkt do 15 pracowników - 3 pkt do 20 pracowników - 4 pkt powyżej 20 pracowników - 5 pkt c) Średnia wartości robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu latach , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres odpowiadających swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia: - sposób punktowania : wartość robót do 500 tyś zł - 1 pkt wartość robót powyżej 500-800 tyś zł - 2 pkt wartość robót powyżej 800-1100 tyś zł - 3 pkt wartość robót powyżej 1100-1400 tyś zł. - 4 pkt wartość robót powyżej 1400 tyś zł -5 pkt d)Informacja Banku o zdolności kredytowej Wykonawcy lub wysokości posiadanych środków własnych: - sposób punktowania: zdolność wyrażona w formie liczby 3-cyfrowej - 1 pkt zdolność wyrażona w formie liczby 4-cyfrowej - 2pkt zdolność wyrażona w formie liczby 5-cyfrowej - 3 pkt zdolność wyrażona w formie liczby 6-cyfrowej - 4 pkt zdolność wyrażona w formie liczby większej niż 6 cyfrowa-5 pkt Na podstawie wskazanych kryteriów oraz po zastosowaniu przedstawionego powyżej sposobu punktowania, zostanie wybranych 5 Wykonawców, którzy otrzymają odpowiednio największą liczbę punktów. Wybrani Wykonawcy zostaną zaproszeni do składania ofert.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5; minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.06.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.06.2006, godzina 10:15, Urząd Gminy Wiskitki, Wiskitki ul. Kościuszki 1, pokój Nr 14-sala konferencyjna.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny- Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006"Priorytet- zrównoważony rozwój obszarów wiejskich. Działanie - odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego. Tytuł projektu: Kształtowanie Centrum Wsi Wiskitki - Przebudowa Parku Plac Wolności. Zamawjacy skrócił termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w związku z koniecznością wykorzystania środków przyznanych z funduszy unijnych. Zgodnie z aneksem Nr 2 do umowy Nr RW.II.0218-1-7/05 Gmina Wiskitki po zakończeniu realizacji zadania jest zobowiązana złożyc wniosek o płatność w instytucji Wdrażającej do dnia 25 września 2006r. Zastosowanie innej, możliwej w tym przypadku procedury przetargowej (przetargu nieograniczonego)może spowodować przedłużenie terminu wykonania zadania co będzie skutkowało utratą przyznanej dotacji. Z uwagi na pilną potrzebę udzielenia zamówienia Zamawiający zastosował skrócenie terminów w tym postępowaniu. 2) Data wysłania ogłoszenia: 24.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.