Ogłoszenie z dnia 2011-02-24
Kraków: Dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek. Sprawa ZP/0002/PD/2011
Numer ogłoszenia: 29206 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Zaawansowanych Technologii Wytwarzania, ul. Wrocławska 37a, 30-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6339192, faks (012) 6339490.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek. Sprawa ZP/0002/PD/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek, o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAX OFFICE Stanisław Kopacz, Czernichów 523, 32-070 Czernichów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194449,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16043,01
Oferta z najniższą ceną: 16043,01 / Oferta z najwyższą ceną: 18498,49
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie przepisem art. 70 Ustawy - Zamawiający może udzielić zamówienia publicznego w trybie zapytania o o cenę, jeżeli przedmiot zamówienia stanowią dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8. Zastosowano tryb - zapytanie o cenę - gdyż dostawa materiałów biurowych,drobnego sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek - w zakresie zgodnym z opisem przedmiotu zamówienia jest dostawą asortymentowo uznaną za powszechnie dostępną. Wyszczególnione materiały papiernicze i biurowe posiadają ustalone standardy jakościowe. Dostawa może być zrealizowana przez każdą firmę prowadzącą działalność gospodarczą w wymaganym zakresie. Na rynku lokalnym i krajowym istnieje wiele podmiotów mogących zrealizować przedmiot zamówienia w pełnym zakresie. Jednocześnie wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustęp 8.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- zamówienie na dostawy warzyw i owoców lato
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
- DOSTARCZANIE DRUTÓW STOMATOLOGICZNYCH
- Dostawa 1 szt. drukarki 3D dla CSS - DE-dzp.272-235/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/28/2024 Sukcesywny zakup papieru biurowego i materiałów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i artykułów papierniczych z podziałem na 2 pakiety.
- Usługa serwisowania, konserwacji, dostarczania materiałów eksploatacyjnych i utrzymania w stanie gotowości do pracy urządzeń drukujących znajdujących się na wyposażeniu MOPS w Gdyni
- Usługa wdrożenia systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących
- Dostawa materiałów promocyjnych z ologowaniem w ilości 300 kompletów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.