eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska Górne › zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie powiatu mikołowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Łaziska Górne: zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie powiatu mikołowskiego
Numer ogłoszenia: 291990 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych , ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2244499, 2244516, faks 032 2244499 w. 226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.mikolow.bipgov.info.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie powiatu mikołowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następującej usługi (zgodnie z Charakterystyką Techniczną Przedmiotu Zamówienia określoną w załączniku nr 2 do Szczegółowych warunków zamówienia w pasie dróg wojewódzkich: odśnieżanie na drogach wojewódzkich na długości 38,1 km, zwalczanie gołoledzi solanką na drogach wojewódzkich na dł. 34,4 km, zwalczanie gołoledzi mieszanką piaskowo solną na drogach wojewódzkich na dł. 5,0 km, pełnienie dyżuru akcji zima..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) zrealizowali, współrealizowali bądź uczestniczyli w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówieniach na usługi zbliżone co do zakresu niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 160 000zł (brutto) c) posiadają sprzęt własny, gwarantujący prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia lub potwierdzony dostęp do niego, w tym min 3 solarko-piaskarki z solanką 1 pojazd opłużony (np. ciągnik) razem do odpłużania 4 pojazdy. d) gwarantują dostęp do sprzętu ciężkiego niezbędnego do pracy przy intensywnych opadach śniegu, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; f) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), g) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, (druk ZP-17) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oryginały dokumentów lub poświadczone przez osobę/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga! Z dokumentu określonego w pkt. 5 b) musi wynikać zakres działalności oferenta, sposób reprezentacji oferenta, osoby które są uprawnione do reprezentowania oferenta na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu. W przypadku gdy nie wynika to z dokumentu załączonego do oferty i określonego w pkt. 5 b), należy dołączyć również do oferty statut, uchwałę lub inny dokument c) w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; d) wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania i o wartości nie mniejszej 160 000 zł.(brutto); wypełnić druk nr 3; e) dokumenty potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wykonanych usług wykonane zostały z należytą starannością. f) wykaz posiadanego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (na zał. druku nr 4), Wykonawca winien wykazać, że posiada lub będzie posiadał między innymi minimum 3 solarko - piaskarki z solanką, 1 pojazd opłużony (np. ciągnik) razem do odpłużania 4 pojazdy; Uwaga - w przypadku sprzętu dzierżawionego należy załączyć oświadczenie właściciela sprzętu o bezwarunkowym udzieleniu praw do dysponowania sprzętem na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia g) oświadczenie Wykonawcy o zawartych umowach gwarantujących gotowość ciężkiego sprzętu do włączenia się do Akcji odśnieżania. h) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Uwaga: powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. i) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. i - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd.mikolow.bipgov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wersja papierowa SIWZ można uzyskać pod adresem: 43-170 Łaziska Górne ul. Chopina 8, kancelaria PZD, osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, 4,50zł. + koszt wysyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 09:00, miejsce: kancelaria w siedzibie Zamawiającego Łaziska Górne ul. Chopina 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 02.10.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.