eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › BUDOWA TRZECH PLACÓW ZABAW W LĘBORKU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-02

Lębork: BUDOWA TRZECH PLACÓW ZABAW W LĘBORKU
Numer ogłoszenia: 291968 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lębork , ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 59 862 42 80, faks 59 862 24 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl, www.wybierzlebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA TRZECH PLACÓW ZABAW W LĘBORKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa trzech placów zabaw w Lęborku (zamówienie udzielane w częściach): 1.1. CZĘŚĆ I: budowa placu zabaw w Parku Michalskiego (działka nr 134/4 obr. 7), obejmująca m.in.; 1.1.1. Wyrównanie i przygotowanie terenu o powierzchni ok. 1130 m2; 1.1.2. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej o grubości dostosowanej do wysokości swobodnego upadku - ok. 410 m2, z obrzeżami chodnikowymi na ławie betonowej - ok. 75 mb; 1.1.3. Wykonanie nawierzchni piaszczystej z piasku o frakcji 0-0,4 mm - ok. 60 m3; 1.1.4. Usunięcie istniejących urządzeń: - piaskownica (wym. ok. 3,5 m x 3,5 m, konstrukcja betonowa, siedziska z desek drewnianych); - drabinka (wym. ok. 4,5 m x 1,5 m, konstrukcja stalowa, fundamenty betonowe); - karuzela (ok. 3,4 m średnicy, konstrukcja ze stali, siedziska z desek drewnianych, fundament betonowy); 1.1.5. Demontaż, odświeżenie powierzchni malowanych i przeniesienie do nowej lokalizacji urządzeń: - bujak sprężynowy - konik; - bujak sprężynowy - piesek; - dwie huśtawki metalowe podwójne (bez odświeżania powierzchni malowanych); - zjeżdżalnia metalowa (wym. ok. 5,4 x 08 m); - dwie huśtawki wagowe (wym. ok. 3,0 x 0,3 m, konstrukcja ze stali nierdzewnej, siedziska ze sklejki wodoodpornej); - zestaw zabawowy (wym. ok. 12,0m x 8,0m x 3,3m, konstrukcja z drewna); - regulamin (wym. 0,7 x 0,05 m x 3,0 m, konstrukcja z drewna); - kosz na śmieci (średnica ok. 30 cm, stal nierdzewna); - ławki - 2 szt. (wym. 0,4 m x 3,0 m x 0,45m, siedzisko z desek drewnianych do wymiany); 1.1.6. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: - duża platforma do zabaw ze zjeżdżalnią (wym. ok. 7,15m x 6,34m x 4,5 m, elementy konstrukcyjne ze stali dwukrotnie malowanej proszkowo, urządzenie osadzone w podłożu na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie, elementy zestawu - zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ); - karuzela (śr. ok. 1,63m, wys. 0,6m, stal dwukrotnie malowana proszkowo, 6 siedzisk z płyty polietylenowej HDPE); - bujak sprężynowy - motor; - bujak sprężynowy - auto; - piaskownica (wym. ok. 3,0m x 3,0m x 0,3 m, drewno klejowe warstwowo impregnowane ciśnieniowo, siedziska na narożnikach z HDPE). 1.2. CZĘŚĆ II: budowa placu zabaw w Parku Chrobrego (działka nr 135 obr. 8), obejmująca m.in. ; 1.2.1. Wyrównanie i przygotowanie terenu o powierzchni ok. 1595 m2; 1.2.2. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej - ok. 480 m2; 1.2.3. Usunięcie istniejących urządzeń: - kosz do gry w koszykówkę (konstrukcja ze stali, zakotwiony w gruncie); - zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią (konstrukcja drewniana, zakotwiony w gruncie); - ławka (konstrukcja stalowa, siedzisko z desek drewnianych, zakotwiona w gruncie); - śmietnik betonowy. 1.2.4. Demontaż i ponowny montaż w nowych lokalizacjach urządzeń: - karuzela tarczowa (śr. ok. 1,5 m, stal nierdzewna malowana proszkowo); - bujak sprężynowy - słonik (należy uwzględnić odświeżenie powierzchni malowanych); - huśtawka metalowa podwójna - standard; 1.2.5. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: - zestaw zabawowy Zamek rycerski (wym. ok. 11,6m x 11,35m x 5,15 m, elementy konstrukcyjne ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, urządzenie osadzone w podłoży na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie, elementy zestawu - zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ); - zestaw zabawowy Przedszkolak z piaskownicą (wym. ok. 3,10m x 6,2 m x 9,2m, konstrukcja ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, elementy zestawu - zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ); - huśtawka metalowa podwójna - koszyk (zabetonowana w gruncie, konstrukcja ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, 2 siedziska - koszyki metalowe powlekane tworzywem sztucznym, dla dzieci w wieku 1-5 lat); - huśtawka metalowa podwójna - standard (zabetonowana w gruncie, konstrukcja malowanej dwukrotnie metodą proszkową, 2 siedziska - deseczka metalowa powlekana tworzywem sztucznym, dla dzieci w wieku 3-12 lat); - huśtawka wagowa (zabetonowana w gruncie, konstrukcja metalowa); - karuzela (śr. ok. 1,63m, wys. 0,6m, stal dwukrotnie malowana proszkowo, 6 siedzisk); - karuzela tarczowa (śr. ok. 1,5 m, stal dwukrotnie malowana proszkowo); - bujak sprężynowy - ryba; - bujak sprężynowy - auto; - bujak sprężynowy - konik; - linarium (wym. ok. 3m x 1,8m x 1,8m, słup stalowy cynkowany ogniowo, sieć z liny polipropylenowej wzmocnionej strunami stalowymi ocynkowanymi); 1.2.6. Dostawa i montaż następujących elementów małej architektury: - ławka parkowa - krokodyl (wym. ok. 1,8m x 0,69m x 0,83m, elementy konstrukcyjne z rurek stalowych grubościennych, siedzisko i oparcie z wodoodpornej sklejki, oparcie w kształcie krokodyla, urządzenie na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie); - ławka parkowa kolorowa (wym. ok. 2,0m x 0,5m x 0,84m, elementy konstrukcyjne z rurek stalowych grubościennych, siedzisko i oparcie z wodoodpornej sklejki malowanej na zielono, czerwono i żółto, urządzenie na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie) - 2 szt.; - stolik z ławeczkami (wym. ok. 1,48m x 1,22m x 0,57m, elementy konstrukcyjne z rurek stalowych grubościennych, siedziska i blat z wodoodpornej sklejki, urządzenie na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie) - kosz na śmieci (poj. 35l, stal dwukrotnie malowana proszkowo) - 3 szt.; - regulamin na tablicy z blachy cynkowej, na konstrukcji z rurki stalowej grubościennej malowanej proszkowo - 1 szt. 1.2.7. Budowa ogrodzenia systemowego z siatki stalowej ocynkowane powlekanej w kolorze zielonym. zamontowanej na słupkach zabetonowanych w gruncie (dł. 157 m, wys. 1 m). 1.2.8. Rozbiórka betonowej nawierzchni w ilości ok. 19 m2; 1.2.9. Zmiana lokalizacji kręgu kamiennego przeznaczonego do palenia ognisk (przestawienie kamieni); 1.3. CZĘŚĆ III: budowa placu zabaw na Osiedlu Sportowa (działka nr 189/60 obr. 11), obejmująca m.in.: 1.3.1. Wyrównanie i przygotowanie terenu o powierzchni ok. 900 m2; 1.3.2. Wykonanie nawierzchni piaszczystej z drobnoziarnistego piasku (frakcja 0-0,4 mm) - ok. 60 m3; 1.3.3. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: - zestaw zabawowy ze ślizgawką (wym. ok. 5,48m x 3,10m x 2,48 m, dla dzieci w wieku 1-8 lat, konstrukcja ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową); - domek zabawowy (wym. ok. 1,66m x 1,4m x 1,87m, konstrukcja ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, urządzenie zabetonowane w gruncie, dla dzieci w wieku 1-8 lat); - zestaw zabawowo-sprawnościowy (wym. ok. 11,07m x 7,18m x 4,83 m, elementy konstrukcyjne ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, urządzenie osadzone w podłożu na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie, elementy zestawu - zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 15 do SIWZ); - huśtawka metalowa poczwórna (2 siedziska typu koszyk dla dzieci w wieku 1-5 lat, 1 siedzisko płaskie, 1 siedzisko elastyczne, konstrukcja ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, urządzenie zabetonowane w gruncie); - huśtawka metalowa orle gniazdo (konstrukcja ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, urządzenie zabetonowane w gruncie, siedzisko - koszykowe z lin stalowych w oplocie z polipropylenu); - karuzela (śr. ok. 1,63m, wys. 0,6m, stal dwukrotnie malowana proszkowo, 6 siedzisk); - bujak sprężynowy podwójny - koniki; - bujak sprężynowy - auto; - bujak sprężynowy - motor. 1.3.4. Dostawa i montaż następujących elementów małej architektury: a) ławka parkowa - wym. ok. 1,6 m x 0,47 m x 0,8 m - 4 szt.; b) kosz na śmieci o poj. 35 l ze stali dwukrotnie proszkowo malowanej - 2 szt.; c) regulamin na tablicy z blachy cynkowej, na konstrukcji z rurki stalowej grubościennej proszkowo malowanej - 1 szt. 1.3.5. Wykonanie ogrodzenia systemowego ze stali malowanego proszkowo na kolor zielony, zabetonowanego w gruncie, dł. 120 m, z 2 furtkami szer. 1 m; 1.3.6. Demontaż i przestawienie 2 istniejących bramek piłkarskich. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Części stanowią poszczególne place zabaw, objęte odrębną dokumentacją projektową. Punkty 2.4-8 niniejszego rozdziału SIWZ są wiążące dla każdej z części zamówienia. 2. Zakres zamówienia: 2.1. CZĘŚĆ I: Plac zabaw w Parku Michalskiego Zamówienie należy wykonać zgodnie z: - projektem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ; - przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ; - specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Załącznik nr 11 do SIWZ; - następującymi uwagami: W zakresie robót należy uwzględnić konieczność demontażu i ponownego montażu części ogrodzenia w celu prowadzenia prac. - zapisami SIWZ. 2.2. CZĘŚĆ II: Plac zabaw w Parku Chrobrego Zamówienie należy wykonać zgodnie z: - projektem stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ; - przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 13 do SIWZ; - specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Załącznik nr 14 do SIWZ; - następującymi uwagami: Z zakresu zamówienia należy wyłączyć stolik do gry w szachy z siedziskami, 1 nową karuzelę tarczową wraz z powierzchnią bezpieczną pod karuzelą oraz walec. - zapisami SIWZ. 2.3. CZĘŚĆ III: Plac zabaw na Osiedlu Sportowa Zamówienie należy wykonać zgodnie z: - projektem stanowiącym Załącznik nr 15 do SIWZ; - przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 16 do SIWZ; - specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Załącznik nr 17 do SIWZ; - następującymi uwagami: Nawierzchnia piaszczysta ma być wykonana z piasku o frakcji 0-0,4 mm. - zapisami SIWZ. 2.4. Zakres zamówienia obejmuje również: a) geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie; b) ogrodzenie terenu budowy (fragmentów tego wymagających); c) wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów); d) organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, których koszt ponosi w trakcie realizacji zadania Wykonawca; e) usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji technicznej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją, f) uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych; g) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej, zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów 2.5. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe i odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie czynników atmosferycznych oraz na uszkodzenia w wyniku aktów wandalizmu. 2.6. Wszystkie urządzenia rekreacyjno-zabawowe muszą posiadać certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z normami serii PN EN 1176 - wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. 2.7. W zakresie zamówienia należy uwzględnić konieczność odtworzenia trawników i ciągów pieszych, które mogą ulec zniszczeniu podczas wykonywania dostaw i prac montażowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów na urządzenia rekreacyjno-zabawowe niż wskazano w dokumentacji projektowej i niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonane roboty i dostarczone urządzenia na okres 5 lat oraz rękojmi za wady na okres 12 miesięcy licząc od dnia zakończenia czynności odbioru końcowego zadania. 5. Możliwy jest podział prac na etapy (wzory harmonogramów rzeczowo finansowych załączone są do projektów umów, stanowiących Załączniki nr 6, 7 i 8 do SIWZ). Harmonogramów nie należy wypełniać na etapie składania oferty. 6. W cenie ryczałtowej należy przewidzieć wszystkie koszty związane z realizacją przedsięwzięcia, w tym organizację terenu prac, urządzenie zaplecza, zabezpieczenie terenu prac pod względem BHP, ewentualne wyłączenie z ruchu ciągów pieszych (ciąg pieszy w Parku Michalskiego), odtworzenie uszkodzonych trawników i ciągów pieszych itp. 7. Ustalenia dodatkowe: 7.1. Dostawy i prace montażowe należy prowadzić w taki sposób, aby nie uszkodzić drzew i krzewów rosnących w miejscach lokalizacji placów zabaw. 7.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za wszelkie szkody powstałe w wyniku prowadzonych prac. 7.3. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 7.4. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac należy dokładnie przeanalizować opis przedmiotu zamówienia wraz z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. Wartość ryczałtowa zamówienia uwzględniać musi wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi przewidywanymi kosztami organizacji terenu prac. 8. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano niniejszą SIWZ lub którzy wypełnili formularz na stronie internetowej. Zmiana treści SIWZ zostanie zamieszczona również na stronie internetowej Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą w szczególności obejmować: 1. wykonanie prac o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia podstawowego (np. powiększenie nawierzchni syntetycznej, powiększenie ogrodzenia, dostawa i montaż dodatkowych urządzeń zabawowych, ławek, koszy na śmieci, elementów ogrodzenia, elementów nawierzchni, dowiezienie piasku itd.); 2. wykonanie prac w zakresie zagospodarowania placów zabaw i ich otoczenia, w tym np. wykonanie ścieżek, nasadzenie zieleni, wykonanie szyldów i tablic itp.; 3. wykonanie demontażu, przestawienia, wywozu lub odnowienia elementów istniejących placów zabaw oraz placów zabaw będących przedmiotem zamówienia; 4. wykonanie napraw na urządzeniach stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego, nieobjętych gwarancją (napraw uszkodzeń powstałych nie z winy Wykonawcy). Łączna wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % wartości realizowanego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 45.21.21.40-9, 45.22.38.00-4, 43.32.50.00-7, 34.92.82.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą: 1.1. dla oferty dot. Części I Budowa placu zabaw w Parku Michalskiego w Lęborku - w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy i 00/100); 1.2. dla oferty dot. Części II Budowa placu zabaw w Parku Chrobrego w Lęborku - w wysokości 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy i 00/100); 1.3. dla oferty dot. Części III Budowa placu zabaw na Osiedlu Sportowa w Lęborku - w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące i 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. 3.1. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarki Żywnościowej S. A. 04 2030 0045 1110 0000 0220 5910 z dopiskiem: Budowa trzech placów zabaw w Lęborku - Część ... (wpisać numer części zamówienia, której dotyczy wadium). 3.2. W razie wniesienia wadium w pieniądzu, wpłata na konto powinna być wniesiona z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne znalazły się na rachunku bankowym Zamawiającego najpóźniej w dniu 17.09.2014 r. do godziny 1145, pod rygorem uznania, że warunek wpłaty wadium nie został spełniony 3.3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji wnosi się w oryginale dołączając do przygotowanej oferty w osobnej, odpowiednio opisanej kopercie. Kopię gwarancji należy włączyć do oferty. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 5.1. wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 5.2. wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający zwróci wadium: 6.1. wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6.3. niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. W przypadku wniesienia odwołania od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy, Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Art. 46 ust. 3 ustawy stanowi, że Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W tym przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie: - DLA CZĘŚCI I ORAZ CZĘŚCI II: wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na budowie placu zabaw z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej o powierzchni min. 100 m2, o wartości całości przedsięwzięcia nie mniejszej niż 50.000,00 zł - DLA CZĘŚCI III: wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na budowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie dokumentu stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ - wykaz robót budowlanych wraz z dowodami dotyczącymi najważniejszych robót określającymi czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) - treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku oceniane będzie na podstawie treści złożonego oświadczenia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - DLA CZĘŚCI I ORAZ CZĘŚCI II: wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na budowie placu zabaw z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej o powierzchni min. 100 m2, o wartości całości przedsięwzięcia nie mniejszej niż 50.000,00 zł - DLA CZĘŚCI III: wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na budowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (nie należy wykazywać robót niewykonanych lub wykonanych nienależycie).;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Ewentualne pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu opisanego w p. III.4.3.1 ogłoszenia (dział VI p. 8 SIWZ), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. 5. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w dziale VI pkt. 2 i 8 SIWZ (w ogłoszeniu: III.4.2, III.4.3.1, III.6 p. 3). 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione w rozdziale VI punkcie 2, 3.3 i 8 SIWZ (w ogłoszeniu: III.4.2, III.4.4, III.4.3.1 i III.6 p.3) każdy z wykonawców składa indywidualnie; dokumenty wymienione w rozdziale VI w punktach 1, 3.1 i 3.2 SIWZ (w ogłoszeniu: III.4.1, III.6 p. 1 i 2) składa Pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 Prawa zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Poniższe postanowienia stanowią dopuszczalny katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Zamawiający określa następujące warunki zmiany: 1. Zmiana terminu w przypadku: 1.1. udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych lub uzupełniających, jeżeli ich wykonanie spowoduje taką konieczność; 1.2. opóźnienia w wykonaniu zamówienia z następujących przyczyn: a. zmiany warunków prowadzenia prac, których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty; b. przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, m.in. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentach stanowiących podstawę prac, konieczność dokonania ustaleń i udzielenia wyjaśnień; c. zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi realizowanie zamówienia; d. opóźnienia wynikające z przedłużających się procedur administracyjnych, m.in. związanych ze zgłoszeniem robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę; e. inne przyczyny, za które nie odpowiada Wykonawca; 2. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiany stawki podatku VAT, 3. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego); b. zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy; c. zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie, wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Lęborku, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork, Wydział Realizacji Inwestycji, p. C104.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 11:45, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Miejskiego w Lęborku - BOX nr 1 lub 2, ul. Armii Krajowej 14, 84-300 Lębork.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BUDOWA PLACU ZABAW W PARKU MICHALSKIEGO W LĘBORKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. CZĘŚĆ I: budowa placu zabaw w Parku Michalskiego (działka nr 134/4 obr. 7), obejmująca m.in.; 1.1. Wyrównanie i przygotowanie terenu o powierzchni ok. 1130 m2; 1.2. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej o grubości dostosowanej do wysokości swobodnego upadku - ok. 410 m2, z obrzeżami chodnikowymi na ławie betonowej - ok. 75 mb; 1.3. Wykonanie nawierzchni piaszczystej z piasku o frakcji 0-0,4 mm - ok. 60 m3; 1.4. Usunięcie istniejących urządzeń: - piaskownica (wym. ok. 3,5 m x 3,5 m, konstrukcja betonowa, siedziska z desek drewnianych); - drabinka (wym. ok. 4,5 m x 1,5 m, konstrukcja stalowa, fundamenty betonowe); - karuzela (ok. 3,4 m średnicy, konstrukcja ze stali, siedziska z desek drewnianych, fundament betonowy); 1.5. Demontaż, odświeżenie powierzchni malowanych i przeniesienie do nowej lokalizacji urządzeń: - bujak sprężynowy - konik; - bujak sprężynowy - piesek; - dwie huśtawki metalowe podwójne (bez odświeżania powierzchni malowanych); - zjeżdżalnia metalowa (wym. ok. 5,4 x 08 m); - dwie huśtawki wagowe (wym. ok. 3,0 x 0,3 m, konstrukcja ze stali nierdzewnej, siedziska ze sklejki wodoodpornej); - zestaw zabawowy (wym. ok. 12,0m x 8,0m x 3,3m, konstrukcja z drewna); - regulamin (wym. 0,7 x 0,05 m x 3,0 m, konstrukcja z drewna); - kosz na śmieci (średnica ok. 30 cm, stal nierdzewna); - ławki - 2 szt. (wym. 0,4 m x 3,0 m x 0,45m, siedzisko z desek drewnianych do wymiany); 1.6. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: - duża platforma do zabaw ze zjeżdżalnią (wym. ok. 7,15m x 6,34m x 4,5 m, elementy konstrukcyjne ze stali dwukrotnie malowanej proszkowo, urządzenie osadzone w podłożu na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie, elementy zestawu - zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ); - karuzela (śr. ok. 1,63m, wys. 0,6m, stal dwukrotnie malowana proszkowo, 6 siedzisk z płyty polietylenowej HDPE); - bujak sprężynowy - motor; - bujak sprężynowy - auto; - piaskownica (wym. ok. 3,0m x 3,0m x 0,3 m, drewno klejowe warstwowo impregnowane ciśnieniowo, siedziska na narożnikach z HDPE). 2. Zakres zamówienia: CZĘŚĆ I: Plac zabaw w Parku Michalskiego Zamówienie należy wykonać zgodnie z: - projektem stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ; - przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ; - specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Załącznik nr 11 do SIWZ; - następującymi uwagami: W zakresie robót należy uwzględnić konieczność demontażu i ponownego montażu części ogrodzenia w celu prowadzenia prac. - zapisami SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 45.21.21.40-9, 45.22.38.00-4, 43.32.50.00-7, 34.92.82.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BUDOWA PLACU ZABAW W PARKU CHROBREGO W LĘBORKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. CZĘŚĆ II: budowa placu zabaw w Parku Chrobrego (działka nr 135 obr. 8), obejmująca m.in. ; 1.1. Wyrównanie i przygotowanie terenu o powierzchni ok. 1595 m2; 1.2. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej - ok. 480 m2; 1.3. Usunięcie istniejących urządzeń: - kosz do gry w koszykówkę (konstrukcja ze stali, zakotwiony w gruncie); - zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią (konstrukcja drewniana, zakotwiony w gruncie); - ławka (konstrukcja stalowa, siedzisko z desek drewnianych, zakotwiona w gruncie); - śmietnik betonowy. 1.4. Demontaż i ponowny montaż w nowych lokalizacjach urządzeń: - karuzela tarczowa (śr. ok. 1,5 m, stal nierdzewna malowana proszkowo); - bujak sprężynowy - słonik (należy uwzględnić odświeżenie powierzchni malowanych); - huśtawka metalowa podwójna - standard; 1.5. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: - zestaw zabawowy Zamek rycerski (wym. ok. 11,6m x 11,35m x 5,15 m, elementy konstrukcyjne ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, urządzenie osadzone w podłoży na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie, elementy zestawu - zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ); - zestaw zabawowy Przedszkolak z piaskownicą (wym. ok. 3,10m x 6,2 m x 9,2m, konstrukcja ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, elementy zestawu - zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ); - huśtawka metalowa podwójna - koszyk (zabetonowana w gruncie, konstrukcja ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, 2 siedziska - koszyki metalowe powlekane tworzywem sztucznym, dla dzieci w wieku 1-5 lat); - huśtawka metalowa podwójna - standard (zabetonowana w gruncie, konstrukcja malowanej dwukrotnie metodą proszkową, 2 siedziska - deseczka metalowa powlekana tworzywem sztucznym, dla dzieci w wieku 3-12 lat); - huśtawka wagowa (zabetonowana w gruncie, konstrukcja metalowa); - karuzela (śr. ok. 1,63m, wys. 0,6m, stal dwukrotnie malowana proszkowo, 6 siedzisk); - karuzela tarczowa (śr. ok. 1,5 m, stal dwukrotnie malowana proszkowo); - bujak sprężynowy - ryba; - bujak sprężynowy - auto; - bujak sprężynowy - konik; - linarium (wym. ok. 3m x 1,8m x 1,8m, słup stalowy cynkowany ogniowo, sieć z liny polipropylenowej wzmocnionej strunami stalowymi ocynkowanymi); 1.6. Dostawa i montaż następujących elementów małej architektury: - ławka parkowa - krokodyl (wym. ok. 1,8m x 0,69m x 0,83m, elementy konstrukcyjne z rurek stalowych grubościennych, siedzisko i oparcie z wodoodpornej sklejki, oparcie w kształcie krokodyla, urządzenie na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie); - ławka parkowa kolorowa (wym. ok. 2,0m x 0,5m x 0,84m, elementy konstrukcyjne z rurek stalowych grubościennych, siedzisko i oparcie z wodoodpornej sklejki malowanej na zielono, czerwono i żółto, urządzenie na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie) - 2 szt.; - stolik z ławeczkami (wym. ok. 1,48m x 1,22m x 0,57m, elementy konstrukcyjne z rurek stalowych grubościennych, siedziska i blat z wodoodpornej sklejki, urządzenie na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie) - kosz na śmieci (poj. 35l, stal dwukrotnie malowana proszkowo) - 3 szt.; - regulamin na tablicy z blachy cynkowej, na konstrukcji z rurki stalowej grubościennej malowanej proszkowo - 1 szt. 1.7. Budowa ogrodzenia systemowego z siatki stalowej ocynkowane powlekanej w kolorze zielonym. zamontowanej na słupkach zabetonowanych w gruncie (dł. 157 m, wys. 1 m). 1.8. Rozbiórka betonowej nawierzchni w ilości ok. 19 m2; 1.9. Zmiana lokalizacji kręgu kamiennego przeznaczonego do palenia ognisk (przestawienie kamieni); 2. Zakres zamówienia: CZĘŚĆ II: Plac zabaw w Parku Chrobrego Zamówienie należy wykonać zgodnie z: - projektem stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ; - przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 13 do SIWZ; - specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Załącznik nr 14 do SIWZ; - następującymi uwagami: Z zakresu zamówienia należy wyłączyć stolik do gry w szachy z siedziskami, 1 nową karuzelę tarczową wraz z powierzchnią bezpieczną pod karuzelą oraz walec. - zapisami SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 45.21.21.40-9, 45.22.38.00-4, 43.32.50.00-7, 34.92.82.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: BUDOWA PLACU ZABAW NA OSIEDLU SPORTOWA W LĘBORKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. CZĘŚĆ III: budowa placu zabaw na Osiedlu Sportowa (działka nr 189/60 obr. 11), obejmująca m.in.: 1.1. Wyrównanie i przygotowanie terenu o powierzchni ok. 900 m2; 1.2. Wykonanie nawierzchni piaszczystej z drobnoziarnistego piasku (frakcja 0-0,4 mm) - ok. 60 m3; 1.3. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: - zestaw zabawowy ze ślizgawką (wym. ok. 5,48m x 3,10m x 2,48 m, dla dzieci w wieku 1-8 lat, konstrukcja ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową); - domek zabawowy (wym. ok. 1,66m x 1,4m x 1,87m, konstrukcja ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, urządzenie zabetonowane w gruncie, dla dzieci w wieku 1-8 lat); - zestaw zabawowo-sprawnościowy (wym. ok. 11,07m x 7,18m x 4,83 m, elementy konstrukcyjne ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, urządzenie osadzone w podłożu na stalowych kotwach ocynkowanych, zabetonowanych w gruncie, elementy zestawu - zgodnie z projektem stanowiącym Załącznik nr 15 do SIWZ); - huśtawka metalowa poczwórna (2 siedziska typu koszyk dla dzieci w wieku 1-5 lat, 1 siedzisko płaskie, 1 siedzisko elastyczne, konstrukcja ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, urządzenie zabetonowane w gruncie); - huśtawka metalowa orle gniazdo (konstrukcja ze stali malowanej dwukrotnie metodą proszkową, urządzenie zabetonowane w gruncie, siedzisko - koszykowe z lin stalowych w oplocie z polipropylenu); - karuzela (śr. ok. 1,63m, wys. 0,6m, stal dwukrotnie malowana proszkowo, 6 siedzisk); - bujak sprężynowy podwójny - koniki; - bujak sprężynowy - auto; - bujak sprężynowy - motor. 1.4. Dostawa i montaż następujących elementów małej architektury: a) ławka parkowa - wym. ok. 1,6 m x 0,47 m x 0,8 m - 4 szt.; b) kosz na śmieci o poj. 35 l ze stali dwukrotnie proszkowo malowanej - 2 szt.; c) regulamin na tablicy z blachy cynkowej, na konstrukcji z rurki stalowej grubościennej proszkowo malowanej - 1 szt. 1.5. Wykonanie ogrodzenia systemowego ze stali malowanego proszkowo na kolor zielony, zabetonowanego w gruncie, dł. 120 m, z 2 furtkami szer. 1 m; 1.6. Demontaż i przestawienie 2 istniejących bramek piłkarskich. 2. Zakres zamówienia: CZĘŚĆ III: Plac zabaw na Osiedlu Sportowa Zamówienie należy wykonać zgodnie z: - projektem stanowiącym Załącznik nr 15 do SIWZ; - przedmiarem robót stanowiącym Załącznik nr 16 do SIWZ; - specyfikacją wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Załącznik nr 17 do SIWZ; - następującymi uwagami: Nawierzchnia piaszczysta ma być wykonana z piasku o frakcji 0-0,4 mm. - zapisami SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 45.21.21.40-9, 45.22.38.00-4, 43.32.50.00-7, 34.92.82.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.