eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Budowa boisk do siatkówki o nawierzchni ze sztucznej trawy, z podziałem na zadaniazadanie 1) budowa boiska do siatkówki o nawierzchni ze sztucznej trawy, na terenie Gimnazjum nr 5 w dzielnicy Boguszowice, zadanie 2) budowa boiska do siatkówki o nawierzchni ze sztucznej trawy na terenie Szkoły Podstawowej nr 19 w dzielnicy Kłokocin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-18

Rybnik: Budowa boisk do siatkówki o nawierzchni ze sztucznej trawy, z podziałem na zadania: zadanie 1) budowa boiska do siatkówki o nawierzchni ze sztucznej trawy, na terenie Gimnazjum nr 5 w dzielnicy Boguszowice, zadanie 2) budowa boiska do siatkówki o nawierzchni ze sztucznej trawy na terenie Szkoły Podstawowej nr 19 w dzielnicy Kłokocin.
Numer ogłoszenia: 291961 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk do siatkówki o nawierzchni ze sztucznej trawy, z podziałem na zadania: zadanie 1) budowa boiska do siatkówki o nawierzchni ze sztucznej trawy, na terenie Gimnazjum nr 5 w dzielnicy Boguszowice, zadanie 2) budowa boiska do siatkówki o nawierzchni ze sztucznej trawy na terenie Szkoły Podstawowej nr 19 w dzielnicy Kłokocin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boisk do siatkówki o nawierzchni ze sztucznej trawy, z podziałem na zadania: zadanie 1) budowa boiska do siatkówki o nawierzchni ze sztucznej trawy, na terenie Gimnazjum nr 5 w dzielnicy Boguszowice, zadanie 2) budowa boiska do siatkówki o nawierzchni ze sztucznej trawy na terenie Szkoły Podstawowej nr 19 w dzielnicy Kłokocin. Zakres robót obejmuje: zadanie 1) - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych, - rozbiórka nawierzchni z bruku betonowego, pakowanie, foliowanie i złożenie bruku na paletach na terenie szkoły, - korytowanie łącznie z profilowaniem dna, - wywóz i utylizacja gruntu z korytowania, - wykonanie odwodnienia w formie drenażu francuskiego, - wykonanie podbudowy i obrzeży trawnikowych, - wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy o wys. 25 mm, wypełnienie piaskiem kwarcowym, pole gry w kolorze czerwonym, pobocza w kolorze zielonym, linie białe, - budowa piłkochwytu o wysokości 5,0 m wzdłuż linii bocznej, - wykonanie operatu geodezyjnego powykonawczego, zadanie 2) - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej przy pomocy spycharek z przemieszczeniem mas ziemnych i plantowaniem terenu, - korytowanie, - wykonanie drenażu korytkowego (francuskiego) z owinięciem geowłókniną, - profilowanie dna wykopu, ułożenie geowłókniny, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego: warstwa dolna gr. 15 cm po zagęszczeniu, warstwa górna gr. 8 cm po zagęszczeniu, - wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej wys. ok. 25 mm, wypełnienie piaskiem kwarcowym, pole gry w kolorze czerwonym, pobocza w kolorze zielonym, linie białe, - montaż słupków do siatkówki, - założenie obrzeży trawnikowych na ławie betonowej, - wykonanie operatu geodezyjnego powykonawczego. Szczegółowy zakres prac precyzują: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.23.32.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o wartości minimum 50.000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy PLN) brutto każda, polegające na budowie boisk sportowych o nawierzchni ze sztucznej trawy. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu kursów walutowych stosowanych do rozliczania tej inwestycji w PLN albo po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, które nie pozwolą na realizację robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (o tyle dni, ile będą trwały takie warunki), 2. Podstawą przedłużenia terminu umownego jest zgłoszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcę w dacie ich przerwania ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania wraz z podaniem daty ich ponownego podjęcia, potwierdzone każdorazowo przez Zamawiającego w formie pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: budowa boisk do siatkówki o nawierzchni ze sztucznej trawy, z podziałem na zadania: zadanie 1) budowa boiska do siatkówki o nawierzchni ze sztucznej trawy, na terenie Gimnazjum nr 5 w dzielnicy Boguszowice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych, - rozbiórka nawierzchni z bruku betonowego, pakowanie, foliowanie i złożenie bruku na paletach na terenie szkoły, - korytowanie łącznie z profilowaniem dna, - wywóz i utylizacja gruntu z korytowania, - wykonanie odwodnienia w formie drenażu francuskiego, - wykonanie podbudowy i obrzeży trawnikowych, - wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy o wys. 25 mm, wypełnienie piaskiem kwarcowym, pole gry w kolorze czerwonym, pobocza w kolorze zielonym, linie białe, - budowa piłkochwytu o wysokości 5,0 m wzdłuż linii bocznej, - wykonanie operatu geodezyjnego powykonawczego. Szczegółowy zakres prac precyzują: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: boisk do siatkówki o nawierzchni ze sztucznej trawy, z podziałem na zadania: zadanie 2) budowa boiska do siatkówki o nawierzchni ze sztucznej trawy na terenie Szkoły Podstawowej nr 19 w dzielnicy Kłokocin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy robotach ziemnych, - usunięcie warstwy ziemi urodzajnej przy pomocy spycharek z przemieszczeniem mas ziemnych i plantowaniem terenu, - korytowanie, - wykonanie drenażu korytkowego (francuskiego) z owinięciem geowłókniną, - profilowanie dna wykopu, ułożenie geowłókniny, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego: warstwa dolna gr. 15 cm po zagęszczeniu, warstwa górna gr. 8 cm po zagęszczeniu, - wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej wys. ok. 25 mm, wypełnienie piaskiem kwarcowym, pole gry w kolorze czerwonym, pobocza w kolorze zielonym, linie białe, - montaż słupków do siatkówki, - założenie obrzeży trawnikowych na ławie betonowej, - wykonanie operatu geodezyjnego powykonawczego. Szczegółowy zakres prac precyzują: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.