Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-25
Warszawa: usługi techniczne związane z wdrożeniem zintegrowanej infrastruktury informatycznej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zwanej Nowym Systemem
Numer ogłoszenia: 291916 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad , ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 375 86 21, faks (022) 375 86 21, 3758803.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi techniczne związane z wdrożeniem zintegrowanej infrastruktury informatycznej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zwanej Nowym Systemem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi techniczne związane z wdrożeniem zintegrowanej infrastruktury informatycznej w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zwanej dalej Nowym Systemem, złożonej z następujących elementów: - Infrastruktura Logowania oparta o usługi Active Directory Windows 2003 lub wersji nowszej, - system korporacyjnej poczty elektronicznej bazującej na oprogramowaniu Exchange 2007. W trakcie realizacji wcześniej zakończonych projektów opracowana została dokumentacja techniczna dla wymienionych systemów: - Dokumentacja Infrastruktury Logowania; -- Projekt infrastruktury logowania GDDKiAAD-PR1-01; -- Konwencja nazewnicza GDDKiAAD-PR1-02; -- Konwencja nazewnictwa zasobów sieciowych IT; -- Dokumentacja eksploatacyjna GDDKIAAD-DE0; -- Program testów akceptacyjnych GDDKIAAD-DT0; - Dokumentacja systemu poczty elektronicznej; -- Projekt systemu poczty GDDKiAEX-PR1-01; --Konwencja nazw GDDKiAEX-PR1-04; -- Procedury awaryjne GDDKiAEX-DA1; -- Procedury operacyjne GDDKiAEX-DO1; Przedsięwzięcie obejmie swoim zakresem następujące prace: - Wdrożenie Infrastruktury Logowania na bazie usług katalogowych Active Directory na platformie systemowej Windows 2003 lub nowszej. - Wdrożenie usług sieciowych DNS, Time, DHCP. - Wdrożenie infrastruktury serwerów zasobowych (udostępnianie zasobów plikowych oraz drukarek). - Wdrożenie systemu poczty elektronicznej Exchange 2007. - Wdrożenie usług komunikacyjnych i dostępowych systemu poczty. - Usługi wsparcia dla procesu przełączenia i migracji użytkowników do nowych systemów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.23.00 - Usługi w zakresie technologii informacji 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy zł)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 1.2.1. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 2 projekty wdrożenia usług katalogowych Active Directory (Windows 2003 lub w wersji nowszej) dla firm a przynajmniej jedno z wdrożeń dotyczyło firmy o rozproszonej strukturze - przynajmniej 15 lokalizacji; 1.2.2. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 projekt wdrożenia systemu poczty elektronicznej zbudowanego na bazie Microsoft Exchange 2007 na minimum 2000 skrzynek pocztowych.; 1.2.3. Posiadają aktualne na dzień składania oferty certyfikaty potwierdzające współpracę z producentem oprogramowania Microsoft na poziomie Microsoft Gold Certified Partner w następujących, aktywnych kompetencjach i specjalizacjach: 1) Advanced Infrastructure Solutions; specjalizacja - Active Directory; 2) Networking Infrastructure Solutions; 3) Security Solutions - Infrastructure Security.; 1.2.4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia z min. 3 letnim doświadczeniem w branży IT: 1) specjalista do spraw zarządzania projektami informatycznymi - minimum 1 osoba, który wykonał nie mniej niż 2 projekty o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 brutto zł każdy projekt; 2) specjalistów z zakresu oprogramowania Microsoft z certyfikatem MCSE - minimum 2 osoby ze specjalizacją w Active Direktory i Microsoft Exchange; 1.3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt 1.1. oraz 1.3. spełniać musi każdy z wykonawców, zaś warunki określone w pkt 1.2 wykonawcy spełniać muszą łącznie.; 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie właściwych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią załącznika nr 2 do Formularza Oferty.. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 1.3. Wykaz zrealizowanych w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie 2 projektów wdrożenia usług katalogowych Active Directory (Windows 2003 lub w wersji nowszej) dla firm a jedno z tych wdrożeń musi dotyczyć firmy o rozproszonej strukturze - przynajmniej 15 lokalizacji.. Wykaz powinien zawierać co najmniej nazwę wdrożenia, nazwę i adres zamawiającego u którego wykonano wdrożenie, ilość lokalizacji w rozproszonej strukturze zamawiającego - których dotyczyło wdrożenie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty wystawione przez zamawiającego potwierdzające należyte wykonanie zamówienia lub protokoły odbioru (protokoły zdawczo odbiorcze) wystawione przez zamawiającego potwierdzające wykonanie wdrożeń bez zastrzeżeń.. 1.4. Wykaz zrealizowanego w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie 1 projektu wdrożenia systemu poczty elektronicznej zbudowanego na bazie Microsoft Exchange 2007 na minimum 2000 skrzynek pocztowych. Wykaz powinien zawierać co najmniej nazwę wdrożenia systemu, nazwę i adres zamawiającego u którego wykonano wdrożenie, ilość skrzynek pocztowych, które były przedmiotem wdrożenia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty wystawione przez zamawiającego potwierdzające należyte wykonanie zamówienia lub protokoły odbioru (protokoły zdawczo odbiorcze) wystawione przez zamawiającego potwierdzające wykonanie wdrożenia bez zastrzeżeń.. 1.5. Certyfikat potwierdzający współpracę z producentem oprogramowania Microsoft na poziomie Microsoft Gold Certified Partner w następujących, aktywnych kompetencjach i specjalizacjach: 1) Advanced Infrastructure Solutions; specjalizacja - Active Directory, 2) Networking Infrastructure Solutions; 3) Security Solutions - Infrastructure Security; 1.6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca do realizacji zamówienia, każda z tych osób musi posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w branży IT. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, o których mowa powyżej w pkt. 1.2.4. w szczególności musi zawierać dla osoby wymienionej powyżej w pkt 1.2.4. ppkt 1: imię i nazwisko osoby, okres doświadczenia w branży IT, nazwę projektów, które wykonał, a także ich wartość brutto oraz nazwę i adres zamawiającego, dla którego projekty zostały wykonane. Dla osób wymienionych powyżej w pkt. 1.2.4. ppkt 2: imię i nazwisko osób, okres doświadczenia w branży IT, nazwę specjalizacji, którą posiadają. Do wykazu należy dołączyć kopię wymaganego certyfikatu.. 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1. powinny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa: 1) w pkt 1.2. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3. i 4. winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadający im dokument określony w pkt 1.2.. 6. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokument wymieniony w pkt 1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 3. i 4., winny być złożone przez każdego Wykonawcę;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59, w pokoju nr 513 (Kancelaria, V piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godzinie 11.15 .. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA; Etap I przedmiotu zamówienia powinien zostać zakończony w ciągu 6 tygodni od daty podpisania umowy. Etap II przedmiotu zamówienia powinien zostać zakończony w ciągu 18 tygodni od daty podpisania umowy. Etap III przedmiotu zamówienia powinien rozpocząć się od daty zakończenia etapu II i trwać do chwili wyczerpania limitu 100 godzin konsultacji, lecz nie dłużej niż 12 miesięcy..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania antywirusowego wraz z migracją obecnej licencji antywirusa o dodatkową funkcjonalność EDR w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Wyposażenie i montaż pracowni językowych dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- Dostawa i wdrożenie oprogramowania przeciwdziałania cyberzagrożeniom, oferującego możliwości wykrywania i obsługi zdarzeń, incydentów oraz podatności
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.