eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Pełnienie funkcji Informatyka projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-25

Głogów: Pełnienie funkcji Informatyka projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego
Numer ogłoszenia: 29188 - 2014; data zamieszczenia: 25.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 325874 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie, ul. Folwarczna 52, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 76 833 32 11; 833 32 93, faks 76 833 32 93.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Informatyka projektu pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Informatyka w projekcie Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego realizowanego przez Powiat Głogowski - Powiatowe Centrum Poradnictwa Psychologiczno - Pedagogicznego i Doskonalenia Nauczycieli w Głogowie. Informatyk będzie zaangażowany przez cały okres realizacji projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). Osoba pełniąca funkcję informatyka nie może pełnić innych funkcji w trakcie realizacji ww. projektu. Średnio miesięczna liczba godzin pracy przy realizacji w/w usługi - 20; ilość miesięcy - 22; łączna ilość godzin - 440. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia: 31.07.2015r. Podległość w ramach projektu: asystentowi koordynatora projektu. W ramach kosztów obsługi zadania należy wliczyć wszelkie pochodne dotyczące kosztów m.in. przejazdu i dojazdu na spotkania kadry zarządzającej projektem, wezwania w celu usunięcia awarii sprzętu komputerowego, w szczególności problemów z siecią czy łączem Internetowym, kosztów połączeń telefonicznych i innych kosztów bezpośrednio i pośrednio związanych z realizacją zamówienia. Wykonawca będący osobą fizyczną zobowiązany będzie do prowadzenia miesięcznej Karty Czasu Pracy na wzorze określonym przez Zamawiającego. Usługa wykonywana będzie na podstawie umowy zawartej w trybie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące osoby pełniącej funkcję koordynatora sieci:1)Ukończone studia wyższe w zakresie informatyki.2)Ukończone kursy z zakresu ochrony danych osobowych i polityki bezpieczeństwa sieci komputerowych.3)Certyfikat z zakresu obsługi i wdrażania serwerów VPN (budowa wirtualnych bezpiecznych sieci komputerowych służących do komunikacji między rożnymi sieciami wykorzystującymi siec publiczną Internet).Obowiązki informatyka: 1)zapewnienie ciągłości pracy sprzętu komputerowego, biurowego i oprogramowania, 2)dobór parametrów sprzętu komputerowego i multimedialnego planowanego do zakupu w ramach projektu, 3)fizyczna instalacja sprzętu komputerowego, 4)systematyczne usuwanie awarii, sieci komputerowej oraz urządzeń peryferyjnych i konserwacja sprzętu,5)przygotowanie sprzętu multimedialnego przed szkoleniami,6)systematyczna aktualizacja informacji o postępach w realizacji projektu na stronie Internetowej,7)przygotowywanie i zapis materiałów multimedialnych na potrzeby szkoleń jako materiałów szkoleniowych przekazywanych uczestnikom na nośnikach elektronicznych oraz na stronie internetowej,8)utrzymanie ciągłości pracy i monitorowanie bezpieczeństwa oraz wydajności systemów informatycznych,9)administrowanie systemem, bazami danych, zainstalowanym oprogramowaniem,10)wykonywanie kopii bezpieczeństwa,11)tworzenie dokumentacji konfiguracji komputerów, oprogramowania oraz jego legalności,12)wsparcie dla pracowników w zakresie obsługi systemu informatycznego,13)zarządzania treścią witryny oraz sprawna i szybka aktualizacja,14)wykonywanie pełnej grafiki pod kontem stron internetowych15)obróbka zdjęć, filmów, muzyki i publikacja w serwisach internetowych na potrzeby projektów16)wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.Wykonawcy zabrania się, w trakcie wypełniania obowiązków stanowiących przedmiot zamówienia, wykonywania innych czynności niezwiązanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli Powiatu Głogowskiego współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jędrzej Bajer prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Jędrzej Bajer - JBS Komputery, ul. Starowałowa 1, 67-200 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12520,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14960,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.