eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa 10 nowych niskopodłogowych autobusów standardowych



Ogłoszenie z dnia 2005-06-20

POZYCJA 29186

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA SEKTOROWEGO - dostawy Poznań: dostawa 10 nowych niskopodłogowych autobusów standardowych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu spółka z o.o., do kontaktów: Nowak Dorota, ul. Głogowska 131/133, 60-244 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8699361, fax 061 8877128, e-mail: autobus@mpk.poznan.pl, www.mpk.poznan.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Rodzaj zamówienia: dostawy. Kategoria usług: Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.14.00 - Autobusy niskopodłogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.14.00 - Autobusy niskopodłogowe 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 10 nowych niskopodłogowych autobusów standardowych 5) Krótki opis: przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 nowych niskopodłogowych autobusów standardowych o długości całkowitej 11-12 m, przeznaczonych do przewozu powyżej 95 pasażerów. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 5 000 000,00 euro.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 1.2) Kryteria oceny ofert: oferta najbardziej korzystna ekonomicznie. wartość dostarczanych pojazdów - 60% ocena właściwości techn.-eksploat. - 20% warunki gwarancji - 10% warunki serwisu - 8% terminy dostaw i warunki płatności - 2%.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Zamówienie nr: DA/AZ/6/2005 V. 1 Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: "Man-Star Trucks" sp. z o.o., Wolica 16 c, 05-830 Nadarzyn, tel. 022 7386900, fax 022 7386948. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 7 118 520,00 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie. 3) Cena zapłacona za zakupy okazyjne:

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DA/AZ/6/2005. 3) Data udzielenia zamówienia: 19.05.2005. 4) Liczba otrzymanych ofert: 3. 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 39 - 37824 z dnia 24.02.2005. 6) Rodzaj zaproszenia do ubiegania się o zamówienie: Ogłoszenie o zamówieniu. 7) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 8) Informacje dodatkowe: 9) Data wysłania ogłoszenia: 09.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.