eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Wykonanie ekspertyzy i analizy na potrzeby projektu Opolska Platforma Innowacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-03

Opole: Wykonanie ekspertyzy i analizy na potrzeby projektu Opolska Platforma Innowacji
Numer ogłoszenia: 29185 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, woj. opolskie, tel. 77 40 33 600, faks 77 40 33 609.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ocrg.opolskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ekspertyzy i analizy na potrzeby projektu Opolska Platforma Innowacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Nazwa zamówienia: Wykonanie ekspertyzy i analizy na potrzeby projektu Opolska Platforma Innowacji. Przedmiot zamówienia stanowią dwie niezależne części zadania tj.: Zadanie nr 1: Wykonanie Ekspertyzy pn. Wymagania weterynaryjne w zakresie wymiany handlowej produktów pochodzenia zwierzęcego pomiędzy Polską, a Unią Celną oraz Polską a Ukrainą ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw województwa opolskiego i potencjalnych partnerów z Ukrainy, Azerbejdżanu i krajów Unii Celnej (Armenia, Białoruś, Kazachstan, Rosja) realizowana w ramach projektu Opolska Platforma Innowacji finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007 - 2013. Zadanie nr 2: Wykonanie analizy, mającej na celu wskazanie kierunków dalszej działalności Klubu 150 w ramach Projektu pn. Opolska Platforma Innowacji współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Poddziałania 1.3.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Przedmiot zamówienia w zadaniach 1 i 2 realizowany będzie w ramach projektu pn. Opolska Platforma Innowacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został: 3.2.1 dla zadania nr 1 w zał. nr 1A do SIWZ 3.2.2 dla zadania nr 2 we wzorze umowy stanowiący zał. nr 6B do SIWZ. (numeracja zgodna z SIWZ).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.60.00-3, 79.30.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie: Dla zadania/części nr 1: minimum jedną usługę polegającą na wykonaniu ekspertyzy o tematyce weterynaryjnej o wartości tej usługi na minimum 5000,00 zł netto. Dla zadania/części nr 2: minimum jedną usługę polegającą na wykonaniu analizy mającej na celu wskazanie kierunków dalszej działalności jakiegoś przedsięwzięcia gospodarczego o wartości tej usługi na minimum 23000,00 zł netto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

dla zadania nr 1: zgodnie z par. 8 wzoru umowy: 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany postanowień zawartej umowy, gdy: 1) wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy (np. przyczyny techniczne leżące po stronie Zamawiającego), nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 2) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa, 3) nastąpi zmiana w zakresie przepisów prawnych mających bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, 4) inne, dotyczące sposobu technicznego wykonania zamówienia, a są korzystne dla Zamawiającego. dla zadania nr 2 zgodnie z paragrafem 10 wzoru umowy: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w takiej części, która nie narusza ustawy Prawo zamówień publicznych, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, określonego w § 3 ust. 3 w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ocrg.opolskie.pl/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający - Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Sprawę prowadzi: Dział Organizacyjno Administracyjny Adres: ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, III piętro, sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2015 godzina 09:00, miejsce: Zamawiający - Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Sprawę prowadzi: Dział Organizacyjno Administracyjny Adres: ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, III piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia w zadaniach 1 i 2 realizowany będzie w ramach projektu pn. Opolska Platforma Innowacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Wykonanie Ekspertyzy pn. Wymagania weterynaryjne w zakresie wymiany handlowej produktów pochodzenia zwierzęcego pomiędzy Polską, a Unią Celną oraz Polską a Ukrainą ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw województwa opolskiego i potencjalnych partnerów z Ukrainy, Azerbejdżanu i krajów Unii Celnej (Armenia, Białoruś, Kazachstan, Rosja) realizowana w ramach projektu Opolska Platforma Innowacji finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Wykonanie Ekspertyzy pn. Wymagania weterynaryjne w zakresie wymiany handlowej produktów pochodzenia zwierzęcego pomiędzy Polską, a Unią Celną oraz Polską a Ukrainą ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw województwa opolskiego i potencjalnych partnerów z Ukrainy, Azerbejdżanu i krajów Unii Celnej (Armenia, Białoruś, Kazachstan, Rosja) realizowana w ramach projektu Opolska Platforma Innowacji finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007 - 2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został dla zadania nr 1 w zał. nr 1A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.60.00-3, 79.30.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Termin wykonania - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Wykonanie analizy, mającej na celu wskazanie kierunków dalszej działalności Klubu 150 w ramach Projektu pn. Opolska Platforma Innowacji współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Poddziałania 1.3.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Wykonanie analizy, mającej na celu wskazanie kierunków dalszej działalności Klubu 150 w ramach Projektu pn. Opolska Platforma Innowacji współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Poddziałania 1.3.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został dla zadania nr 2 we wzorze umowy stanowiący zał. nr 6B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.60.00-3, 79.30.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Liczba zagwarantowanych ankiet wypełnionych bezpośrednio przez respondentów - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.