eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudniki › Wykonanie remontów dróg na terenie Gminy Rudniki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-25

Rudniki: Wykonanie remontów dróg na terenie Gminy Rudniki
Numer ogłoszenia: 291804 - 2009; data zamieszczenia: 25.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudniki , ul. Wojska Polskiego 12, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 034 35-95-072, faks 034 3595013.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów dróg na terenie Gminy Rudniki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie remontu dróg gminnych na terenie Gminy Rudniki ( około 3500 m2 ). Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości robót w zależności od uzyskanych środków finansowych. Drogi posiadają istniejącą podbudowę tłuczniową. Ustalenie przebiegu trasy po istniejącym śladzie. Przekrój poprzeczny daszkowy 2% spadek. W zakres zadania wchodzą następujące roboty: 1. Profilowanie i zagęszczenie podłoża wykonane mechanicznie drogi o nawierzchni tłuczniowej. 2. Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym bazaltowym 0 - 31,5 mm grubość warstwy 5 cm wraz z zagęszczeniem mechanicznym. 3. Nawierzchnia z destruktu ( frezu) asfaltowego o grubości po zagęszczeniu walcem 5 cm wykonana rozkładarką mas bitumicznych. 4. Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogi emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 5-8 mm w ilości 10 dm3/m2. 5. Pobocza utwardzone z destruktu ( frezu asfaltowego) gr. 5 cm Zamawiający nie dopuszcza do wykonania podbudowy kruszywa pochodzenia osadowego, np. wapieni, dolomitów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w złączonej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej i przedmiarze robót. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane przez siebie roboty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Ocena dokonywana będzie metodą spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. II.Zdolność techniczna Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 roboty podobne do przedmiotu zamówienia, tj. związane z wykonywaniem remontu dróg o wartości min. 80 000 zł brutto każde. 2. Wykonawcy, którzy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadają minimum 1 osobę z uprawnieniami do sprawowania funkcji kierownika robót w branży drogowej. Ocena dokonywana będzie metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I Sytuacja podmiotowa wykonawcy Na potwierdzenie warunku I Wykonawca złoży wraz z ofertą aktualny odpis z rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie z art. 22i 24 ustawy uzp, załączy także zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz składek ( lub zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności) wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. II. Zdolność techniczna Na potwierdzenie warunku II. 1. wymagany będzie wykaż robót podobnych w zakresie remontu dróg ( minimum 2 roboty) wykonanych w ostatnich 5 latach odpowiadające rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie warunku II.2 należy udokumentować, że Wykonawca posiada ( dysponuje) kierownika budowy w branży drogowej, załączając jego kopie uprawnień oraz udokumentować jego przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rudniki 46-325 Rudniki ul. Wojska Polskiego 12 ( pokój Nr 2 parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Rudniki 46-325 Rudniki ul. Wojska Polskiego 12 ( Sekretariat I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Data zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 25/08/2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.