eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont wind oraz przeniesienie urządzenia odcinającego gaz w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-08

Poznań: Remont wind oraz przeniesienie urządzenia odcinającego gaz w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 291738 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu , ul. Strzelecka 2/6, 61-845 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8583100, faks 61 8583383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uks.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wind oraz przeniesienie urządzenia odcinającego gaz w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu polegających na remoncie wind oraz przeniesieniu urządzenia odcinającego gaz. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zgodnie z podziałem zamówienia na części: Część A zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na remoncie wind w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu, Część B zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na przeniesieniu urządzenia odcinającego gaz w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu. Zakres prac części A zamówienia: a) Wymiana dotychczasowych napędów drzwi kabinowych na nowe z napędów mechanicznych z silnikami prądu stałego 24Vdc na napędy z zastosowaniem sterowników zapewniających płynną regulacje prędkości przesuwu skrzydeł drzwi. Z uwagi na fakt, że drzwi szybowe i mechanizmy ryglowania drzwi szybowych są w dobrym stanie, należy zastosować taki napęd drzwi kabinowych aby krzywka mechaniczna współpracowała z mechanizmem odryglowania drzwi szybowych - po 1 kpl. na każdy dźwig; b) Wymiana tablicy sterowej z płytą Microsimplex wspólną dla obydwu dźwigów na tablice sterowe zapewniające płynną regulacje prędkości obrotowej istniejących silników zespołów napędowych (regulacja prędkości VVVF). Należy zwrócić uwagę na to, że zespoły te nie są wyposażone w enkodery, wiec falowniki zastosowane w tablicy sterowej muszą być dobrej klasy aby zapewniały prawidłową prace zespołów napędowych i wysoki komfort jazdy w kabinie. Przy doborze tablic sterowych i jego jądra, czyli płyt sterowych, należy zwrócić uwagę na to, aby maksymalnie wykorzystać istniejącą instalacje szybową i kable zwisowe. Przy wymianie tablic sterowych należy zachować dotychczasowy układ kaset wezwań na przystankach, rozmieszczenie sygnalizatorów kierunku i wyświetlaczy pięter. Ponadto wraz z wymianą tablic sterowych należy wymienić system odwzorowania położenia kabiny w szybie, najlepiej na współpracujący z zastosowaną płytą sterową - po 1 szt. na każdy dźwig; c) Wymiana kasety dyspozycji w kabinie wraz z wyposażeniem (przyciski). Przy ich doborze ważne jest aby współpracowały prawidłowo z zastosowanym nowym systemem sterowania - po 1 szt. na każdy dźwig; d) Wymiana kaset jazd rewizyjnych z okablowaniem - po 1 szt. na każdy dźwig; e) Montaż dodatkowej oprawy oświetleniowej na dachu kabiny załączanej razem z oświetleniem szybu, montaż dodatkowej oprawy w maszynowni. f) Montaż wyłączników schodowych w podszybiu i maszynowni w obwodzie zasilania oświetlenia szybu, co umożliwi załączanie i wyłączanie oświetlenia szybu zarówno z maszynowni jak i z szybu; g) Aktywacja systemu sterowania dźwigu z wyjściem przekaźnikowym centralki systemu p-poż; h) Zamontowanie na kabinie i pod kabiną dodatkowych przycisków alarmu, które będą podłączone równolegle z przyciskiem alarmu w kabinie - listwy zaciskowe znajdują się w panelu dyspozycji. i) Wymiana kaset wezwań - 8 kpl. - 1 wspólna dla 2 dźwigów; j) Wymiana sygnalizatorów kierunku z wyświetlaczem na kondygnacjach - po 8 kpl. na dźwig; k) Wymiana systemu odwzorowania położenia kabiny w szybie - impulsator magnetyczny - po 1 szt. na dźwig; l) Wymiana magnesów - po 24 szt. na każdy dźwig. Zamawiający informuje, że w najbliższym czasie zamierza wprowadzić system kontroli dostępu do budynku, w związku z czym wymaga się aby zainstalowane podzespoły i wprowadzone rozwiązania współpracowały z ogólnie dostępnymi systemami kontroli dostępu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części A zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Zakres prac części B zamówienia: a) zamknięcie dopływu gazu, b) demontaż elektrozaworu wraz z fragmentem instalacji gazowej, c) montaż elektrozaworu w nowej lokalizacji we wnęce ściennej, d) montaż sygnalizatora optyczno-akustycznego z istniejącej centralki bezpieczeństwa gazowego, e) wykonanie prób szczelności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części B zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym instalacji, przedmiarze robót oraz pozostałej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 50.53.14.00-0, 45.31.00.00-3, 45.23.12.21-0, 45.23.12.23-4, 45.33.31.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli posiada uprawnienia: dla części A zamówienia - uprawnienia do modernizacji dźwigów wydane przez właściwy Oddział Urzędu Dozoru Technicznego; dla części B zamówienia - uprawnienia do prac gazoniebezpiecznych w zakresie napełniania paliwem gazowym instalacji gazowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli: w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie przynajmniej jedną robotę budowlaną w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia na kwotę brutto nie mniejszą niż 70 000,00zł dla części A zamówienia i 7 000,00zł dla części B zamówienia oraz załączy potwierdzenie, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (np. referencje lub podpisany bez zastrzeżeń protokół odbioru, itp.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli dysponuje osobami posiadającymi warunek dla części B zamówienia: a) uprawnienia budowlane upoważniające do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi (pełny zakres) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (1 osoba), b) świadectwa kwalifikacji uprawniające do wykonywania prac w zakresie eksploatacji instalacji i urządzeń gazowych (co najmniej 2 osoby). Dla części A zamówienia Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferta stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ lub formularz oferta sporządzony zgodnie ze wzorem załącznika nr 13 do SIWZ, pod warunkiem, że jego treść odpowiadać będzie warunkom określonym SIWZ, upzp oraz aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie. W przypadku polegania przez Wykonawcę na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał dokumentu lub kopia (odpis) poświadczona (-y) notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy przypadku: a) zmiany terminu wykonania umowy spowodowanej brakiem możliwości przeprowadzenia koniecznych uzgodnień, uzyskania opinii lub decyzji od odpowiednich instytucji, nie dłużej jednak niż do dnia 20.12.2012r. (dla części A zamówienia) b) zmiany kierownika budowy po uprzednim przedstawieniu dokumentów uprawniających do wykonywania czynności kierownika budowy przez inną osobę (dla części A i B zamówienia). c) zmiany inspektora nadzoru inwestorskiego (dla części A i B zamówienia).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uks.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu ul. Strzelecka 2/6; 61-845 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu ul. Strzelecka 2/6 61-845 Poznań pokój nr 608 (VI piętro- kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont wind w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na remoncie wind w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w Sekcji II.1.3 niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 50.53.14.00-0, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeniesienie urządzenia odcinającego gaz w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na przeniesieniu urządzenia odcinającego gaz w budynku Urzędu Kontroli Skarbowej w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Sekcji II.1.3 niniejszego ogłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.12.21-0, 45.23.12.23-4, 45.33.31.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.