eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › pełnienie funkcji INŻYNIERA KONTRAKTU przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Budowa w EC Kielce źródła energii elektrycznej pracującego w skojarzeniu z wykorzystaniem biomasy"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-02

POZYCJA 29171

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kielce: pełnienie funkcji INŻYNIERA KONTRAKTU przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Budowa w EC Kielce źródła energii elektrycznej pracującego w skojarzeniu z wykorzystaniem biomasy" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Elektrociepłownia Kielce S.A., do kontaktów: Dariusz Jamka, ul. Hubalczyków 30, 25-668 Kielce, tel. 041 3684041 do 54, fax 041 3683380, e-mail: zamowienia@eckielce.com.pl, d.jamka@eckielce.com.pl, www.eckielce.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji INŻYNIERA KONTRAKTU przedsięwzięcia inwestycyjnego pn. "Budowa w EC Kielce źródła energii elektrycznej pracującego w skojarzeniu z wykorzystaniem biomasy". 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia na pełnienie funkcji INŻYNIERA KONTRAKTU przedsięwzięcia inwestycyjnego p.n. "Budowa w EC Kielce źródła energii elektrycznej pracującego w skojarzeniu z wykorzystaniem biomasy" są kompleksowe usługi w zakresie nadzoru, doradztwa technicznego, prawnego, finansowego i handlowego. Przedsięwzięcie inwestycyjne p.n. ,,Budowa w EC Kielce źródła energii elektrycznej pracującego w skojarzeniu z wykorzystaniem biomasy" obejmuje budowę w systemie "pod klucz" bloku energetycznego wraz z kompletną infrastrukturą: - parowy kocioł rusztowy o wydajności około 50,0 t/h pary opalany węglem o przewidywanych parametrach 23/20/06 i parametrach pary 5,5 MPa i 485 st. C; - parowy kocioł rusztowy o wydajności około 20,0 t/h pary opalany biomasą (zrębki z odpadów drzewnych i wierzby energetycznej) o wartości opałowej (8-12) MJ/kg i parametrach pary 5,5 MPa i 485 st.C, - przeciwprężny turbozespół parowy o mocy elektrycznej ok. 10,5 MW, - wymiennik ciepłowniczy o mocy ok. 30 MW, - urządzenia do przygotowania biomasy wraz z niezbędną infrastrukturą. Wybrany Inżynier Kontraktu będzie prowadził działalność we wszystkich aspektach ryzyka inwestycyjnego: technicznego, programowego, obsługowego, kosztowego i harmonogramowego. Szczególny nacisk położony będzie na te aspekty ryzyka, które prowadzą do spełnienia gwarantowanych parametrów technicznych, a w szczególności: - do spełnienia wymagań jakościowych - gwarantowanych parametrów bloku energetycznego, - do dotrzymania kosztów realizacji (w aspekcie prac dodatkowych) oraz kosztów eksploatacji bloku energetycznego, - do dotrzymania czasu budowy (Harmonogramu Realizacji Inwestycji) i terminu oddania bloku energetycznego do eksploatacji. Odpowiedzialność Inżyniera Kontraktu względem Zamawiającego będzie określona stopniem realizacji powyższych zadań rozumianym jako zrealizowanie celów strategicznych: - zapewnienie nadzoru technicznego nad realizacją bloku energetycznego we wszystkich fazach: projektowania, budowy, uruchomienia, w tym rozruchu i ruchu próbnego - poświadczenie poprawności wykonanych prac przez Realizatora, - zapewnienie wypełnienia wymagań jakościowych w pełnym zakresie dostaw i usług, - zapewnienie wykonania całości Inwestycji w zaplanowanym przez Zamawiającego budżecie oraz osiągnięcie kosztów eksploatacji rozumianych jako zużycie materiałów pomocniczych (paliw, smarów i innych mediów) na możliwie najniższym poziomie, - zapewnienie terminowości realizacji poszczególnych etapów, jak i całego bloku energetycznego. Szczegółowy zakres usług zleconych do wykonania przez Inżyniera Kontraktu określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: EC KIELCE S.A., ul. Hubalczyków 30, 25-668 Kielce. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.10.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje usługi Inżyniera Kontraktu świadczone na rzecz i w imieniu Zamawiającego podczas "Budowy w EC Kielce źródła energii elektrycznej pracującego w skojarzeniu z wykorzystaniem biomasy" Przewidywana wartość zamówienia przekracza równowartość w PLN kwotę 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 25 000.- PLN ( słownie dwadzieścia pięć tysięcy złotych) wnoszone przed upływem terminu składania ofert. Zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 8 % ceny brutto podanej w ofercie wniesione przed podpisaniem umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zamawiający określi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zamawiający wymaga aby Wykonawcy, którym wspólnie udzielone zostanie zamówienie przyjęli formę Konsorcjum, którego uczestnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia tj. dysponują osobami o kwalifikacjach: - kierownik zespołu inżyniera kontraktu - wykształcenie wyższe, nie mniej 10 letnie doświadczenie w zarządzaniu lub nadzorze nad projektami inwestycyjnymi w energetyce i wykazanie się pełnieniem funkcji kierowniczej w zespole inżyniera kontraktu przynajmniej jednej realizacji bloku energetycznego, - inspektorzy nadzoru - co najmniej pięcioletnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie. 3. Wykonali w ostatnich pięciu latach, licząc od terminu składania ofert co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia tj. pełnienie funkcji inżyniera kontraktu lub inwestora zastępczego przy budowie kompletnego bloku energetycznego (kocioł wraz z turbozespołem) o mocy powyżej 5 MW z jednoczesnym potwierdzeniem, że zostało ono wykonane należycie. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia tj.: a) posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie co najmniej 100 000 Euro. b) średnioroczne przychody netto ze sprzedaży produktów, materiałów i usług z ostatnich trzech lat obrotowych lub z całego okres działalności jeżeli jest krótszy wynoszą minimum 1 000 000 zł (jeden milion złotych) lub równowartość tej kwoty w innych walutach oraz suma wyników finansowych brutto za ostatnie trzy lata obrotowe jest dodatnia. c) posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż cena brutto oferty. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z warunków wymienionych w pkt 2- 5 musi być spełniony łącznie przez te podmioty -uczestników konsorcjum. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 Ustawy, W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jedno wspólne oświadczenie podpisane przez wszystkich uczestników Konsorcjum lub przez pełnomocnika ustanowionego zgodnie z art. 23 ust.2 Ustawy 2) Aktualny wypis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej upoważniający wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Przedstawią aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (odpowiedzialność podmiotów zbiorowych). W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt od 2 - 5 składa każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6) Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą zobowiązane są do złożenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust 2 Ustawy. Podmioty takie zobowiązane są również do złożenia kopii umowy lub innego dokumentu regulującego współpracę podmiotów występujących wspólnie potwierdzającego zawarcie konsorcjum/ spółki cywilnej, podpisanego przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. 7) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3, 5 składają dokumenty wskazane w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może zamawiający żądać od wykonawcy (D.U. nr 71, poz.645) tj. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia wniosku. b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia wniosku. c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu złożenia wniosku. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się opisanych w pkt 2,3,4 oraz 5 dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności oraz oświadczenie finansowe - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - potwierdzenie warunku określonego w pkt. III.2.1) ppkt 4b) 2) informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert - potwierdzenie warunku określonego w pkt. III.2.1) ppkt 4a) 3) Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż cena brutto oferty wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia- potwierdzenie warunku określonego w pkt. III.2.1) ppkt 4c) Jeżeli Wykonawca przestawi wartość w innej walucie niż EURO, to do przeliczania zostanie przyjęty średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu, w którym upływa termin składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zdolność ekonomiczna i finansowa oceniana jest łącznie na podstawie złożonych dokumentów. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od terminu składania ofert prac odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia tj. pełnienie funkcji inżyniera kontraktu lub inwestora zastępczego przy budowie bloków energetycznych (kocioł wraz z turbozespołem) o mocy powyżej 5 MW), jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, miejsca i dat wykonania - oraz załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie co najmniej jednej usługi - (wykazanie spełnienia warunku zawartego w pkt. III. 2. 1) ppkt. 3. 2) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w formie CV lub opisu przebiegu kariery zawodowej (wykazanie spełnienia warunku zawartego w pkt. III. 2. 1) ppkt 2. Uwaga: Osoby wykonujące czynności budowlane w tym nadzór muszą posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z wymaganiami Prawa Budowlanego. Wykonawca przedstawi uprawnienia osób przewidzianych do realizacji kontraktu oraz przedłoży oświadczenie, że wszystkie powierzone mu obowiązki wykonają osoby z wymaganymi uprawnieniami dla każdej specjalności i specjalizacji. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zdolność techniczna oceniana jest łącznie na podstawie złożonych dokumentów. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły: "spełnia" bądź "nie spełnia". Wykonawcy, którzy nie spełniają któregokolwiek z warunków zostaną wykluczeni z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 11/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.07.2006, cena - 100 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Zamawiającego, ul. Hubalczyków 30, 25-668 Kielce lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.07.2006, godzina 12:30, siedziba Zamawiającego - Kielce , ul. Hubalczyków 30 (Budynek Dyrekcyjny -pokój 31).

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw. Priorytet 2 - Bezpośrednie wsparcie przedsiębiorstw. Działanie 2.4 - Wsparcie dla przedsięwzięć w zakresie dostosowania przedsiębiorstw do wymogów ochrony środowiska. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.