To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-08
Wrocław: USŁUGI DRUKU DLA ASP WE WROCŁAWIU-NR 2
znak sprawy ZP-5-05-2012
Numer ogłoszenia: 291696 - 2012; data zamieszczenia: 08.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206812 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438031 w. 233, faks 071 3431558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI DRUKU DLA ASP WE WROCŁAWIU-NR 2 znak sprawy ZP-5-05-2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Zadanie nr 1 Usługa druku: 1 Czasopismo FORMAT nr 63 - 2200 szt. Zadanie nr 2 Usługa druku: 1 Katalog C8/X3/LUBORADÓW 2011 WARSZTATY GRAFICZNO-RYSUNKOWE- 300 szt. Zadanie nr 3 Usługa druku: 1 Katalog AIAS- 300 szt. 2 Ulotki - 100 szt. Zadanie nr 4 Usługa druku: 1 Katalog GET. A KTO TO?- 300 szt. 2 Zaproszenia GET. A KTO TO?- 300 szt. 3 Plakat GET. A KTO TO? - 60 szt. 4 Afisz GET. A KTO TO? - 16 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. Usługi druku realizowane będą zgodnie z projektem przedstawionym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia i dostarczać do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy materiałów w wersji gotowej do druku w formie elektronicznej przed terminem wykonania usługi. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy (załączniki nr 7 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczonych odpowiednio numerami: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4. Oferta na każde zadanie podlega odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - USŁUGA DRUKU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- K&K reklama poligrafia Grzegorz Kamiński, ul. Ostatnia 22, 31-444 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23850,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21538,00
Oferta z najniższą ceną: 21538,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31485,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - USŁUGA DRUKU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA "JAKS" S.C. SŁAWOMIR KĘPA, JERZY JANECZEK
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA "JAKS" S.C. SŁAWOMIR KĘPA, JERZY JANECZEK
- DRUKARNIA JAKS Sławomir Kępa, Jerzy Janeczek, ul. Bogedaina 8, 50-514 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2520,00
Oferta z najniższą ceną: 2178,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5413,23
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - USŁUGA DRUKU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OFICYNA DRUKARSKA Jacek Chmielewski, ul. Sokołowska 12a, 01-142 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5309,00
Oferta z najniższą ceną: 4371,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8860,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - USŁUGA DRUKU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OFICYNA DRUKARSKA Jacek Chmielewski, ul. Sokołowska 12a, 01-142 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8519,40
Oferta z najniższą ceną: 4892,64 / Oferta z najwyższą ceną: 10418,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej.
- "Świadczenie usług poligraficznych dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy"
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie i dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych
- "Druk książek i broszur wraz z dostawą"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.