Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-18
Olsztyn: dostawy komputerów, akcesoriów komputerowych , sprzętu informatycznego, papieru ksero, tonerów i tuszy
Numer ogłoszenia: 291653 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1106 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5423856, faks 89 5422815, 5423022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.11rbm.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy komputerów, akcesoriów komputerowych , sprzętu informatycznego, papieru ksero, tonerów i tuszy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Papier ksero A-4 -1000 ryz, Stacja robocza- 10 szt., Monitor LCD 19 -10szt., Notebook -6 szt., Drukarka laserowa monochromatyczna A-4 -4 szt., Urządzenie wielofunkcyjne - 2 szt., Zasilacz awaryjny UPS -8 szt., Drukarka atramentowa A-3-1 szt., Przedłużenie licencji programu antywirusowego NOD 32 na 24 miesiące licencja nr NL2008_022258-23 szt., Przedłużenie licencji programu antywirusowego NOD Smart na 24 miesiace licencja nr NL2008_022269-2 szt., Pakiet Office 2010 PROF. Licencja + nośnik na CD 1 szt -16 szt., Switch 48 port 19 rack stack - 4 szt., Torba na notebooka -11 szt., Toner czarny do drukarki Laser Jet 1100 (C4092A) lub równoważny -10 szt., Toner HP LJ 5550 cyan C 9731 A lub równoważny-3 szt.,Toner HP LJ 5550 black C 9730 A lub równoważny-3 szt., Toner HP LJ 5550 magneta C 9733 A lub równoważny-3 szt., Toner HP LJ 5550 yellow C 9732 A lub równoważny-3 szt., Toner czarny do drukarki Kyocera FS-1030DN, FS-1030D lub równoważny-3 szt., Toner czarny do drukarki Laser Jet 1000, 1200, 1220 (C7115A) lub równoważny-15 szt., Toner czarny do drukarki Laser Jet 1160, 1320, 3390 (Q5949A) lub równoważny - 10 szt., Toner Panasonic KX-FA 83 E lub równoważny-15 szt., Toner czarny do drukarki Laser Jet 1015,1018,1020,1022, 3015, 3020, 3030, 3050, 3052 (Q2612A) lub równowazny -10 szt., Toner czarny do drukarki Samsung ML-3471 ML-D3470B lub równoważny-10 szt., Tusz trójk. do drukarki Desk Jet 5740, 5940, 6540, Office Jet 7410, Photo Smart D 5160 (C8766EE) lub równoważny-10 szt., Kaseta do drukarki igłowej OKI 3321 lub równoważny-50 szt., Toner do drukarki OKI 4200/4300 lub równoważny-2 szt., Toner do kserokopiarki DEVELOP TN 114 lub równoważny-3 szt., Toner do HP LJ 5L/6L lub równoważny-3 szt., Toner do ksero Mita 1525 (DC 1255)lub równoważny-3 szt., Tusz czarny do drukarki Desk Jet 710, 720, 895, 930, 950, 1100, 1120, 1125, 1220, 1280 (51645A) lub równoważny-15 szt., Tusz trójk. do drukarki Desk Jet 840, 845 (C6625AE) lub równoważny-15 szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.34.00 - Centralne jednostki przetwarzania danych do komputerów osobistych 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
w części nr 2 - sprzęt komputerowy, należy przedstawić: a) Stacja robocza : - Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu, - wydruk ze strony Microsoft WHCL; - oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowana jednostkę w zakresie głośności jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wskazaną zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynoszącą maksymalnie 23 dB); - deklaracja zgodności CE; - wpis dotyczący spełniania wymogów normy Energy Star 5,0 oferowanego komputera w internetowym katalogu http://www.eu-enegystar.org - dopuszcza się wydruk ze strony internetowej; - oświadczenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera; - oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym. b) Monitor LCD 19 Cali - certyfikat TCO 03; - oświadczenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera; - oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym. c) Notebook: - Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu, - Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, - oświadczenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera; - oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym. d) drukarka laserowa A-4: - oświadczenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera; - oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym. e) urządzenie wielofunkcyjne: - oświadczenie, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzacje producenta komputera; - oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem gwarancyjnym. f) zasilacz awaryjny UPS: - certyfikat CE; - ISO 9001:2000.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11rbm.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1106, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2010 godzina 08:00, miejsce: JW 1106, 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1,bud. 1, pok. 18. Oferty można składać w dni robocze w godz.7.00-15.00. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert na biurze przepustek lub u oficera dyżurnego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa mebli do Bursy szkolnej nr 2 przy Zespole Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie
- Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Urzędu Skarbowego w Olecku.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (art. 275 pkt 1) na dostawę części zamiennych do urządzeń laboratoryjnych Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
- Remont chodnika od starej pętli wzdłuż ul. Oczapowskiego od strony wschodniej Rektoratu wraz ze schodami oraz chodnika na odcinku od ul. Warszawskiej do skrzyżowania z ul. Oczapowskiego UWM.
- Wykonanie remontu tarasu przy sali 106 w budynku Wydziału Geoinżynierii przy ul. Prawocheńskiego 15
- OBO 2024: Pieszy też człowiek Remont chodnika położonego przy ul. Sienkiewicza oraz ul. Kolejowej w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, PROGRAMU DO INWENTARYZACJI ORAZ WYPOSAŻENIA SALI AUDIOWIZUALNEJ DLA MNZP W PRZEMYŚLU"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Projektów Europejskich
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla jednostek Policji w Garnizonie Lubuskim
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów do placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, będących w posiadaniu Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.