eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn › BUDOWA WYJAZDU Z TUNELU POD DROGĄ KRAJOWĄ NR 92 W CIĄGU UL. MICKIEWICZA W KOSTRZYNIE - ETAP I (PRZEBUDOWA INFRASTRUKTURY)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-08

Kostrzyn: BUDOWA WYJAZDU Z TUNELU POD DROGĄ KRAJOWĄ NR 92 W CIĄGU UL. MICKIEWICZA W KOSTRZYNIE - ETAP I (PRZEBUDOWA INFRASTRUKTURY)
Numer ogłoszenia: 291653 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 253645 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 61 8178565, faks 61 8178191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA WYJAZDU Z TUNELU POD DROGĄ KRAJOWĄ NR 92 W CIĄGU UL. MICKIEWICZA W KOSTRZYNIE - ETAP I (PRZEBUDOWA INFRASTRUKTURY).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: budowa wyjazdu z tunelu pod drogą krajową nr 92 w Kostrzynie, odcinek ul. Mickiewicza - etap I, polegający na przebudowie infrastruktury zakresie budowy odwodnienie nawierzchni - kanalizacji deszczowej (bez przykanalików i wpustów ulicznych) z rurociągiem tłocznym oraz przełożenie wodociągu na działkach nr 176,428, 85/2). Zakres robót obejmuje: 1. Wybudowanie kanalizacji deszczowej bez przykanalików i bez wpustów ulicznych wraz z przepompownią wód deszczowych i rurociągiem tłocznym z włączeniem do budowanego kanału deszczowego na wysokości skrzyżowania z ulicami Okrężna i Słowackiego w Kostrzynie: a) Kanał deszczowy grawitacyjny DN 300 mm l = 186 m b) Kanał deszczowy tłoczny PE 100o 225 mm l = 226 m c) Studzienki kanalizacyjne rewizyjne DN 1000 mm - szt. 11 d) Komora pompowni Roboty w branży elektrycznej, automatyki i pomiarów oraz zakup i montaż pomp dla budowanej przepompowni wód deszczowych nie wchodzą w zakres niniejszego postępowania 2. Przełożenie wodociągu w ulicy Mickiewicza na odcinku o długości 140,0 m z rur PE 100 3. Rozbiórka nawierzchni asfaltowej w ilości - 1680 m2 4. Odtworzenie nawierzchni z tłucznia kamiennego: a) warstwa dolna gr. 10 cm, sortowanego o w ilości- 1 680 m2, b) warstwa górna gr. 20 cm, sortowanego o w ilości- 1 680m2. 5. Obsługa geodezyjna budowy, 6. Dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz. ROBOTY BUDOWLANE CPV: 45.23.13.00-8 ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE BUDOWY WODOCIAGÓW I RUROCIĄGÓW DO ODPROWADZANIA ŚCIEKÓW Szczegółowy zakres robót został określony w : a) Szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (zał. Nr 4 do SIWZ), b) Projektach budowlano-wykonawczych opracowanych w grudniu 2009 r. przez GLOB-PROJEKT - Biuro Usług Projektowych, 60-175 Poznań, ul. Kaczeńcowa 6, znajdujących się w oryginale w siedzibie Zamawiającego w pok. 31: BUDOWA WYJAZDU Z TUNELU POD DROGĄ KRAJOWĄ NR 92 W KOSTRZYNIE, ODCINEK UL. MICKIEWICZA - ODWODNIENIE NAWIERZCHNI - KANALIZACJA DESZCZOWA Z PRZYKANALIKAMI I WPUSTAMI ULICZNYMI RUROCIĄGIEM TŁOCZNYM ORAZ PRZEŁOŻENIE WODOCIĄGU NA DZIAŁKACH NR 176,428, 85/2 ARK. 2. c) Przedmiarze robót i kosztorysach ofertowych - zał. Nr 5 do SIWZ. UWAGI: 1) Zamawiający informuje, że projekty o których mowa wyżej, tj. określone w punkcie lit. b) obejmują zakres całej inwestycji. Natomiast przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem ograniczony został do etapu I-ego (przebudowy infrastruktury), określonego w przedmiarach robót. 2) W kosztach należy uwzględnić opłaty z tytułu badań kontrolnych i laboratoryjnych 3) W ofercie należy uwzględnić również koszty wykonania robót rozbiórkowych i odtworzeniowych nawierzchni, 4) Wszystkie zastosowane materiały musza posiadać atesty, certyfikaty lub inne wymagane przepisami prawa dokumenty. 5) Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie równoważnych produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej. Wymaga to jednak każdorazowo akceptacji Zamawiającego. 6) W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych, w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie (zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu). 7) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 8) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 9) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Wymagane terminy realizacji zamówienia : 1. Rozpoczęcie robót gotowość do świadczenia robót na dwa dni od daty zawarcia umowy. 2. Zakończenie robót 12.12.2011 r...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MPGK Sp. z o.o., ul. Skocka 13, 62-100 WĄGROWIEC, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1185267,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 795800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 795800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 810306,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.