eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa oraz termomodernizacja budynków i sieci uzbrojenia zewnętrznego terenu Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach - Pawilon Mieszkalny Nr 3 .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Chmielnik: Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa oraz termomodernizacja budynków i sieci uzbrojenia zewnętrznego terenu Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach - Pawilon Mieszkalny Nr 3 .
Numer ogłoszenia: 291617 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach , Łagiewniki 73, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3542076, faks 041 3543050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagiewniki.com.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa oraz termomodernizacja budynków i sieci uzbrojenia zewnętrznego terenu Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach - Pawilon Mieszkalny Nr 3 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Przebudowa,nadbudowa oraz termomodernizacja pawilonu mieszkalnego Nr3,nie podpiwniczonego, o kubaturze 2950,65m3, powierzchni użytkowej 710,8m2,powierzchni zabudowy 302,6m2, 2. Wykonanie wszystkich instalacji wewnętrznych zgodnie z dokumentacją projektową, w tym: instalacje wod. - kan. i c.w.u., instalacje c.o., instalacje wentylacji mechanicznej , instalacje elektryczne, instalacje teletechniczną Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 3.Wykonanie przyłączy: wodociągowego kanalizacji sanitarnej instalacji teletechnicznych 5.Przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego, 6.Obsługę geodezyjną prowadzonych robót, 7. Inwentaryzację powykonawczą..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1). dysponowanie osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej (1os.), , instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych , wodociągowych (1 os.), elektrycznych i elektroenergetycznych (1 os.), oraz instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych (1 os.), wentylacyjnych (1 os.) oraz telekomunikacyjnej (1 os.) (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118.), a także ważne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby inżynierów Budownictwa. 2).wykazanie się wykonaniem minimum 3 zadań o podobnym charakterze z ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a każde o wartości brutto nie mniejszej niż 2.000.000. zł., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy dołączyć oryginały lub kopie stosownych listów referencyjnych potwierdzających należyte wykonanie zadania. 3) posiadają średnioroczny obrót min 5.000.000,- PLN za ostatnie trzy lata w każdym roku lub przez okres działalności Wykonawcy jeżeli jest krótszy niż 3 lata. 4) posiadają zdolność kredytową minimum 2.500.000,-PLN 5) posiadają polisę ubezpieczeniowej w ramach prowadzonej działalności na kwotę minimum 2.000.000,- PLN 6) posiadają odpowiedni sprzęt do wykonania zadania. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 2.3. Wykonawcy, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków oraz kwalifikujące ich do dalszego udziału w postępowaniu zostaną zaproszeni do składania ofert. 2.4. Wykonawcy, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków lecz nie kwalifikujące ich do dalszego udziału w postępowaniu nie zostaną zaproszeni do składania ofert. 3.Warunki kwalifikacji: 3.1. Doświadczenie wykonawcy w wykonaniu robót w zakresie budowy budynków wraz z instalacjami wewnętrznymi- 100% 1) W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie budowy budynków wraz z instalacjami wewnętrznymi (minimum 3 budynków o podobnym charakterze a każdy o wartości brutto nie mniejszej niż 2.000.000. zł ) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość robót z wykazu w badanym wniosku / Największa ilość robót z wykazu x 100 x 100%.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 i 24 ust.1 Pzp, wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 1. II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności z datą wydania nie późniejszą niż 3 miesiące przed datą składania ofert, 3. Zaświadczenie ZUS o nie zaleganiu z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności z data wydania nie późniejsza niż 3 miesiące przed datą składania ofert, 4. Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określającej obroty , zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe lub przez okres działalności Wykonawcy jeżeli jest krótszy niż 3 lata, 5. Informację z banku w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składanie ofert, nie uznaje się opinii bankowej zawierającej informacje o wysokości posiadanych środków finansowych wyrażonych w postaci np. kwota xxx-cyfrowa lub zawierającą tylko informacje o obrotach, 6. Wykaz wykonanych robót w zakresie budowy budynków wraz z instalacjami wewnętrznymi (minimum 3 budynków o podobnym charakterze a każdy o wartości brutto nie mniejszej niż 2.000.000. zł ) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać pozycje: przedmiot zamówienia, wartość, data wykonania (z podaniem dnia, miesiąca i roku) i miejsce wykonania roboty. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.Wzór wykazu zał.Nr 2 7. W celu potwierdzenia opisanych przez zamawiającego warunków posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: wykaz proponowanej kadry na stanowiska kierownicze przeznaczonej do realizacji zadania z udokumentowaniem wiedzy i kwalifikacji zawodowych Uprawnienia budowlane osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej (1os.), b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych (1 os.), c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych (1 os.), d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (1os.), e) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych (1 os.), h) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych (1 os.), i) telekomunikacyjnej(1os.) (podstawa prawna - art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118.), wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku kierownika budowy , kierowników robót sanitarnych i elektrycznych którzy uzyskali uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995r. Należy również dołączyć dokument o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane. Wzór wykazu zał. Nr 3. 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 10. Pisemne oświadczenie , że wykonawca zapoznał się z terenem budowy. 11. Pisemna gwarancji na okres 36 miesięcy na cały zakres zamówienia. III. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wymagany w pkt. 2.1. niniejszej części dokument winien złożyć każdy wykonawca. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 1. Wszystkie w/w dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do wniosku załączyć należy pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). IV. W przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) do wniosku należy załączyć pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy. V. Dokumenty i oświadczenia składające się na wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (uprawnioną zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną), a w przypadku składania wspólnego wniosku - przez pełnomocnika Wykonawców składających wniosek wspólny o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. VI. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej. VII. Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. VIII. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia(wzór wniosku zał. nr 4) należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Należy stosować koperty zewnętrzne i wewnętrzne. Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana na adres: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26 - 020 Chmielnik oraz oznakowana: Wniosek:Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa oraz termomodernizacja budynków i sieci uzbrojenia zewnętrznego terenu Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach - Pawilon Mieszkalny Nr 3. Nie otwierać przed upływem terminu składania wniosków. Koperta wewnętrzna powinna być zaadresowana i oznakowana tak jak wyżej, a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w Kasie Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73 , 26 - 020 Chmielnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Łagiewnikach, Łagiewniki 73, 26 - 020 Chmielnik. Kasa DPS..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane będzie w trzech etapach, tj.: I etap do konca 2008 r., II i III etap w latach 2009-2010. Zakres robót poszczególnych etapów zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia a także w projekcie umowy. Zamawiajacy zastrzega możliwość skrócenia czasu realizacji w przypadku wcześniejszego wpływu środków finansowych na realizację zamówienia..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.