eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stęszew › Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć uczennic i uczniów w klasach I-III w ramach projektu pn Lepszy start - wyrównywanie szans edukacyjnych w gminie Stęszew.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-16

Stęszew: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć uczennic i uczniów w klasach I-III w ramach projektu pn Lepszy start - wyrównywanie szans edukacyjnych w gminie Stęszew.
Numer ogłoszenia: 291614 - 2011; data zamieszczenia: 16.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stęszew , ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie, tel. 8197141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.steszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć uczennic i uczniów w klasach I-III w ramach projektu pn Lepszy start - wyrównywanie szans edukacyjnych w gminie Stęszew..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne I obejmujące przeprowadzenie zajęć uczennic i uczniów w klasach I - III w ramach projektu pn Lepszy start - wyrównywanie szans edukacyjnych w gminie Stęszew w roku szkolnym 2011-2012 w 6 szkołach - dla których organem prowadzącym jest Gmina Stęszew. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie realizowane będzie w roku szkolnym 2011/2012 w następujących 6 placówkach oświatowych w Gminie Stęszew: 1. Szkoła Podstawowa w Stęszewie, 2. Szkoła Podstawowa w Jeziorkach, 3. Szkoła Podstawowa w Modrzu, 4. Szkoła Podstawowa w Strykowie, 5. Szkoła Podstawowa w Trzebawiu, 6. Szkoła Podstawowa Specjalna w Stęszewie. Zamówienie zostało podzielone na 26 części w zależności od miejsca wykonywania usługi oraz rodzaju zajęć pozalekcyjnych. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na dowolną liczbę części. Jednostka 1h w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Skróty użyte w opisie zadań : gr -oznaczają grupę uczniów, u- oznaczają uczennicę i ucznia. Usługi będą realizowane w następujących szkołach, specjalnościach z podaniem liczby grup, uczniów oraz godzin i zostały podzielone na 26 części: 1) Szkoła Podstawowa w Stęszewie ( części 1-5) Część 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu łączna liczba godzin lekcyjnych 400 h tj. 10 gr po 5u x 40h Część 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych łączna liczba godzin lekcyjnych 400h tj. 10 gr po 5 u x 40h Część 3 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łączna liczba godzin lekcyjnych 640 h tj. 16gr po 4 u x 40h Część 4 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne łączna liczba godzin lekcyjnych 180 h tj. 6 gr po 6 u x 30 h Część 5 Zajęcia rehabilitacyjne - gimnastyka korekcyjna łączna liczba godzin lekcyjnych 300 h tj. 5 gr po 10 u x 60 h 2) Szkoła Podstawowa w Jeziorkach ( części 6- 9) Część 6 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu łączna liczba godzin lekcyjnych 60 h tj. 2 gr po 5 u x 30h Część 7 Zajęcia rehabilitacyjne- gimnastyka korekcyjna łączna liczba godzin lekcyjnych 90 h tj. 3 gr po 10 u x 30 h Część 8 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych łączna liczba godzin lekcyjnych 60 h tj. 2gr po 10 u x 30 h Część 9 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych łączna liczba godzin lekcyjnych 60 h tj. 2 gr po 6 u x 30 h 3) Szkoła Podstawowa w Modrzu ( części 10- 14) Część 10 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu łączna liczba godzin lekcyjnych 60 h tj. 2 gr po 5 u x 30h Część 11 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łączna liczba godzin lekcyjnych 60 h tj. 2 gr po 6 u x 30 h Część 12 Zajęcia rehabilitacyjne - gimnastyka korekcyjna łączna liczba godzin lekcyjnych 60 h tj. 2 gr po 12 u x 30 h Część 13 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych łączna liczba godzin lekcyjnych 30 h tj. 1gr po 7 u x 30 h Część 14 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne łączna liczba godzin lekcyjnych 60 h tj. 2 gr po 5 u x 30 h 4) Szkoła Podstawowa w Strykowie ( części 15-19) Część 15 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu łączna liczba godzin lekcyjnych 60 h tj. 2 gr po 6 u x 30h Część 16 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łączna liczba godzin lekcyjnych 90h tj. 2 gr po 6 u x 45 h Część 17 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne łączna liczba godzin lekcyjnych 60 h tj. 2 gr po 6 u x 30 h Część 18 Zajęcia rehabilitacyjne - gimnastyka korekcyjna łączna liczba godzin lekcyjnych 60 h tj. 2 gr po 5 u x 30 h Część 19 Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych łączna liczba godzin lekcyjnych 60 h tj. 2 gr po 7 u x 30 h 5) Szkoła Podstawowa w Trzebawiu ( części 20- 23) Część 20 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu łączna liczba godzin lekcyjnych 60 h tj. 1 gr po 5 u x 60 h Część 21 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych łączna liczba godzin lekcyjnych 60h tj. 1 gr po 3 u x 60 h Część 22 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łączna liczba godzin lekcyjnych 180 h tj. 1 gr po 3 u x 180 h Część 23 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne łączna liczba godzin lekcyjnych 60h tj. 2 gr po 5 u x 30 h 6) Szkoła Podstawowa Specjalna w Stęszewie ( części 24-26) Część 24 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych łączna liczba godzin lekcyjnych 60 h tj. 2 gr po 3 u x 30 h Część 25 zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy łączna liczba godzin lekcyjnych 120 h tj. 2 gr po 3 u x 60 h Część 26 Zajęcia rehabilitacyjne - gimnastyka korekcyjna łączna liczba godzin lekcyjnych 60 h - 1 gr po 6 u x 60 h Zajęcia będą realizowane zgodnie z harmonogramem wskazanym przez dyrektora danej szkoły. Zajęcia pozalekcyjne będą odbywać się w Szkołach Podstawowych wskazanych w poszczególnych zadaniach w salach dydaktycznych, przystosowanych do prowadzenia zajęć. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia zajęć jest zobowiązany prowadzić dokumentację związaną z zajęciami, tj. listy obecności, dzienniki zajęć, itp. jak również jest zobowiązany opracować plan i program zajęć, a także sprawować opiekę nad uczniami. Wykonawca zobowiązany jest również do przeprowadzenia i analizy wstępnych i końcowych testów kompetencji dla grupy uczniów objętych zajęciami dydaktyczno - wyrównawczymi i rozwijającymi uzdolnienia. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi, zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją POKL..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.00.00.10 - 80.00.00.10 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 26.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zadań muszą minimum 3-letnie doświadczenie w nauczaniu i stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawcy zadań muszą spełniać następujące wymogi wspólne dla wszystkich zadań: posiadać wymagane wykształcenie i kwalifikacje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenie szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50, poz. 400) tj. wykształcenie wyższe kierunkowe, odpowiednie dla zadania, na które składają ofertę oraz przygotowanie pedagogiczne, ukończone dodatkowe formy doskonalenia zawodowego np. kursy, szkolenia, warsztaty potwierdzające kwalifikacje niezbędne dla realizacji poszczególnych zadań. Wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi szczegółowe dotyczące wykształcenia: Dla części 1, 6, 10, 15, 20- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej, studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie terapii pedagogicznej. Dla części 2, 9, 21, 24- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowe. Dla części 3, 11, 16, 22, 25 - wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające przygotowanie do pracy w szkole podstawowej, studia podyplomowe w zakresie logopedii bądź równoważne kursy. Dla części 4, 14, 17, 23- wykształcenie wyższe w zakresie psychologii z przygotowaniem pedagogicznym lub wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe w zakresie socjoterapii lub terapii pedagogicznej lub oligofrenopedagogiki bądź równoważne kursy. Dla części 5, 7, 12, 18, 26- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do pracy z dziećmi klas I-III szkoły podstawowej lub w zakresie wychowania fizycznego, studia podyplomowe bądź równoważne kursy w zakresie gimnastyki korekcyjnej - dotyczy gimnastyki korekcyjnej. Dla części 8, 13, 19- wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dające kwalifikacje do pracy z dziećmi w szkole podstawowej. Dla części 24, 25, 26, - wymagane dodatkowe kwalifikacje : pedagogika specjalna lub oligofrenopedagogika

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnianiu następujących warunków: a) siły wyższej nie pozwalającej na realizację umowy: termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający opóźnieniu z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy, nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, b) przyczyn zależnych od Zamawiającego oraz w przypadku uzyskania dofinansowania przedsięwzięcia z EFS od Instytucji Pośredniczącej (Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu) - termin wykonania umowy może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonania umowy z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy. c) zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 3 ust.1 umowy w przypadku zmian w projekcie, d) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu stron umowy. 2. Zmiany umowy, o których mowa w ust.2 umowy nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 3 ust.1 umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust.2 umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.steszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stęszew, ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, pok.19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Stęszew ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, Biuro obsługi klienta pok.3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 3. Udostępnienie dokumentacji postępowania odbywać się będzie po złożeniu pisemnego wniosku. Zamawiający określi termin i miejsce udostępnienia .dokumentacji. 4. Usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pn Lepszy start - wyrównywanie szans edukacyjnych w gminie Stęszew uczennic i uczniów w klasach I - III z terenu gminy Stęszew w roku szkolnym 2011/2012 w 6 szkołach dla których organem prowadzącym jest Gmina Stęszew . Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.