eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Roboty ogólnobudowlane murarsko - tynkarsko - malarskie - stolarsko - ciesielskie w lokalach komunalnych będących w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupsk, zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-30

Słupsk: Roboty ogólnobudowlane murarsko - tynkarsko - malarskie - stolarsko - ciesielskie w lokalach komunalnych będących w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupsk, zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku
Numer ogłoszenia: 291584 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273568 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 842 82 93, faks 59 842 80 48.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego zarządca nieruchomości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty ogólnobudowlane murarsko - tynkarsko - malarskie - stolarsko - ciesielskie w lokalach komunalnych będących w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupsk, zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót ogólnobudowlanych murarsko tynkarsko malarskich, stolarsko ciesielskich w lokalach komunalnych będących w mieszkaniowym zasobie Miasta Słupsk, zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, w następującym zakresie: 1)wykonywanie napraw i uzupełnień tynków; 2)wymiana tynków w lokalach, 3)wymiana i naprawa stolarki okiennej piwnic, 4)wymiana i naprawa stolarki drzwiowej i podłóg w lokalach, 5)naprawa i wymiana okuć stolarki drzwiowej i drewnianej okiennej, 6)naprawa lub uzupełnienie tynków w lokalach, , 7)naprawa lub przemurowanie ścianek działowych w lokalach, 8)malowanie mieszkań, 9)naprawa lub wymiana okuć stolarki drzwiowej i drewnianej okiennej, 10)naprawa płyt balkonowych, 11)roboty malarskie po naprawach lub wymianach tynków i innych robotach, Zamówienie realizowane jest w 3 równych częściach. 2.Opis przedmiotu zamówienia określa również Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych przedmiary robót i wzór umowy stanowiące załączniki do SIWZ. 3.Roboty będą realizowane w lokalach mieszkalnych i socjalnych w nieruchomościach będących własnością Miasta Słupsk i wspólnot mieszkaniowych, a zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku. 4.Zakres rzeczowy robót oraz termin ich wykonania określać będzie każdorazowo zlecenie Zamawiającego. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Niniejsze postępowanie składa się z 3 części, o tożsamym zakresie i wielkości..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 42.26.25.00 - 42.26.25.00 45.26.24.23 - Wykonywanie pokładów 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Roboty ogólnobudowlane w lokalach komunalnych będących w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupsk, zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogólnobudowlany GOSBUD Mieczysław Gostomski, ul. Stefczyka 20, 76-251 Kobylnica, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315781,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 382542,92

  • Oferta z najniższą ceną: 382542,92 / Oferta z najwyższą ceną: 382542,92

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Roboty ogólnobudowlane w lokalach komunalnych będących w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupsk, zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane CZARBUD Tadeusz Czarnowski, Akacjowa 18, Akacjowa 18, 76-231 Damnica, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315781,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 340178,23

  • Oferta z najniższą ceną: 340178,23 / Oferta z najwyższą ceną: 340178,23

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Roboty ogólnobudowlane w lokalach komunalnych będących w zasobie mieszkaniowym Miasta Słupsk, zarządzanych przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe OLBUD Piotr Szczegielniak,, Solskiego 15/2, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315781,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 350467,04

  • Oferta z najniższą ceną: 350467,04 / Oferta z najwyższą ceną: 350467,04

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego pn.: roboty ogólnobudowlane, które zostało ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych z dnia 20.08.2015r. pod nr 214870-2015. Postępowanie zostało podzielone na 6 części, z dopuszczeniem możliwości składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 1.894.687,02 zł netto tj. 448.457,25 euro i jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Do upływu terminu składania ofert określonego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu, do Zamawiającego wpłynęła 1 oferta ( na część nr 5), która podlegała odrzuceniu z uwagi, iż jej treść nie odpowiadała treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Na części nr 1, 2, 3, 4 i 6 nie wpłynęła żadna oferta. W dniu 08.09.2015r. Zamawiający dokonał unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.).W związku z zaistnieniem przesłanki określonej w art. 62 ust 1 pkt 1 Pzp, Zamawiający zdecydował się udzielić zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia. Postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia zostało wszczęte w dniu 08.09.2015r. Zamawiający przeprowadził procedurę negocjacji, kierując zaproszenie do wzięcia udziału w negocjacjach do 12 wykonawców. Do upływu terminu składania ofert określonego w zaproszeniu do złożenia oferty oraz SIWZ, do Zamawiającego wpłynęły 4 oferty ( na część nr 1, 2, 3 i 6). Po przeprowadzeniu analizy ofert Zamawiający wyłonił wykonawców na części nr 1, 2 i 3. Oferta złożona na część nr 6 została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy - niezgodności treści oferty z treścią SIWZ. W powyższym Zamawiający dokonał wybrał wykonawców na części nr 1, 2 i 3 oraz unieważnił postępowanie dla części 4, 5 i 6 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. W związku z wystąpieniem przesłanki określonej w art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający podjął decyzję o wyłonieniu wykonawcy na części nr 4, 5 i 6 w procedurze zamówienia z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.