eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › SPRZĄTANIE BUDYNKU AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE POŁOŻONEGO PRZY UL. DĄBROWSKIEGO 14 W CZĘSTOCHOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-31

Częstochowa: SPRZĄTANIE BUDYNKU AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE POŁOŻONEGO PRZY UL. DĄBROWSKIEGO 14 W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 29154 - 2012; data zamieszczenia: 31.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9779 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie, ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE BUDYNKU AKADEMII IM. JANA DŁUGOSZA W CZĘSTOCHOWIE POŁOŻONEGO PRZY UL. DĄBROWSKIEGO 14 W CZĘSTOCHOWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1). Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń wewnątrz budynku Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie położonego w Częstochowie przy ul. Dąbrowskiego 14. 2). Usługa sprzątania będzie wykonywana w zakresie: a). sprzątanie codzienne: odkurzanie i mycie podłóg, usuwanie śmieci i wymiana worków w koszach oraz pojemnikach niszczarek, wycieranie mebli, aparatów telefonicznych, komputerów, stolików, krzeseł, parapetów, utrzymywanie w czystości tablic szkolnych, gąbek i ścierek, mycie urządzeń sanitarnych, mycie ścian wykładanych glazurą, uzupełnianie mydła w dozownikach, uzupełnianie i zawieszanie w pojemnikach papieru toaletowego. b). sprzątanie okresowe, według potrzeb zapewniając utrzymanie czystości: mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, wycieranie poręczy i balustrad, odkurzanie mebli tapicerowanych, mycie lamperii, kaloryferów, pranie wykładzin dywanowych i dywanów - nie rzadziej niż dwa razy w okresie obowiązywania umowy, mycie okien - nie rzadziej niż dwa razy w okresie obowiązywania umowy lub wg potrzeb np. po remontach, szorowanie podłóg i pastowanie - nie rzadziej niż trzy razy w okresie obowiązywania umowy, sprzątanie po malowaniu i remontach, sprzątanie pomieszczeń piwnicznych - nie rzadziej niż raz w okresie obowiązywania umowy. c). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przynajmniej jednoosobowy serwis w godzinach 08:00-22:00 w celu utrzymania ogólnej czystości i bieżącej interwencji w zakresie powstawania wszelkiego rodzaju zabrudzeń oraz wyrzucania śmieci łatwopalnych po zajęciach. 3). Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę sprzątania przy użyciu własnych materiałów, urządzeń i środków czystości takich jak worki na śmieci, środki myjące, czyszczące, do pastowania oraz inne środki do utrzymania czystości, materiały higieniczne do codziennego użytku takie jak: papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, oraz inne materiały niezbędne do należytego wykonania zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MM SERVICE SECURITY Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 64/66, 93-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26691,00

  • Oferta z najniższą ceną: 26691,00 / Oferta z najwyższą ceną: 69300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.