eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Część 1 zamówienia:Raba - prawy wał (nr 3), km 11+080 miejscowość Majkowice, gmina Bochnia, powiat bocheński; Ulga Uszewki - prawy wał (nr 2), km 1+250, miejscowość Szczurowa, gmina Szczurowa, powiat brzeski Część 2 zamówienia:Borowa Struga - lewy wał (nr 1), km 0+970, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski; Borowa Struga - lewy wał (nr 2), km 1+377, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski; Borowa Struga - prawy wał (nr 4), km 2+950, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-02

Tarnów: Część 1 zamówienia:Raba - prawy wał (nr 3), km 11+080 miejscowość Majkowice, gmina Bochnia, powiat bocheński; Ulga Uszewki - prawy wał (nr 2), km 1+250, miejscowość Szczurowa, gmina Szczurowa, powiat brzeski Część 2 zamówienia:Borowa Struga - lewy wał (nr 1), km 0+970, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski; Borowa Struga - lewy wał (nr 2), km 1+377, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski; Borowa Struga - prawy wał (nr 4), km 2+950, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski
Numer ogłoszenia: 291522 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1 zamówienia:Raba - prawy wał (nr 3), km 11+080 miejscowość Majkowice, gmina Bochnia, powiat bocheński; Ulga Uszewki - prawy wał (nr 2), km 1+250, miejscowość Szczurowa, gmina Szczurowa, powiat brzeski Część 2 zamówienia:Borowa Struga - lewy wał (nr 1), km 0+970, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski; Borowa Struga - lewy wał (nr 2), km 1+377, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski; Borowa Struga - prawy wał (nr 4), km 2+950, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: Raba - prawy wał (nr 3), km 11+080 miejscowość Majkowice, gmina Bochnia, powiat bocheński Zakres planowanych prac winien uwzględniać: 1.Okorowanie wału na odcinku niezbędnym do wykonania robót tj. uszelnienia korpusu wału bentomatą na odpowiednią głębokość. 2.Wykonanie przesłony przeciwfiltracyjnej w stopie wału od strony odwodnej, poprzez zabicie ścianki szczelnej na dł 15m na głębokość 6,0m. 3.Uszczelnienie korpusu wału ekranem uszczelniającym ( bentomatą lub geomembraną PVC zgrzewaną) na długości 15m na skarpie odwodnej z zakotwieniem min.1,0 m poniżej przesłony pionowej ze stalowej ścianki szczelnej, z przykryciem min 1,0 m z zachowaniem nachylenia uszczelnienia 1:1,5, założenie biowłókniny z przybiciem na skarpie odwodnej, odbudowa korpusu wału wraz z zagęszczeniem, humusowaniem i obsianiem mieszanką traw 4.Demontaż i odbudowa żelbetowego przyczółka wylotowego na wylocie od śluzy, demontaż, remont poprzez czyszczenie i pokrycie antykorozyjną farbą, zamontowanie istniejącej klapy zwrotnej prostej o średnicy 80cm na przewodzie śluzy. 5.Wykonanie uszczelnienia rurociągu za pomocą metody bezwykopowej polegającej na użyciu elastycznego rękawa nasączonego żywicą termoutwardzalną. Do wykonania uszczelnienia rurociągu należy użyć rękawa gwarantującego uszczelnienie rurociągu oraz przeniesienie wszelkich obciążeń. Po wykonaniu rękawa jego szczelność oraz stan powłoki sprawdzić za pomocą inspekcji telewizyjnej. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) uzyskania zgód właścicieli działek na wykonanie projektowanych robót remontowych b) dokumentacji wymaganej do zgłoszenia robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze złożeniem wniosku-zgłoszenie robót budowlanych, na obiekcie stanowiącym przedmiot zamówienia c) dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, obejmującej zakres zgodny z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.nr 202/2004, poz.2072) - 4 egz. d) uzyskania wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami e) opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie, o którym mowa w § 12-14 w/ cyt. Rozporządzenia - 2 egz. f) sporządzenia przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w §6 cyt. rozporządzenia- 2 egz. g) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. h) sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego dla zadania. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. i) dodatkowo 1 egz. dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD dokumentacji w formacie pdf z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji. Ulga Uszewki - prawy wał (nr 2), km 1+250, miejscowość Szczurowa, gmina Szczurowa, powiat brzeski Zakres planowanych prac winien uwzględniać: 1.Wykonanie wału okrężnego zabezpieczającego przyległy teren przed wysokimi poziomami wód w rzece lub zamiennie tymczasowej ścianki szczelnej stalowej. 2.Rozebranie wału na odcinku niezbędnym do realizacji robót i na odpowiednią głębokość. 3.Rozebranie podwójnego rurociągu (tzw. okularowy) o średnicy 800 mm z rur żelbetowych na całej długości przewodów. 4.Dogęszczenie i stabilizacja podłoża pod rurociągiem poprzez zabicie ścianki szczelnej z grodzic G46 na długość 10 mb, głębokość wbicia ścianki - 6,0 m. 5.Ułożenie na podbudowie betonowej gr 10 cm rurociągu z rur PEHD 2 x fi 800 wraz z ich zabezpieczeniem poprzez wykonanie betonowego pancerza, wykonanie betonowego przyczółka wlotowego i wylotowego wraz z zamontowaniem nowych klap zwrotnych z PE np. SZAGRU, wykonanie ubezpieczenia płytami typu krata, dna i skarp na całej długości odpływu od śluzy oraz na wlocie do śluzy wałowej na dł 5 m. 6.Odbudowa rozebranego wału przeciwpowodziowego 7.Uszczelnienie korpusu wału ekranem uszczelniającym (bentomata lub geomembraną PVC zgrzewaną) na długości 10mb na skarpie odwodnej z zakotwieniem min.1,0 m poniżej górnej krawędzi przesłony pionowej z grodzic G46, z przykryciem min 1,0 m z zachowaniem nachylenia uszczelnienia 1:1,5 i zabezpieczeniem skarpy przed bobrami, założenie i zamocowanie biowłókniny na skarpie odwodnej wraz z humusowaniem i obsianiem mieszanką traw 8.Rozebranie wału okrężnego i uporządkowanie terenu. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) uzyskania zgód właścicieli działek na wykonanie projektowanych robót remontowych b) dokumentacji wymaganej do zgłoszenia robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze złożeniem wniosku-zgłoszenie robót budowlanych, na obiekcie stanowiącym przedmiot zamówienia c) dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, obejmującej zakres zgodny z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.nr 202/2004, poz.2072)- 4 egz. d) uzyskania wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami e) opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie, o którym mowa w § 12-14 w/ cyt. Rozporządzenia - 2 egz. f) sporządzenia przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w §6 cyt. rozporządzenia- 2 egz. g) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. h) sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego dla zadania. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. i) dodatkowo 1 egz. dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD dokumentacji w formacie pdf z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ. Część 2 zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: Borowa Struga - lewy wał (nr 1), km 0+970, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski Zakres planowanych prac winien uwzględniać: 1.Wykonanie wału okrężnego zabezpieczającego przyległy teren przed wysokimi poziomami wód w rzece lub zamiennie tymczasowej ścianki szczelnej stalowej. 2.Rozebranie wału na odcinku niezbędnym do realizacji robót i na odpowiednią głębokość. 3.Rozebranie rurociągu o średnicy 600 mm z rur żelbetowych na na całej długości przewodu śluzy. 4.Dogęszczenie i stabilizacja podłoża pod rurociągiem. 5.Wykonanie przesłony przeciwfiltracyjnej w stopie wału od strony odwodnej, poprzez zabicie ścianki szczelnej. 6.Ułożenie na podbudowie betonowej rurociągu z rury PEHD 60, wykonanie betonowego pancerza na rurociągu, wykonanie żelbetowego przyczółka wylotowego, zamontowanie klapy zwrotnej prostej PEHD prod. Szagru, wykonanie ubezpieczenia płytami typu mała krata, dna i skarp na całej długości odpływu od śluzy, wykonanie na zawalu studni o średnicy 1000 mm z podłączeniem istniejącego zbieracza drenarskiego. 7.Odbudowa rozebranego wału przeciwpowodziowego. 8.Uszczelnienie korpusu wału ekranem uszczelniającym ( bentomatą lub geomembraną PVC zgrzewaną) na długości 10 mb na skarpie odwodnej z zakotwieniem min.1,0 m poniżej przesłony pionowej, z przykryciem min 1,0 m z zachowaniem nachylenia uszczelnienia 1:1,5 ,założenie biowłókniny z przybiciem na skarpie odwodnej wraz z humusowaniem i obsianiem mieszanką traw 9.Rozebranie wału okrężnego Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) uzyskania zgód właścicieli działek na wykonanie projektowanych robót remontowych b) dokumentacji wymaganej do zgłoszenia robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze złożeniem wniosku-zgłoszenie robót budowlanych, na obiekcie stanowiącym przedmiot zamówienia c) dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, obejmującej zakres zgodny z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.nr 202/2004, poz.2072) - 4 egz. d) uzyskania wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami e) opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie, o którym mowa w § 12-14 w/ cyt. Rozporządzenia - 2 egz. f) sporządzenia przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w §6 cyt. rozporządzenia - 2 egz. g) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. h) sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego dla zadania. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. i) dodatkowo 1 egz. dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD dokumentacji w formacie pdf z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji. Borowa Struga - lewy wał (nr 2), km 1+377, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski Zakres planowanych prac winien uwzględniać: 1.Wykonanie wału okrężnego zabezpieczającego przyległy teren przed wysokimi poziomami wód w rzece lub zamiennie tymczasowej ścianki szczelnej stalowej. 2.Rozebranie wału na odcinku niezbędnym do realizacji robót i na odpowiednią głębokość. 3.Rozebranie rurociągu o średnicy 600 mm z rur żelbetowych na na całej długości przewodu śluzy. 4.Dogęszczenie i stabilizacja podłoża pod rurociągiem. 5.Wykonanie przesłony przeciwfiltracyjnej w stopie wału od strony odwodnej 6.Ułożenie na podbudowie betonowej rurociągu z rury PEHD 60, wykonanie betonowego pancerza na rurociągu, wykonanie żelbetowego przyczółka wylotowego, zamontowanie klapy zwrotnej prostej PEHD prod. Szagru, wykonanie ubezpieczenia płytami typu mała krata, dna i skarp na całej długości odpływu od śluzy, wykonanie studni o średnicy 1000 mm. 7.Odbudowa rozebranego wału przeciwpowodziowego. 8.Uszczelnienie korpusu wału ekranem uszczelniającym ( bentomatą lub geomembraną PVC zgrzewaną) na długości 10mb na skarpie odwodnej z zakotwieniem min.1,0 m poniżej przesłony pionowej, z przykryciem min 1,0 m z zachowaniem nachylenia uszczelnienia 1:1,5 ,założenie biowłókniny z przybiciem na skarpie odwodnej wraz z humusowaniem i obsianiem mieszanką traw 9.Rozebranie wału okrężnego Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) uzyskania zgód właścicieli działek na wykonanie projektowanych robót remontowych b) dokumentacji wymaganej do zgłoszenia robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze złożeniem wniosku -zgłoszenie robót budowlanych, na obiekcie stanowiącym przedmiot zamówienia c) dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, obejmującej zakres zgodny z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.nr 202/2004, poz.2072) - 4 egz. d) uzyskania wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami e) opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie, o którym mowa w § 12-14 w/ cyt. Rozporządzenia - 2 egz. f) sporządzenia przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w §6 cyt. rozporządzenia - 2 egz. g) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. h) sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego dla zadania. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. i) dodatkowo 1 egz. dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD dokumentacji w formacie pdf z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji. Borowa Struga - prawy wał (nr 4), km 2+950, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski Zakres planowanych prac winien uwzględniać: 1.Wykonanie wału okrężnego zabezpieczającego przyległy teren przed wysokimi poziomami wód w rzece lub zamiennie tymczasowej ścianki szczelnej stalowej. 2.Rozebranie wału na odcinku niezbędnym do realizacji robót i na odpowiednią głębokość. 3.Rozebranie rurociągu o średnicy 600 mm z rur żelbetowych na na całej długości przewodu śluzy. 4.Dogęszczenie i stabilizacja podłoża pod rurociągiem. 5.Ułożenie na podbudowie betonowej rurociągu z rury PEHD 60, wykonanie betonowego pancerza na rurociągu, wykonanie żelbetowego przyczółka wlotowego i wylotowego, zamontowanie klapy zwrotnej prostej PEHD prod. Szagru, wykonanie ubezpieczenia płytami typu mała krata, dna i skarp na całej długości odpływu od śluzy oraz na wlocie do śluzy wałowej na dł 5m. 6.Odbudowa rozebranego wału przeciwpowodziowego. 7.Uszczelnienie korpusu wału ekranem uszczelniającym ( bentomatą lub geomembraną PVC zgrzewaną) na długości 10mb na skarpie odwodnej z zakotwieniem min.1,0 m poniżej rzędnej dna fundamentu pod przewodem śluzy wałowej, z przykryciem min 1,0 m z zachowaniem nachylenia uszczelnienia 1:1,5 ,założenie biowłókniny z przybiciem na skarpie odwodnej wraz z humusowaniem i obsianiem mieszanką traw 8.Rozebranie wału okrężnego Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) uzyskania zgód właścicieli działek na wykonanie projektowanych robót remontowych b) dokumentacji wymaganej do zgłoszenia robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze złożeniem wniosku -zgłoszenie robót budowlanych, na obiekcie stanowiącym przedmiot zamówienia c) dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, obejmującej zakres zgodny z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.nr 202/2004, poz.2072) - 4 egz. d) uzyskania wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami e) opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie, o którym mowa w § 12-14 w/ cyt. Rozporządzenia - 2 egz. f) sporządzenia przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w §6 cyt. rozporządzenia - 2 egz. g) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. h) sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego dla zadania. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. i) dodatkowo 1 egz. dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD dokumentacji w formacie pdf z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: -dla części 1 zamówienia: 13 000 zł -dla części 2 zamówienia 15 000 zł należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zmianami) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: Pekao S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie ul. Ostrogskich 5 sekretariat ( I piętro ). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnienia / nie spełnienia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną wraz z dokumentacją projektową (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona) o wartości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) w zakresie budowy, odbudowy lub remontu śluzy wałowej (dla wszystkich części zamówienia obowiązuje ten sam warunek)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnienia / nie spełnienia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje w szczególności: koparka 1 szt. (dla wszystkich części zamówienia obowiązuje ten sam warunek)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnienia / nie spełnienia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), to jest: - kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji budowle hydrotechniczne lub specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji obiekty budowlane melioracji lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - projektant posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji budowle hydrotechniczne lub specjalności konstrukcyjno-budowlanej w specjalizacji obiekty budowlane melioracji lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (dla wszystkich części zamówienia obowiązuje ten sam warunek)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnienia / nie spełnienia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) (dla wszystkich części zamówienia obowiązuje ten sam warunek)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

NIE DOTYCZY

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach: a.zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia; b.zmiany kont bankowych, c.wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d.w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e.obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 ust.1 f.zmian technicznych i technologicznych (roboty zamienne) g.zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, h.zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i.zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram. j.zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy, w wypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających dalsze pełnienie tych funkcji,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5,pok. nr 17..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2014 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5 w sekretariacie pok. nr 9..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Raba - prawy wał (nr 3), km 11+080 miejscowość Majkowice, gmina Bochnia, powiat bocheński Ulga Uszewki - prawy wał (nr 2), km 1+250, miejscowość Szczurowa, gmina Szczurowa, powiat brzeski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: Raba - prawy wał (nr 3), km 11+080 miejscowość Majkowice, gmina Bochnia, powiat bocheński Zakres planowanych prac winien uwzględniać: 1.Okorowanie wału na odcinku niezbędnym do wykonania robót tj. uszelnienia korpusu wału bentomatą na odpowiednią głębokość. 2.Wykonanie przesłony przeciwfiltracyjnej w stopie wału od strony odwodnej, poprzez zabicie ścianki szczelnej na dł 15m na głębokość 6,0m. 3.Uszczelnienie korpusu wału ekranem uszczelniającym ( bentomatą lub geomembraną PVC zgrzewaną) na długości 15m na skarpie odwodnej z zakotwieniem min.1,0 m poniżej przesłony pionowej ze stalowej ścianki szczelnej, z przykryciem min 1,0 m z zachowaniem nachylenia uszczelnienia 1:1,5, założenie biowłókniny z przybiciem na skarpie odwodnej, odbudowa korpusu wału wraz z zagęszczeniem, humusowaniem i obsianiem mieszanką traw 4.Demontaż i odbudowa żelbetowego przyczółka wylotowego na wylocie od śluzy, demontaż, remont poprzez czyszczenie i pokrycie antykorozyjną farbą, zamontowanie istniejącej klapy zwrotnej prostej o średnicy 80cm na przewodzie śluzy. 5.Wykonanie uszczelnienia rurociągu za pomocą metody bezwykopowej polegającej na użyciu elastycznego rękawa nasączonego żywicą termoutwardzalną. Do wykonania uszczelnienia rurociągu należy użyć rękawa gwarantującego uszczelnienie rurociągu oraz przeniesienie wszelkich obciążeń. Po wykonaniu rękawa jego szczelność oraz stan powłoki sprawdzić za pomocą inspekcji telewizyjnej. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) uzyskania zgód właścicieli działek na wykonanie projektowanych robót remontowych b) dokumentacji wymaganej do zgłoszenia robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze złożeniem wniosku -zgłoszenie robót budowlanych, na obiekcie stanowiącym przedmiot zamówienia c) dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, obejmującej zakres zgodny z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.nr 202/2004, poz.2072) - 4 egz. d) uzyskania wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami e) opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie, o którym mowa w § 12-14 w/ cyt. Rozporządzenia - 2 egz. f) sporządzenia przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w §6 cyt. rozporządzenia - 2 egz. g) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. h) sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego dla zadania. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. i) dodatkowo 1 egz. dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD dokumentacji w formacie pdf z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji. Ulga Uszewki - prawy wał (nr 2), km 1+250, miejscowość Szczurowa, gmina Szczurowa, powiat brzeski Zakres planowanych prac winien uwzględniać: 1.Wykonanie wału okrężnego zabezpieczającego przyległy teren przed wysokimi poziomami wód w rzece lub zamiennie tymczasowej ścianki szczelnej stalowej. 2.Rozebranie wału na odcinku niezbędnym do realizacji robót i na odpowiednią głębokość. 3.Rozebranie podwójnego rurociągu (tzw. okularowy) o średnicy 800 mm z rur żelbetowych na całej długości przewodów. 4.Dogęszczenie i stabilizacja podłoża pod rurociągiem poprzez zabicie ścianki szczelnej z grodzic G46 na długość 10 mb, głębokość wbicia ścianki - 6,0 m. 5.Ułożenie na podbudowie betonowej gr 10 cm rurociągu z rur PEHD 2 x fi 800 wraz z ich zabezpieczeniem poprzez wykonanie betonowego pancerza, wykonanie betonowego przyczółka wlotowego i wylotowego wraz z zamontowaniem nowych klap zwrotnych z PE np. SZAGRU, wykonanie ubezpieczenia płytami typu krata, dna i skarp na całej długości odpływu od śluzy oraz na wlocie do śluzy wałowej na dł 5 m. 6.Odbudowa rozebranego wału przeciwpowodziowego 7.Uszczelnienie korpusu wału ekranem uszczelniającym (bentomata lub geomembraną PVC zgrzewaną) na długości 10mb na skarpie odwodnej z zakotwieniem min.1,0 m poniżej górnej krawędzi przesłony pionowej z grodzic G46, z przykryciem min 1,0 m z zachowaniem nachylenia uszczelnienia 1:1,5 i zabezpieczeniem skarpy przed bobrami, założenie i zamocowanie biowłókniny na skarpie odwodnej wraz z humusowaniem i obsianiem mieszanką traw 8.Rozebranie wału okrężnego i uporządkowanie terenu. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) uzyskania zgód właścicieli działek na wykonanie projektowanych robót remontowych b) dokumentacji wymaganej do zgłoszenia robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze złożeniem wniosku -zgłoszenie robót budowlanych, na obiekcie stanowiącym przedmiot zamówienia c) dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, obejmującej zakres zgodny z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.nr 202/2004, poz.2072)- 4 egz. d) uzyskania wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami e) opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie, o którym mowa w § 12-14 w/ cyt. Rozporządzenia - 2 egz. f) sporządzenia przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w §6 cyt. rozporządzenia - 2 egz. g) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. h) sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego dla zadania. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. i) dodatkowo 1 egz. dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD dokumentacji w formacie pdf z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Borowa Struga - lewy wał (nr 1), km 0+970, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski Borowa Struga - lewy wał (nr 2), km 1+377, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski Borowa Struga - prawy wał (nr 4), km 2+950, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn: Borowa Struga - lewy wał (nr 1), km 0+970, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski Zakres planowanych prac winien uwzględniać: 1.Wykonanie wału okrężnego zabezpieczającego przyległy teren przed wysokimi poziomami wód w rzece lub zamiennie tymczasowej ścianki szczelnej stalowej. 2.Rozebranie wału na odcinku niezbędnym do realizacji robót i na odpowiednią głębokość. 3.Rozebranie rurociągu o średnicy 600 mm z rur żelbetowych na na całej długości przewodu śluzy. 4.Dogęszczenie i stabilizacja podłoża pod rurociągiem. 5.Wykonanie przesłony przeciwfiltracyjnej w stopie wału od strony odwodnej, poprzez zabicie ścianki szczelnej. 6.Ułożenie na podbudowie betonowej rurociągu z rury PEHD 60, wykonanie betonowego pancerza na rurociągu, wykonanie żelbetowego przyczółka wylotowego, zamontowanie klapy zwrotnej prostej PEHD prod. Szagru, wykonanie ubezpieczenia płytami typu mała krata, dna i skarp na całej długości odpływu od śluzy, wykonanie na zawalu studni o średnicy 1000 mm z podłączeniem istniejącego zbieracza drenarskiego. 7.Odbudowa rozebranego wału przeciwpowodziowego. 8.Uszczelnienie korpusu wału ekranem uszczelniającym ( bentomatą lub geomembraną PVC zgrzewaną) na długości 10 mb na skarpie odwodnej z zakotwieniem min.1,0 m poniżej przesłony pionowej, z przykryciem min 1,0 m z zachowaniem nachylenia uszczelnienia 1:1,5 ,założenie biowłókniny z przybiciem na skarpie odwodnej wraz z humusowaniem i obsianiem mieszanką traw 9.Rozebranie wału okrężnego Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a)uzyskania zgód właścicieli działek na wykonanie projektowanych robót remontowych b) dokumentacji wymaganej do zgłoszenia robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze złożeniem wniosku zgłoszenie robót budowlanych, na obiekcie stanowiącym przedmiot zamówienia c) dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, obejmującej zakres zgodny z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.nr 202/2004, poz.2072) - 4 egz. d) uzyskania wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami e) opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie, o którym mowa w § 12-14 w/ cyt. Rozporządzenia - 2 egz. f) sporządzenia przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w §6 cyt. rozporządzenia - 2 egz. g) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. h) sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego dla zadania. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. i) dodatkowo 1 egz. dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD dokumentacji w formacie pdf z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji. Borowa Struga - lewy wał (nr 2), km 1+377, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski Zakres planowanych prac winien uwzględniać: 1.Wykonanie wału okrężnego zabezpieczającego przyległy teren przed wysokimi poziomami wód w rzece lub zamiennie tymczasowej ścianki szczelnej stalowej. 2.Rozebranie wału na odcinku niezbędnym do realizacji robót i na odpowiednią głębokość. 3.Rozebranie rurociągu o średnicy 600 mm z rur żelbetowych na na całej długości przewodu śluzy. 4.Dogęszczenie i stabilizacja podłoża pod rurociągiem. 5.Wykonanie przesłony przeciwfiltracyjnej w stopie wału od strony odwodnej 6.Ułożenie na podbudowie betonowej rurociągu z rury PEHD 60, wykonanie betonowego pancerza na rurociągu, wykonanie żelbetowego przyczółka wylotowego, zamontowanie klapy zwrotnej prostej PEHD prod. Szagru, wykonanie ubezpieczenia płytami typu mała krata, dna i skarp na całej długości odpływu od śluzy, wykonanie studni o średnicy 1000 mm. 7.Odbudowa rozebranego wału przeciwpowodziowego. 8.Uszczelnienie korpusu wału ekranem uszczelniającym ( bentomatą lub geomembraną PVC zgrzewaną) na długości 10mb na skarpie odwodnej z zakotwieniem min.1,0 m poniżej przesłony pionowej, z przykryciem min 1,0 m z zachowaniem nachylenia uszczelnienia 1:1,5 ,założenie biowłókniny z przybiciem na skarpie odwodnej wraz z humusowaniem i obsianiem mieszanką traw 9.Rozebranie wału okrężnego Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) uzyskania zgód właścicieli działek na wykonanie projektowanych robót remontowych b) dokumentacji wymaganej do zgłoszenia robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze złożeniem wniosku -zgłoszenie robót budowlanych, na obiekcie stanowiącym przedmiot zamówienia c) dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, obejmującej zakres zgodny z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.nr 202/2004, poz.2072)- 4 egz. d) uzyskania wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami e) opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie, o którym mowa w § 12-14 w/ cyt. Rozporządzenia - 2 egz. f) sporządzenia przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w §6 cyt. rozporządzenia- 2 egz. g) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. h) sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego dla zadania. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. i) dodatkowo 1 egz. dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD dokumentacji w formacie pdf z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji. Borowa Struga - prawy wał (nr 4), km 2+950, miejscowość Borzęcin, gmina Borzęcin, powiat brzeski Zakres planowanych prac winien uwzględniać: 1.Wykonanie wału okrężnego zabezpieczającego przyległy teren przed wysokimi poziomami wód w rzece lub zamiennie tymczasowej ścianki szczelnej stalowej. 2.Rozebranie wału na odcinku niezbędnym do realizacji robót i na odpowiednią głębokość. 3.Rozebranie rurociągu o średnicy 600 mm z rur żelbetowych na na całej długości przewodu śluzy. 4.Dogęszczenie i stabilizacja podłoża pod rurociągiem. 5.Ułożenie na podbudowie betonowej rurociągu z rury PEHD 60, wykonanie betonowego pancerza na rurociągu, wykonanie żelbetowego przyczółka wlotowego i wylotowego, zamontowanie klapy zwrotnej prostej PEHD prod. Szagru, wykonanie ubezpieczenia płytami typu mała krata, dna i skarp na całej długości odpływu od śluzy oraz na wlocie do śluzy wałowej na dł 5m. 6.Odbudowa rozebranego wału przeciwpowodziowego. 7.Uszczelnienie korpusu wału ekranem uszczelniającym ( bentomatą lub geomembraną PVC zgrzewaną) na długości 10mb na skarpie odwodnej z zakotwieniem min.1,0 m poniżej rzędnej dna fundamentu pod przewodem śluzy wałowej, z przykryciem min 1,0 m z zachowaniem nachylenia uszczelnienia 1:1,5 ,założenie biowłókniny z przybiciem na skarpie odwodnej wraz z humusowaniem i obsianiem mieszanką traw 8.Rozebranie wału okrężnego Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) uzyskania zgód właścicieli działek na wykonanie projektowanych robót remontowych b) dokumentacji wymaganej do zgłoszenia robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę wraz ze złożeniem wniosku -zgłoszenie robót budowlanych, na obiekcie stanowiącym przedmiot zamówienia c) dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, obejmującej zakres zgodny z § 4 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.nr 202/2004, poz.2072) - 4 egz. d) uzyskania wymaganych uzgodnień, decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami e) opracowania, w uzgodnieniu z inwestorem specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w zakresie, o którym mowa w § 12-14 w/ cyt. Rozporządzenia - 2 egz. f) sporządzenia przedmiaru robót, w zakresie o którym mowa w §6 cyt. rozporządzenia- 2 egz. g) sporządzenia informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. h) sporządzenia inwentaryzacji fotograficznej stanu istniejącego dla zadania. W/w dołączyć do każdego egzemplarza dokumentacji projektowej. i) dodatkowo 1 egz. dokumentacji należy przekazać w wersji elektronicznej poprzez zapisanie na płycie CD dokumentacji w formacie pdf z podziałem na oddzielne pliki dla każdego elementu dokumentacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00-7, 71.32.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.