eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rokiciny › Zakup urządzeń do pielęgnacji zieleni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Rokiciny: Zakup urządzeń do pielęgnacji zieleni
Numer ogłoszenia: 291394 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokiciny , ul. Tomaszowska 9, 97-221 Rokiciny, woj. łódzkie, tel. 44 7195010, faks 44 7195012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń do pielęgnacji zieleni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń do pielęgnacji zieleni: Zadanie 1) dostawa kosiarki wysięgnikowej tylnej ( ramienia hydraulicznego wysięgnikowego wraz z głowicą do koszenia traw). Zadanie 2) dostawa kosiarki samojezdnej z osprzętem 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowej kosiarki wysięgnikowej tylnej (ramienia hydraulicznego wysięgnikowego wraz z głowicą do koszenia traw ). Kosiarka wykorzystywana będzie do koszenia boisk, parków, poboczy, pasów zieleni, skarp, nasypów, rowów melioracyjnych i kanałów wodnych o dowolnym pochyleniu. Wymagane parametry techniczne urządzenia: Rok produkcji: 2011, Oznaczenie: CE, Szerokość koszenia: min 1,20 m, Zasięg pracy ramienia - min 5,0 m, Montaż na nośniku - ciągnik rolniczy o mocy 90 -100 KM, Obrót ramienia w poziomie min.110 stopni, możliwość pracy w funkcji pływania głowicy, Noże Y - min 36 szt., Moc pompy min. 40 KW, Pulpit sterowniczy w kabinie ciągnika, Dwukierunkowy obrót głowicy sterowany z kabiny, Zabezpieczenie przeciwuszkodzeniowe ramienia hydruliczno-pneumatyczne, Zawieszenie na standardowym 3- punktowym układzie zawieszenia ciągnika. Dostarczony sprzęt musi być kompletny i gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Wymagania dotyczące dokumentacji i szkolenia: wszystkie instrukcje niezbędne do prawidłowej obsługi i eksploatacji kosiarki w języku polskim (np. instrukcja eksploatacji kosiarki, charakterystykę techniczną urządzenia, książeczka przeglądów, zalecenia odnośnie konserwacji ) oraz katalog części zamiennych w języku polskim. Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie personelu zamawiającego na miejscu dostawy w zakresie: uruchomienia, eksploatacji i konserwacji dostarczonego sprzętu. Wymagania dotyczące gwarancji: 24 miesiące. Wymagania dotyczące serwisu: zapewnienie bezpłatnego okresu serwisowania sprzętu przez 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych awarii z czasem reakcji do 72 godzin od telefonicznego lub pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. W przypadku napraw trwających dłużej niż 72 godziny czas naprawy wydłuża czas trwania okresu gwarancyjnego. Wymagania dotyczące dostawy: dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Dostawcy. Dostawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 2. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 2 jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowej kosiarki samojezdnej z osprzętem. Wymagane parametry techniczne urządzenia: Rok produkcji: 2010 -11, Oznaczenie: CE, silnik o mocy min. 20 KM, smarowanie ciśnieniowe, 2 cylindry, przekładnia hydrostatyczna, bezpośredni - tylny wyrzut trawy do kosza, pojemnik na trawę w komplecie - min. 250l, zestaw do rozdrabniania w komplecie, przednia oś z odlewu żeliwnego, szerokość koszenia min. 107 cm, liczba noży - 2 szt., mechaniczna regulacja wysokości koszenia, wysokość cięcia regulowana, min. 6 wysokości / 1 pozycja ustawiona podczas transportu, czujniki bezpieczeństwa sprawdzające: obecność operatora, obecność kosza; możliwość montażu pługa wirnikowego do odśnieżania. Dostarczony sprzęt musi być kompletny i gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Wymagania dotyczące dokumentacji i szkolenia: wszystkie instrukcje niezbędne do prawidłowej obsługi i eksploatacji kosiarki samojezdnej w języku polskim (np. instrukcja eksploatacji kosiarki, charakterystykę techniczną urządzenia, książeczka przeglądów, zalecenia odnośnie konserwacji oraz katalog części zamiennych w języku polskim). Dostawca zapewni bezpłatne przeszkolenie personelu Zamawiającego na miejscu dostawy w zakresie: uruchomienia, eksploatacji i konserwacji dostarczonego sprzętu. Wymagania dotyczące gwarancji : 24 miesiące. Wymagania dotyczące serwisu: zapewnienie bezpłatnego okresu serwisowania sprzętu przez 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. W okresie gwarancji Dostawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych awarii z czasem reakcji do 72 godzin od telefonicznego lub pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. W przypadku napraw trwających dłużej niż 72 godziny czas naprawy wydłuża czas trwania okresu gwarancyjnego. Wymagania dotyczące dostawy: dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Dostawcy. Dostawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.31.10.00 - Kosiarki do trawników .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wymaga się od wykonawcy przedłożenia w ofercie szczegółowego opisu oferowanego sprzętu (parametry techniczne) sporządzonego odpowiednio na załączniku nr 5 i nr 6 do SIWZ oraz instrukcji obsługi dla oferowanego sprzętu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Dokument potwierdzający, że oferent jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego sprzętu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rokiciny.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rokicinach Tomaszowska 9 97-221 Rokiciny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Rokicinach Tomaszowska 9 97-221 Rokiciny Sekretariat urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.