Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-15
Rokiciny: Zakup urządzeń do pielęgnacji zieleni
Numer ogłoszenia: 291394 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rokiciny , ul. Tomaszowska 9, 97-221 Rokiciny, woj. łódzkie, tel. 44 7195010, faks 44 7195012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokiciny.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń do pielęgnacji zieleni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń do pielęgnacji zieleni: Zadanie 1) dostawa kosiarki wysięgnikowej tylnej ( ramienia hydraulicznego wysięgnikowego wraz z głowicą do koszenia traw). Zadanie 2) dostawa kosiarki samojezdnej z osprzętem 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowej kosiarki wysięgnikowej tylnej (ramienia hydraulicznego wysięgnikowego wraz z głowicą do koszenia traw ). Kosiarka wykorzystywana będzie do koszenia boisk, parków, poboczy, pasów zieleni, skarp, nasypów, rowów melioracyjnych i kanałów wodnych o dowolnym pochyleniu. Wymagane parametry techniczne urządzenia: Rok produkcji: 2011, Oznaczenie: CE, Szerokość koszenia: min 1,20 m, Zasięg pracy ramienia - min 5,0 m, Montaż na nośniku - ciągnik rolniczy o mocy 90 -100 KM, Obrót ramienia w poziomie min.110 stopni, możliwość pracy w funkcji pływania głowicy, Noże Y - min 36 szt., Moc pompy min. 40 KW, Pulpit sterowniczy w kabinie ciągnika, Dwukierunkowy obrót głowicy sterowany z kabiny, Zabezpieczenie przeciwuszkodzeniowe ramienia hydruliczno-pneumatyczne, Zawieszenie na standardowym 3- punktowym układzie zawieszenia ciągnika. Dostarczony sprzęt musi być kompletny i gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Wymagania dotyczące dokumentacji i szkolenia: wszystkie instrukcje niezbędne do prawidłowej obsługi i eksploatacji kosiarki w języku polskim (np. instrukcja eksploatacji kosiarki, charakterystykę techniczną urządzenia, książeczka przeglądów, zalecenia odnośnie konserwacji ) oraz katalog części zamiennych w języku polskim. Wykonawca zapewni bezpłatne przeszkolenie personelu zamawiającego na miejscu dostawy w zakresie: uruchomienia, eksploatacji i konserwacji dostarczonego sprzętu. Wymagania dotyczące gwarancji: 24 miesiące. Wymagania dotyczące serwisu: zapewnienie bezpłatnego okresu serwisowania sprzętu przez 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych awarii z czasem reakcji do 72 godzin od telefonicznego lub pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. W przypadku napraw trwających dłużej niż 72 godziny czas naprawy wydłuża czas trwania okresu gwarancyjnego. Wymagania dotyczące dostawy: dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Dostawcy. Dostawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 2. Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 2 jest dostawa 1 szt. fabrycznie nowej kosiarki samojezdnej z osprzętem. Wymagane parametry techniczne urządzenia: Rok produkcji: 2010 -11, Oznaczenie: CE, silnik o mocy min. 20 KM, smarowanie ciśnieniowe, 2 cylindry, przekładnia hydrostatyczna, bezpośredni - tylny wyrzut trawy do kosza, pojemnik na trawę w komplecie - min. 250l, zestaw do rozdrabniania w komplecie, przednia oś z odlewu żeliwnego, szerokość koszenia min. 107 cm, liczba noży - 2 szt., mechaniczna regulacja wysokości koszenia, wysokość cięcia regulowana, min. 6 wysokości / 1 pozycja ustawiona podczas transportu, czujniki bezpieczeństwa sprawdzające: obecność operatora, obecność kosza; możliwość montażu pługa wirnikowego do odśnieżania. Dostarczony sprzęt musi być kompletny i gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. Wymagania dotyczące dokumentacji i szkolenia: wszystkie instrukcje niezbędne do prawidłowej obsługi i eksploatacji kosiarki samojezdnej w języku polskim (np. instrukcja eksploatacji kosiarki, charakterystykę techniczną urządzenia, książeczka przeglądów, zalecenia odnośnie konserwacji oraz katalog części zamiennych w języku polskim). Dostawca zapewni bezpłatne przeszkolenie personelu Zamawiającego na miejscu dostawy w zakresie: uruchomienia, eksploatacji i konserwacji dostarczonego sprzętu. Wymagania dotyczące gwarancji : 24 miesiące. Wymagania dotyczące serwisu: zapewnienie bezpłatnego okresu serwisowania sprzętu przez 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru. W okresie gwarancji Dostawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych awarii z czasem reakcji do 72 godzin od telefonicznego lub pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. W przypadku napraw trwających dłużej niż 72 godziny czas naprawy wydłuża czas trwania okresu gwarancyjnego. Wymagania dotyczące dostawy: dostawa do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Dostawcy. Dostawca musi być autoryzowanym przedstawicielem producenta. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.31.10.00 - Kosiarki do trawników .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego, wymaga się od wykonawcy przedłożenia w ofercie szczegółowego opisu oferowanego sprzętu (parametry techniczne) sporządzonego odpowiednio na załączniku nr 5 i nr 6 do SIWZ oraz instrukcji obsługi dla oferowanego sprzętu
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4. Dokument potwierdzający, że oferent jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanego sprzętu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rokiciny.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rokicinach
Tomaszowska 9
97-221 Rokiciny.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Rokicinach Tomaszowska 9 97-221 Rokiciny Sekretariat urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.