eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-15

Leszno: Usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2011/2012
Numer ogłoszenia: 291390 - 2011; data zamieszczenia: 15.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 0-655256980; 0-655256983, faks 0655256979.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.leszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi sprzętowo-transportowe przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w okresie od podpisania umowy do 15 kwietnia 2012 roku. Zadanie zostało opisane w szczegółowych specyfikacjach technicznych. Zimowe utrzymanie dróg będzie prowadzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. nr 230 poz. 1960). Zakres robót obejmuje usuwanie śliskości zimowej poprzez posypywanie dróg mieszaniną piasku i soli , oraz odśnieżanie dróg na terenie powiatu leszczyńskiego. Zarząd Dróg Powiatowych zapewnia pługi, zawieszenia , piaskarki , piaskarko-solarkę, lampy pulsujące ( na piaskarki ), urządzenie GPS. Zamawiający dla samochodu pod pług , samochodu pod piaskarkę ustala za 1 godz. dyżuru cenę netto równą cenie 10 km zgodnie z podaną przez Wykonawcę w ofercie ceną netto za 1 km. Dla ładowarek, koparek, równiarek, spycharek, dla pługów ciągnikowych w sytuacjach wymagających dyżuru, ustala się za 1 godz. dyżuru kwotę równą 1/3 ceny netto za 1 godz. pracy podanej przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych , gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr: 1,2, Usługa ładowarką o pojemności łyżki 0,5 m3 z możliwością załadunku materiałów na wysokość min. 3,0 m Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 2 szt. w/w ładowarek. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę, Zadanie nr: 3, Usługa spycharką (z możliwością przemieszczania z zestawem niskopodwoziowym) Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na jedną spycharkę. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych, Zadanie nr: 4,5,6, Usługa równiarką. Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 3 szt. równiarek Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych, w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę, Zadanie nr: 7,8,9,10,11,12,13, Usługa koparko-ładowarko-spycharką o mocy minimum 100 KM do odśnieżania dróg. Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę pracy netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 7 koparko-ładowarko-spycharek o mocy min. 100 KM. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany sprzęt z niższą ceną za usługę, Zadanie nr: 14,15,16,17,18, Ciągnik rolniczy o mocy do 100 KM pod pług ciągnikowy lekki (pług zamawiającego) Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę pracy netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 5 ciągników rolniczych o mocy do 100 KM pod pług lekki. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną. Zadanie nr: 19,20, Ciągnik rolniczy o mocy powyżej 100 KM pod pług ciągnikowy średni ( pług zamawiającego) Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę netto Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 2 ciągniki rolnicze o mocy powyżej 100 km pod pług średni. Sprzęt będzie wykorzystany w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną. Zadznie nr: 21,22 Ciągnik rolniczy z pługiem Wykonawcy Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 godzinę pracy netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 2 ciągniki rolnicze z pługiem Wykonawcy. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany ciągnik z niższą ceną. Zadanie nr:23,24 Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności od 6,0 ton do 10,0 ton - pod pług lekki zamawiającego Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 2 szt. w/w samochodów pod pług . Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany samochód z niższą ceną. Zadanie nr: 25,26, Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności powyżej 10 ton - pod pług średni zamawiającego . Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 2 szt. w/w samochodów pod pług . Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych , w pierwszej kolejności będzie wzywany samochód z niższą ceną. Zadanie nr: 27, Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności od 6 ton do 10 ton z minimalną długością skrzyni ładunkowej 5 m. - pod piaskarkę zamawiającego. Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto. Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 1 szt. w/w samochodów pod piaskarkę. Samochód ciężarowy pod piaskarkę musi być przystosowany do montażu pługa. Sprzęt będzie wykorzystany w ilości podanej powyżej , w zależności od warunków pogodowych. Zadanie nr: 28 Samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności powyżej 10 ton z minimalną dł. skrzyni 6 m. z możliwością montażu w kabinie kierowcy urządzeń sterujących pod piaskarkę model STRATOS (piaskarka zamawiającego) Opis: Cena za usługę powinna być wyrażona w stawce za 1 km netto . Zamawiający zgłasza zapotrzebowanie na 1 samochód pod w/w piaskarkę. Sprzęt będzie wykorzystany w zależności od warunków pogodowych . Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę brutto, obejmującą cenę netto plus obowiązujący podatek VAT. Zapotrzebowanie sprzętu i transportu dotyczy zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie gmin: Krzemieniewo, Rydzyna, Osieczna, Lipno, Święciechowa, Włoszakowice, Wijewo, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 28.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na środki transportu i sprzęt Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien posiadać doświadczenie zawodowe o charakterze porównywalnym z zakresem opisanym w pkt. 4 Instrukcji dla wykonawców w minimum 1 sezonie zimowym w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować przynajmniej jednym środkiem transportu lub sprzętem wymienionym poniżej: SPRZĘT: - ładowarka o pojemności łyżki min. 0,5 m3 z możliwością załadunku materiałów na wysokość min. 3,0 m, - spycharka (z możliwością przemieszczania z zestawem niskopodwoziowym), - równiarka, - koparko-ładowarko-spycharka o mocy minimum 100 kM do odśnieżania dróg. TRANSPORT: - ciągnik rolniczy o mocy do 100 KM pod pług ciągnikowy lekki, - ciągnik rolniczy o mocy powyżej 100 KM pod pług ciągnikowy średni, - ciągnik rolniczy wraz z pługiem odśnieżnym Wykonawcy, - samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności od 6,0 t do 10,0 t - pod pług lekki zamawiającego, - samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności powyżej 10 ton - pod pług średni zamawiającego, - samochód ciężarowy skrzyniowy lub wywrotka o ładowności od 6,0 t do 10,0 t z minimalną długością skrzyni ładunkowej 5 m - pod piaskarkę, - sam. cięż. skrzyniowy lub wywrotka o ładowności powyżej 10 ton z min. dł. skrzyni 6 m. z możliwością montażu w kabinie kierowcy urządzeń sterujących pod piaskarkę model STRATOS,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na usługę samochodem na który miałaby być zamontowana piaskarka STRATOS, winien przedstawić oświadczenie , że kierowca w/w samochodu ukończył szkolenie i posiada doświadczenie w zakresie obsługi piaskarki model STRATOS firmy Schmidt, lub doświadczenie w zakresie obsługi piaskarki równoważnej. Ponadto Wykonawca winien przedstawić wykaz osób które będą brały udział w wykonaniu zamówienia i nr telefonów komórkowych do tych osób.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.leszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie pl. Kościuszki 4, pokój nr 2, na pisemny wniosek Wykonawcy lub na stronie internetowej www.zdp.leszno.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2011 godzina 10:00, miejsce: pokój nr 2, Zarząd Dróg Powiatowych pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.