eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Roboty budowlane polegające na częściowym remoncie wojskowej bocznicy kolejowej nr 214 w kompleksie wojskowym Dęblin - Twierdza, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego Dęblin - Nr 31/15/N

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-30

Dęblin: Roboty budowlane polegające na częściowym remoncie wojskowej bocznicy kolejowej nr 214 w kompleksie wojskowym Dęblin - Twierdza, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego Dęblin - Nr 31/15/N
Numer ogłoszenia: 291276 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260812 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na częściowym remoncie wojskowej bocznicy kolejowej nr 214 w kompleksie wojskowym Dęblin - Twierdza, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego Dęblin - Nr 31/15/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na częściowym remoncie wojskowej bocznicy kolejowej nr 214 w kompleksie wojskowym Dęblin - Twierdza, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego Dęblin 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ, tj.: a. ogólne warunki umowy - załącznik Nr 7, b. Przedmiar Robót - załącznik Nr 8; c. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik Nr 9. 3. UWAGA: Zaleca się, aby wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonał wizji lokalnej obiektu. Zainteresowani wykonawcy przed przystąpieniem do przygotowania ofert mogą dokonać wizji lokalnej bocznicy kolejowej w kompleksie wojskowym Dęblin-Twierdza. Zainteresowani wizją lokalną wykonawcy powinni zgłosić się w dniu 07 października 2015r. (środa) o godz. 10.00 do kompleksu wojskowego Dęblin - Twierdza, 08-530 Dęblin (brama główna - Biuro Przepustek). Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest p. Jerzy KOPACZ tel. 261 515 262. Uregulowania odnoszące się do podwykonawców: 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Przez umowę o podwykonawstwo rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami. 5a. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu zostały określone w ogólnych warunkach umowy (załącznik Nr 7 do SIWZ). W § 12 ust. 5 ogólnych warunków umowy zapisano: Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. W § 12 ust. 8 ogólnych warunków umowy zapisano: Zamawiający w terminie 7 dni (siedmiu dni) zgłosi pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do projektu jej zmiany: 1) niespełniającej wymagań określonych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ; 2) gdy przewiduje ona termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; 3) gdy kwota wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy jest wyższa niż wartość tego zakresu robót, wynikająca z kosztorysu ofertowego, dostarczanego Zamawiającemu po podpisaniu umowy; 4) jeżeli treść projektu umowy lub treść projektu jej zmiany będzie sprzeczna z treścią umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą. W § 12 ust. 10 ogólnych warunków umowy zapisano: Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. W § 12 ust. 11 ogólnych warunków umowy zapisano: Zamawiający w terminie 7 dni (siedmiu dni) zgłosi pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do jej zmiany: 1) niespełniającej wymagań określonych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ; 2) gdy przewiduje ona termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; 3) gdy kwota wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy jest wyższa niż wartość tego zakresu robót, wynikająca z kosztorysu ofertowego, dostarczanego Zamawiającemu po podpisaniu umowy; 4) jeżeli treść tej umowy lub jej zmiany jest niezgodna z zaakceptowanym uprzednio przez Zamawiającego projektem tej umowy lub jej zmiany; 5) jeżeli treść umowy lub treść jej zmiany będzie sprzeczna z treścią umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą. W § 12 ust. 13 ogólnych warunków umowy zapisano: Umowa o podwykonawstwo winna być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 5b. Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu zostały określone w ogólnych warunkach umowy (załącznik Nr 7 do SIWZ). W § 12 ust. 6 ogólnych warunków umowy zapisano: Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi i jej zmian, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia lub zmiany, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,00 zł. 6. W przypadku wystąpienia w przedmiarze robót lub Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, ogólnych warunkach umowy: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń - zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. 7. Szczegółowe informacje odnośnie opisu przedmiotu zamówienia zawarte są także w ogólnych warunkach umowy - załącznik Nr 7 do SIWZ). 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarem robót, obowiązkami określonymi w ogólnych warunkach umowy, wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ oraz obowiązującymi normami, sztuką budowlaną i przepisami prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane. 9. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały i wyroby budowlane na okres zadeklarowany w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ (minimum 36 miesięcy). Gwarancja liczona jest od momentu podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych bez zastrzeżeń przez strony. Gwarancja udzielona zamawiającemu przez Wykonawcę jest bezwarunkowa. Wykonawca nie może uzależnić jej udzielenia od spełnienia przez zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wymagań. 10. W przypadku dokonania istotnych napraw w robotach budowlanych, materiałach lub wyrobach albo w przypadku ich wymiany na nowe, termin gwarancji biegnie na nowo, od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli Wykonawca wykonał ponownie część robót budowlanych, wymienił część materiałów lub wyrobów, zapis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady robót budowlanych, materiałów, wyrobów objętych gwarancją, zamawiający nie mógł z nich korzystać. 11. Gwarancja nie obejmuje wad i usterek powstałych w robotach budowlanych lub wbudowanych materiałach i wyrobach budowlanych, wynikłych jedynie z winy użytkownika. 12. Powyższe warunki gwarancji wiążą zamawiającego oraz wykonawcę. Zamawiający zastrzega, iż są one niezależne od gwarancji udzielanej przez producentów wyrobów, materiałów, użytych do realizacji robót budowlanych. Prawa i obowiązki wynikające z gwarancji udzielanej przez wykonawcę (uregulowane w niniejszej SIWZ i ogólnych warunkach umowy) są wykonywane niezależnie od praw i obowiązków wynikających z gwarancji udzielanej przez Producenta (tzw. gwarancji producenta). 13. Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne robót objętych zamówieniem, stwierdzonych w toku czynności odbioru robót budowlanych, jak również ujawnionych w dalszym okresie obowiązywania rękojmi. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają z dniem upływu terminu gwarancji. 14. Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych i prawnych nie następuje mimo upływu terminu gwarancji i rękojmi, jeżeli Wykonawca wadę zataił. 15. Powyższe warunki gwarancji udzielonej przez wykonawcę określone kompleksowo i w sposób zupełny w SIWZ i stanowiących jej element ogólnych warunkach umowy nie mogą być modyfikowane przez wykonawcę poprzez wręczanie zamawiającemu kart gwarancyjnych i innych dokumentów oraz oświadczenia wykonawcy składane w trakcie trwania umowy. 16. W przedmiotowym postępowaniu wszelkie regulacje dotyczące gwarancji dotyczą gwarancji udzielanej przez wykonawcę, a nie Producenta. 17. W przypadku załączenia do oferty przez wykonawcę warunków gwarancji odmiennych (co do np. zakresu, okresu, przedmiotu) niż określone przez zamawiającego w ogólnych warunkach umowy - oferta taka może zostać uznana przez zamawiającego za niezgodną z SIWZ i może zostać odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). W przypadku złożenia w formularzu ofertowym ogólnego oświadczenia akceptującego ogólne warunki umowy i jednocześnie załączenia odmiennych od treści zawartych w ogólnych warunkach umowy dotyczących gwarancji - oświadczeń w innych dokumentach składających się łącznie na treść oferty - reguła powyższa będzie miała zastosowanie. 18. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych zobowiązuje się dostarczyć zamawiającemu: a) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji wykonania i odbioru robót stosując ogólnie dostępne publikacje dotyczące norm nakładów robocizny, materiałów i sprzętu metodą kalkulacji szczegółowej, określając w nim podstawę wyceny, opis, jm, nakłady, koszt jednostkowy R, S, M, wartość podając je w cenie zamówienia netto i brutto. Kosztorys winien obejmować wszystkie pozycje przedmiaru robót. Kosztorys ofertowy obejmujący roboty budowlane będące przedmiotem umowy ma opiewać na wartość zgodną z ceną ryczałtową zadeklarowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane kierownika budowy - określone w warunkach udziału w postępowaniu oraz jego aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - pod rygorem rozwiązania umowy z winy wykonawcy i naliczenia wykonawcy kary umownej. Kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej jedynie znaczenie pomocnicze i informacyjne (m.in. w kwestii analizy zasadności zgłoszenia ewentualnych pisemnych zastrzeżeń do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do projektu jej zmiany gdy kwota wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy jest wyższa niż wartość tego zakresu robót, wynikająca z kosztorysu ofertowego, dostarczanego Zamawiającemu po podpisaniu umowy). 19. Materiały użyte do realizacji zadania wymienione w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych powinny odpowiadać wymaganiom określonym w przepisach szczególnych i posiadać: 1) aprobaty techniczne lub być produkowane zgodnie z obowiązującymi normami, określonymi w ustawie Prawo budowlane oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 883, z późn zm.); 2) certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą; 3) certyfikaty na Znak Bezpieczeństwa; 4) certyfikaty zgodności ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru norm polskich; 5) pisemne oświadczenie kierownika budowy stwierdzające dalszą przydatność materiałów staroużytecznych oraz akceptację osoby nadzorującej przed ich wbudowaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami. 20. Na opakowaniach materiałów powinien znajdować się termin ich przydatności do stosowania. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów dostarczanych na plac budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie. 21. Do zastosowanych materiałów powinny być dołączone informacje od producenta zawierające dane wykazane w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. Nr 198, poz. 2041, z późn. zm.). 22. Zamawiający wymaga stosowania materiałów nowych w gatunku I, oraz staroużytecznych wyszczególnionych w przedmiarze.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane MELTOR Wierbiłowicz Spółka Jawna, ul. Liściasta 11, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46908,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56628,81

  • Oferta z najniższą ceną: 56628,81 / Oferta z najwyższą ceną: 56628,81

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.