eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie robót remontowych w gmachu Urzędu Miasta Szczecin i jego agendach w roku 2008

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Szczecin: Wykonanie robót remontowych w gmachu Urzędu Miasta Szczecin i jego agendach w roku 2008
Numer ogłoszenia: 29124 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 259061 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Wydział Obsługi Urzędu, pl. Armii Krajowej, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4245312, 4245315, fax 091 4231609.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w gmachu Urzędu Miasta Szczecin i jego agendach w roku 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w gmachu Urzędu Miasta Szczecin i jego agendach, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2008r. 2. Zakres zamówienia obejmuje roboty remontowe budowlane: murarskie, tynkarskie, posadzkarskie, stolarskie, malarskie oraz roboty remontowe instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych wraz z pracami porządkowymi. 3. Podany w zał. nr 1A zakres i obmiar robót jest orientacyjny i może ulec zmianie. 4. Szczegółowe zadania wynikające z niniejszego zamówienia, będą uzgadniane na bieżąco pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 5. Odbiory częściowe robót, będą odbywały się po zakończeniu poszczególnych zadań protokołem odbioru robót. 6. Wynagrodzenie Wykonawcy za poszczególne zadania, zostanie określone w oparciu o: a) dla robót ujętych w zał. 1A na podstawie uproszczonego kosztorysu powykonawczego obejmującego obmiar wykonanych robót i oferowanych w zał. nr 1A cen jednostkowych, b) dla robót nie ujętych w wykazie cen jednostkowych w zał. nr 1A na podstawie kosztorysu powykonawczego, w oparciu o oferowane ceny roboczogodziny i stawki narzutów, normy czasowe robót, materiałów i sprzętu ujęte w obowiązujących cennikach (KNR) oraz aktualnych cen materiałów i pracy sprzętu wg zeszytów Sekocenbudu. c) dla pozycji materiałów nie ujętych w zeszycie Sekocenbudu, podstawą będą faktyczne koszty materiałów potwierdzone fakturą. 7. Nie przewiduje się zaliczek na poczet zalecanych robót oraz Zamawiający nie przewiduje indeksacji cen. 8. Fakturowanie za wykonane roboty, będzie następowało po ich odbiorze częściowym, lecz nie częściej niż jeden raz w miesiącu. 9. Okres gwarancji na poszczególne zrealizowane zadania wynosi 24 miesiące i będzie liczony od dnia odbioru danego zadania. 10. Rozpatrywane będą oferty, uwzględniające wszystkie rodzaje robót wyszczególnione w załączniku nr 1A. 11. Zakres zamówienia obejmuje roboty z następującym zakresem rzeczowym: - roboty murowe CPV - 45262500-6 - roboty tynkowe CPV - 45410000-4 - ścianki G-K CPV - 45421141-4 - stolarka okienna i drzwiowa CPV - 45421000-4 - podłoża i posadzki CPV - 45432100-5 - roboty malarskie CPV 45442100-8 - układanie płytek (terakota, glazura) CPV 45431000-7 - wymiana instalacji sanitarnej CPV - 45332400-7 - wymiana instalacji elektrycznej CPV - 45311000-0 - roboty porządkowe CPV - 45453000-7 1 . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót zawarty jest w: - przedmiarze robót - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 13. Roboty będące przedmiotem zamówienia winny być wykonywane w sposób nie kolidujący z pracą urzędu, tj. po godzinach jego pracy i w dni wolne. Zamawiający dopuszcza prowadzenie robót remontowych w godzinach pracy urzędu jedynie w przypadku pomieszczeń technicznych i pomocniczych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.41 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.41 - Instalowanie przegród Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.10.00 - Kładzenie płytek Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 169783,74 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Robert Rybka, ROW-BUD, ul. Mickiewicza 14, 74-101 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 169783.74
  • Oferta z najniższą ceną: 169783.74 / oferta z najwyższą ceną: 213701.51
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.