eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karpacz › Przeprowadzenie rozpoznania hydrogeologicznego dla potrzeb rozbudowy i modernizacji ujęcia wody pitnej Wilcza Poręba II w Karpaczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Karpacz: Przeprowadzenie rozpoznania hydrogeologicznego dla potrzeb rozbudowy i modernizacji ujęcia wody pitnej Wilcza Poręba II w Karpaczu
Numer ogłoszenia: 291191 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu , ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, faks 075 7619224.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.karpacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie rozpoznania hydrogeologicznego dla potrzeb rozbudowy i modernizacji ujęcia wody pitnej Wilcza Poręba II w Karpaczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. /Przeprowadzenie rozpoznania hydrogeologicznego dla potrzeb rozbudowy i modernizacji ujęcia wody pitnej Wilcza Poręba II w Karpaczu/. Teren dot. usługi: Karpacz ul. Sarnia - osiedle Wilcza Poręba II. 1.2. Zakres prac (dla wyników pozytywnego poszukiwania wody): -prace podstawowe a) wykonanie 3 (trzech) otworów o głębokości do 60,0 m (każdy), b) odcięcie górnej warstwy wodonośnej (wody gruntowe) rurami stalowymi o średnicy 254 mm do głębokości ok.10,0m osadzonymi w korku iłowym lub cementowym, c) poniżej 10,0 m wszystkie otwory wykonać narzędziami wiercącymi 215-230 mm w celu prawidłowej ich zabudowy kolumnami filtracyjnymi o średnicy 160 mm wraz z odpowiednio dobraną obsypką filtracyjną, d) przeprowadzenie pompowań próbnych w czasie po 48 godz., e) pobranie próbek wodnych i przeprowadzenie analizy fizyko-chemicznej wody, - prace uzupełniające f) opracowanie projektu prac hydrogeologicznych, g) opracowanie dokumentacji powykonawczej hydrogeologicznej, h) ustalenie geodezyjnego położenia wykonanych otworów w państwowym układzie współrzędnych, 1.3. Zakres prac (w przypadku występowania na wytypowanym obszarze złych warunków wodnych - po odwierceniu pierwszego otworu poszukiwawczego) a) opracowanie projektu prac hydrogeologicznych b) wykonanie 1 (jednego) otworu o głębokości do 60,0 m c) odcięcie górnej warstwy wodonośnej (wody gruntowe) rurami stalowymi o średnicy 254 mm do głębokości ok.10,0m osadzonymi w korku iłowym lub cementowym, d) poniżej 10,0 m wszystkie otwory wykonać narzędziami wiercącymi 215-230 mm w celu prawidłowej zabudowy kolumnami filtracyjnymi o średnicy 160 mm wraz z odpowiednio dobraną obsypką filtracyjną, e) przeprowadzenie pompowania próbnego w czasie do 48 godz., f) pobranie próbek wodnych i przeprowadzenie analizy fizyko-chemicznej wody, g) likwidacja otworu h) opracowanie dokumentacji powykonawczej hydrogeologicznej, i) ustalenie geodezyjnego położenia wykonanego otworu w państwowym układzie współrzędnych. 1.4. Część informacyjna usługi: a) wykonawca dokona zgłoszenia w Starostwie Powiatowym - Geologowi Powiatowemu o zamiarze przystąpienia do robót geologicznych, b) wykonawca dokona zgłoszenia do właściwego Okręgowego Urzędu Górniczego 1.5. W przypadku powierzenia zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 1.6. Po wykopach punktowych należy odtworzyć nawierzchnię terenu. 1.7. Wykonawca zobowiązany będzie do: a) zrealizowania przedmiotu umowy z własnych materiałów b) dysponowania niezbędnym do zrealizowania przedmiotu umowy sprzętem specjalistycznym, c) bieżącego informowania Zamawiającego o stanie wykonywanych prac, d) etapowego rozliczania zadań, e) zapewnienia własnego źródła energii elektrycznej. 2. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy dotyczącą terminu wykonania zadania, w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zadania w przewidzianym terminie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.19.00 - Usługi geologiczne, oceanograficzne i hydrologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655, zm. Dz. U. z 2008 r. Nr 171 poz. 1058). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych . 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert . 6. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wg zasad określonych przepisem § 4 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), o których mowa w art. 25 i 26 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, d) Harmonogram Finansowo - Rzeczowy Robót, stanowiący załącznik do oferty, e) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. f) kserokopie lub odpisy muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz pok. Nr 1 - kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.