eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej i ulepszonej w mieście Starachowice w 2015 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-03

Starachowice: Wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej i ulepszonej w mieście Starachowice w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 29115 - 2015; data zamieszczenia: 03.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4251 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni na drogach gminnych o nawierzchni gruntowej i ulepszonej w mieście Starachowice w 2015 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie konserwacji i bieżącego utrzymania nawierzchni gruntowych na drogach gminnych na terenie Miasta Starachowice zgodnie z poniższym zakresem rzeczowym: 1. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych klińcem przy głębokości wyboi do 10cm przy uwzględnieniu kosztu zakupu i transportu materiału drogowego - Minimum 18.000 m2 Maximum 24.000 m2. 2. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych tłuczniem przy głębokości wyboi do 10cm przy uwzględnieniu kosztu zakupu i transportu materiału drogowego - Minimum 3.750 m2 Maximum 5.000 m2. 3. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych żużlem paleniskowym - głębokość wyboi do 10cm przy uwzględnieniu kosztu zakupu i transportu materiału drogowego - Minimum 750 m2 Maximum 1.000 m2. 4. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych innym materiałem (w tym destrukt asfaltowy) przy głębokości wyboi do 10 cm przy uwzględnieniu kosztu zakupu i transportu materiału drogowego - Minimum 7.500 m2 Maximum 10.000 m2. 5. Konserwacja i bieżące utrzymanie nawierzchni gruntowych innym materiałem będącym własnością Zamawiającego (w tym: destrukt asfaltowy, kruszywo z gruzu betonowego) przy głębokości wyboi do 10 cm przy uwzględnieniu kosztu załadunku i transportu w granicach adm. miasta (śr. odległość ok. 5km) - Minimum 3.750 m2 Maximum 5.000 m2. 6. Konserwacja nawierzchni gruntowych równiarką - Minimum 112.500 m2 Maximum 150.000 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Wymagania odnośnie wykonania, prowadzenia i odbioru robót związanych z  konserwacją i bieżącym utrzymaniem nawierzchni dróg o nawierzchni  gruntowej i ulepszonej. Termin rozpoczęcia wykonania i zakończenia poszczególnych zleceń (w całym okresie realizacji umowy) zostanie określony każdorazowo przy ustalaniu zakresu robót. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy wykonywać zgodnie z Wymaganiami odnośnie wykonania, prowadzenia i odbioru robót związanych z konserwacją i bieżącym utrzymaniem nawierzchni dróg o nawierzchni gruntowej i ulepszonej - załącznik Nr 1 do SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.T.U.H. DAREK, Dariusz Fijałkowski, ul. Żytnia 102, 27-200 Starachowice, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 238497,00

  • Oferta z najniższą ceną: 199616,70 / Oferta z najwyższą ceną: 255544,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.