eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Przebudowa urządzeń i obiektów na stadionie miejskim przy ul. Mickiewicza w Chojnicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-02-10

Chojnice: Przebudowa urządzeń i obiektów na stadionie miejskim przy ul. Mickiewicza w Chojnicach
Numer ogłoszenia: 29108 - 2015; data zamieszczenia: 10.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Stary Rynek 1, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3971800, faks 052 3972194.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa urządzeń i obiektów na stadionie miejskim przy ul. Mickiewicza w Chojnicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Budynek przy ul. Jeziornej 1a. W ramach rozbudowy budynku przewiduje się wykonanie stanowiska spikerskiego w formie wykusza wykonanego w systemowej konstrukcji PCV W ramach przebudowy przewiduje się dostosowanie funkcjonalne obiektu do zmienionych potrzeb a wymagających wykonania następujących robót: - rozbiórki części ścian działowych i wykonania nowych zgodnie z założonym układem funkcjonalnym, - rozbiórki posadzek piwnic i wykonanie nowych wraz z warstwami podkładowymi, - wyburzenia w miejscu projektowanych otworów okiennych i zamurowania miejsc po likwidowanych - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w zakresie określonym projektem, - wykonanie dociepleń wewnętrznych i zewnętrznych ścian budynku, - wykonanie izolacji akustycznej pomieszczenia prób zespołu muzycznego, - budowa nowych kominów z prefabrykowanych elementów keramzytobetonowych, - demontaż i montaż nowych balustrad schodowych, - wykonanie okładzin schodowych z płytek gresowych, - ułożenie wykładzin termozgrzewalnych na wylewce samopoziomującej, - wykonanie tynków na dociepleniach wewnętrznych i przecierek na ścianach pozostałych, - malowanie wewnętrzne ścian i sufitów, - docieplenie stropodachu wełną mineralną, - pokrycie dachu papą termozgrzewalną - wymiana rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich, - montaż zewnętrznej drabiny aluminiowej, - wykonanie elewacji budynku, - montaż systemowego daszku szklanego nad wejściem. 1b. Demontaż wewnętrznych instalacji sanitarnych i wykonanie nowych: - wody i kanalizacji, - centralnego ogrzewania, - gazu, - wentylacji i klimatyzacji. 1c. Instalacje elektryczne wewnątrzbudynkowe -demontaż istniejącej instalacji wraz z osprzętem -roboty ogólnobudowlane związane z budową instalacji elektrycznych wewnątrzbudynkowych -budowa WLZ zasilania rezerwowego -montaż tablicy licznikowo rozdzielczej z układem ręcznego przełącznika sieć-agregat i głównym wyłącznikiem ppoż -budowa instalacji oświetlenia podstawowego -budowa instalacji oświetlenia ewakuacyjnego -budowa instalacji zasilania gniazd -budowa instalacji zasilania wypustów urządzeń klimatyzacji, wentylacji itp. -budowa WLZ do zasilania tablicy rozdzielczej urządzeń teletechnicznych -montaż tablicy rozdzielczej zasilania urządzeń teletechnicznych -montaż szafy dystrybucyjnej zasilania awaryjnego UPS systemów teletechnicznych -pomiary i badania wykonanych instalacji elektrycznych -badania funkcjonalne wykonanych instalacji elektrycznych 1d. Instalacje teletechniczne wewnątrzbudynkowe -roboty ogólnobudowlane związane z budową instalacji teletechnicznych wewnątrzbudynkowych -budowa instalacji sygnalizacji pożaru SAP -budowa instalacji domofonowej -montaż szafy dystrybucyjnej nagłośnienia obiektu serwerownia -montaż szafy dystrybucyjnej monitoringu wizyjnego oraz systemu kontroli dostępu serwerownia -montaż instalacji monitoringu wewnętrznego -montaż lokalnego systemu kontroli dostępu do serwerowni -montaż wyposażenia i urządzeń aktywnych w serwerowni -budowa okablowania strukturalnego sieci LAN monitoringu -montaż terminali obsługowych w pomieszczeniu ochrony i policji -montaż wyposażenia i urządzeń aktywnych w pomieszczeniu ochrony i policji -montaż terminala obsługowego nagłośnienia w pomieszczeniu spikera -pomiary i badania wykonanych instalacji teletechnicznych -badania funkcjonalne wykonanych instalacji teletechnicznych Uwaga w ofercie należy uwzględnić : - montaż okablowania instalacji antenowej - 4 przewody na dach i rozprowadzenia do 8 przewodów w kanałach razem z siecią LAN po budynku - przeniesienie serwera systemu sprzedaży biletów z budynku klubowego przy ul. Mickiewicza do budynku wielofunkcyjnego przy ul. Jeziornej 2.OŚWIETLENIE PŁYTY GŁÓWNEJ NA STADIONIE 1.Zakres zadania budowy systemu oświetlenia płyty głównej: -budowa sieci kablowej zasilającej szafy dystrybucyjno-sterujące -budowa sieci kablowej sterującej -posadowienie szaf dystrybucyjno-zasilających -wykonanie fundamentów studniowych pod maszty oświetleniowe -montaż masztów oświetleniowych -montaż projektorów i instalacji oświetleniowej na masztach -wykonanie stanowiska postojowego dla agregatu z ogrodzeniem -posadowienie i podłączenie agregatu prądotwórczego -posadowienie złączy kablowych -wprowadzenie przyłączy kablowych zasilania rezerwowego do budynków -montaż tablicy sterującej oświetleniem -montaż układów przełącznika sieć-agregat w obiektach kubaturowych -pomiary linii kablowych zasilających i sterujących -uruchomienie systemu zasilania oświetlenia ze sprawdzeniem funkcjonalnym -uruchomienie systemu zasilania obiektów kubaturowych ze sprawdzeniem funkcjonalnym -pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej -pomiary natężenia oświetlenia płyty boiska dla scenariuszy sterowania 2.Szczegółowe wymagania wobec opraw oświetleniowych - WG OPISU W SIWZ 3.Szczegółowe wymagania wobec masztów oświetleniowych MASZT - WG OPISU W SIWZ 4.Szczegółowe wymagania wobec agregatu Agregat mobilny zasilania oświetlenia płyty stadionu oraz obiektów kubaturowych powinien posiadać następujące minimalne parametry techniczne oraz wymagania eksploatacyjne: - WG OPISU W SIWZ Wyposażenie wymagane -sterownik lokalny z wyświetlaczem lcd -ręczna pompa do spustu oleju -wyłącznik sterownika -filtr paliwa z separatorem wody -szynowe przyłącze odbioru mocy -wyłącznik układu ogrzewania silnika na płycie czołowej -wyłącznik główny agregatu -wanna retencyjna -cewka podnapięciowa ster. ręczne lub wzrostowa ster. automatyczne wyłącznika głównego -czujnik wycieku w wannie retencyjnej -cyfrowy 3 fazowy AVR -sygnalizator dźwiękowy awarii -odłącznik akumulatora -przycisk awaryjnego zatrzymania -gniazdo odbioru pełnej mocy -akumulator rozruchowy -rozdzielnica elektryczna z gniazdami i zabezpieczeniami wg ustaleń -ładowarka akumulatora ster. automatyczne -zabezpieczenie różnicowo-prądowe -grzałka silnika sterowana termostatem -kontrola niskiego ciśnienia oleju -pomiar ciśnienia oleju -kontrola wysokiej temperatury silnika -pomiar temperatury silnika -elektroniczny regulator obrotów -rama ze zbiornikiem -zamykany wlew paliwa na zewnątrz obudowy -pomiar poziomu paliwa -filtr paliwa z separatorem wody -tłumik spalin z kompensatorem drgań -wibroizolatory drgań silnika i prądnicy -obudowa wyciszona, wykonana z blachy Al-Zn -uchwyty transportowe. Uwaga Agregat po uruchomieniu, regulacji i badaniach systemu oświetlenia powinien zostać przekazany w gotowości do pracy, z pełnym zbiornikiem paliwa. Przyczepka do przewozu agregatu - WG OPISU W SIWZ Uwaga Przyczepa do przewozu agregatu powinna zostać zarejestrowana na użytkownika i zostać przekazana w gotowości do poruszania się po drogach publicznych. Oświetlenie winno spełniać wymagania techniczne dla stadionów I ligi zgodnie z wymaganiami podręcznika licencyjnego PZPN dla I ligi na lata 2014 2015 3.MONITORING I NAGŁOŚNIENIE Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu rejestracji imprez masowych oraz nagłośnienia na stadionie Chojniczanka w Chojnicach ul. Mickiewicza 1.Zakres zadania budowy systemu utrwalania imprez masowych rejestracji audio i video obejmuje: -demontaż okablowania i urządzeń istniejącego systemu rejestracji imprez masowych -budowa wielootworowej kanalizacji kablowej teletechnicznej -budowa światłowodowego okablowania magistralnego monitoringu wizyjnego w kanalizacji kablowej -budowa symetrycznego okablowania rozdzielczego monitoringu wizyjnego w kanalizacji kablowej -budowa przyłączy elektrycznych zasilania urządzeń monitoringu -budowa symetrycznego okablowania systemu rejestracji dźwięku w kanalizacji kablowej -budowa i przebudowa konstrukcji wsporczych zewnętrznych urządzeń monitoringu -montaż zewnętrznych urządzeń monitoringu na przygotowanych konstrukcjach wsporczych -budowa i przebudowa konstrukcji wsporczych zewnętrznych urządzeń systemu rejestracji dźwięku -montaż zewnętrznych urządzeń systemu rejestracji dźwięku na przygotowanych konstrukcjach wsporczych -badania i pomiary kablowej infrastruktury światłowodowej monitoringu -badania i pomiary kabli symetrycznych sytemu monitoringu -badania i pomiary kabli zasilających sytemu monitoringu -badania i pomiary kabli symetrycznych sytemu rejestracji dźwięku -badania i pomiary funkcjonalne systemu rejestracji video na zgodność z wymaganiami projektu i rozporządzenia -badania i pomiary funkcjonalne systemu rejestracji audio na zgodność z wymaganiami projektu i rozporządzenia 2.Zakres zadania budowy systemu nagłośnienia obejmuje: -demontaż okablowania i urządzeń istniejącego systemu nagłośnienia -budowa symetrycznego okablowania systemu nagłośnienia w kanalizacji kablowej -budowa i przebudowa konstrukcji wsporczych zewnętrznych urządzeń systemu nagłośnienia -montaż zewnętrznych urządzeń systemu nagłośnienia na przygotowanych konstrukcjach wsporczych -badania i pomiary kabli symetrycznych sytemu nagłośnienia -badania i pomiary funkcjonalne systemu nagłośnienia Monitoring winien spełniać wymagania ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych z 20.03.2009 r. z późn. zm. Dz. U. Nr 62 poz.504 oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie sposobu utrwalania przebiegu imprezy masowej z 10.01.2011 r. Dz. U Nr 16 poz.73 Serwisowanie wbudowanych urządzeń w okresie gwarancji wykonuje Wykonawca. 4. Uporządkowanie terenu po wykonaniu robót oraz odtworzenie zieleni.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.50.00 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąttysięcyzłotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Wykonawca musi przedstawić w wykazie że wykonał co najmniej: 2 roboty branży budowlanej (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), o wartości minimum 1.000.000,00 zł każda; 1 robotę branży elektrycznej (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), polegającą na wykonaniu zewnętrznego oświetlenia boiska sportowego lub stadionu lub parkingu lub kortu tenisowego lub innego terenu otwartego o wartości minimum 1.000.000 zł ; 1 robotę branży teletechnicznej (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), polegającą na montażu i uruchomieniu monitoringu kamerowego CCTV wraz z instalacją systemu kontroli ruchu osobowego i identyfikacji kibica na obiektach obsługujących imprezy masowe zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z 20.03.2009 r. z późn. zm. oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie sposobu utrwalania przebiegu imprezy masowej z 10.01.2011 r. o wartości minimum 1.000.000 zł ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. wykonawca musi dysponować osobą/mi zdolną/mi do wykonania przedmiotowego zamówienia posiadającą/mi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ) w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - kierownik budowy b) elektrycznej - kierownik robót c) sanitarnej - kierownik robót d) telekomunikacyjnej - kierownik robót

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 2 lata licząc od dnia bezusterkowego odbioru przez Zamawiającego wykonanych robót budowlanych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: A. W zakresie zmiany terminu wykonania: konieczności wykonania zamówień dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie zamówienia podstawowego, wystąpienia nie zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych i związanych z tym kolizji, z powodu nie przewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego, wystąpienie siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych, ujawnienia się wad/braków/błędów w dokumentacji projektowej skutkujących nie możliwością dochowania pierwotnego terminu realizacji umowy B. W zakresie płatności i innych: aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. C. W zakresie innych zmian zmiana zakresu robót powierzonego podwykonawcom. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. W przypadku zaniechania części zakresu robót z przyczyn, których nie można było przewidzieć, które są niezależne od Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o zaniechane czynności. Podstawą zaniechania zakresu robót i zmniejszenia wynagrodzenia będzie protokół konieczności, sporządzony przez kierownika budowy i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz zatwierdzony przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1 89-600 Chojnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnicach Stary Rynek 1 89-600 Chojnice Biuro Podawcze - Informacja pokój 306.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.