Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-24
Białystok: Usługi transportu osób oraz dekoracji na potrzeby Opery i Filharmonii Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 29100 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera i Filharmonia Podlaska - Europejskie Centrum Sztuki , ul. Odeska 1, 15-406 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 306 75 15, faks 85 734 19 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oifp.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi transportu osób oraz dekoracji na potrzeby Opery i Filharmonii Podlaskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi transportu będą realizowane samochodami typu BUS, autokar oraz samochód ciężarowy. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy, stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające posiadanie następujących uprawnień: I. Dla I i II części zamówienia: do świadczenia usług na wykonywanie transportu drogowego osób; zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 poz. 1265 ze zm.); II. Dla III części zamówienia: do świadczenia usług na wykonywanie transportu drogowego rzeczy; zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2012 poz. 1265 ze zm.) Ocena według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). Ponadto wykaże, iż na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia będzie dysponować: I. Dla I części zamówienia: min. 2 samochodami typu BUS posiadającymi miejsca dla min. 17 osób bez kierowcy o podwyższonym standardzie, które powinny być wyposażone w klimatyzację, regulowane fotele, pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, radio i nagłośnienie, posiadać niezbędną przestrzeń bagażową, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2006 roku; II. Dla II części zamówienia: min. 3 autokarami w tym: 2 autokarami posiadającymi co najmniej 50 i jednym posiadającym co najmniej 60 miejsc siedzących bez kierowcy, wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2004 roku, o podwyższonym standardzie, tj. wyposażonymi w klimatyzację, indywidualnie regulowane oświetlenie i nawiewy, regulowane fotele, pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, WC wraz z umywalką oraz bagażnik zapewniający możliwość transportu bagażu przewożonych osób. III. Dla III części zamówienia: min. jednym samochodem ciężarowym specjalnym typu pomoc drogowa z pełną podłogą, z możliwością regulacji wysokości tejże podłogi i opuszczania jej do ziemi; wyposażonym w platformę samo-wyładowczą, wymiary lawety - szer. min. 2,4 m, długość 7,5 m, otwarta, ładowność do 8 ton; min. trzema samochodami ciężarowymi typu TIR - ciągnik z naczepą, w tym dwiema naczepami typu platforma, które powinny mieć możliwość zdjęcia wszystkich kłonic i bortów oraz jedną naczepą z plandeką dającą się zsuwać całkowicie, wymiary wewnętrzne naczep: szerokość: od 2,4 m, długość: od 13,2 m, wysokość: od 2,5 m, ładowność od 10 ton. Ocena według formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca złoży Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ). Ocena według formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika - oryginał - musi zostać dołączony do składanej oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 3)Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli dotyczy Wykonawca przedłoży dokumenty o zakresie i okresie udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy - w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku: 1.wprowadzenia zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności obniżających ponoszone przez Zamawiającego koszty realizacji usług; 2.wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, w tym zmian obowiązujących stawek podatku od towarów i usług (VAT).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oifp.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 15-406 Białystok, ul. Odeska 1, pokój nr 305 (III piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2014 godzina 09:00, miejsce: 15-406 Białystok, ul. Odeska 1, pokój nr 302 - Sekretariat Zastępcy Dyrektora (III piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi transportu drogowego osób samochodem typu BUS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany zakres zamówienia -8 460 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi transportu drogowego osób samochodem typu autokar.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany zakres zamówienia - 4 600 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi transportu drogowego dekoracji samochodem typu ciężarowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany zakres zamówienia - 2 100 km.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Dostawa środka kontrastowego do badań diagnostycznych na potrzeby Samodzielnego Szpitala Miejskiego im. PCK w Białymstoku
- Zakup usługi dostępu do baz respondentów wraz z narzędziem do przeprowadzenia badań metodą CAWI
- Budowa windy przy: VII Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku, ul. Wierzbowa 7 - część I Zespole Szkół Elektrycznych w Białymstoku, al. 1000-lecia Państwa Polskiego 14 - część II
- Przebudowa i odbudowa zabytkowego pawilonu wschodniego w zespole pałacowym dawnej letniej rezydencji Branickich w Choroszczy
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego wraz z zabudową typu wywrotka o DMC 3,5 t.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie"
- Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala w Pilchowicach: transport sanitarny - zespół specjalistyczny
- Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2024-2025
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- PRZEWOŻENIE (DOWOŻENIE I ODWOŻENIE) UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY WSCHOWA W ROKU SZKOLNYM 2024/2025 oraz USŁUGA W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU W OKRESIE LIPIEC - SIERPIEŃ 2024r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.