Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-18
Legnica: Odtworzenie okien w czterech pomieszczeniach biurowych i wykonanie ścianek działowych w budynku Oddziału ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26.
Numer ogłoszenia: 290977 - 2010; data zamieszczenia: 18.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy , ul. Władysława Grabskiego 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8764243, faks 076 8764235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odtworzenie okien w czterech pomieszczeniach biurowych i wykonanie ścianek działowych w budynku Oddziału ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w budynku Oddziału ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 polegającego na: Zadanie 1) odtworzeniu okien w czterech pomieszczeniach biurowych znajdujących się - na kondygnacji przyziemia - cztery okna o wym. 800x1500mm, - na I piętrze - jedno okno o wym.1800x1800mm, - na II piętrze - jedno okno o wym. 1800x1800mm, - na III piętrze - jedno okno o wym. 1800x1500mm, Zadanie 2) zamontowaniu ścianek działowych systemowych w pomieszczeniu WRA na parterze budynku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ. Wartość szacunkowa zadania 71.538,23 zł (bez VAT)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.42.11.52-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczy zadania nr 1. Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1 winien: wykazać w załączniku nr 3, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedno zamówienie o wartości co najmniej 35.000zł polegające na montażu okien. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca przedłoży: - załącznik nr 3 do instrukcji pn. Wykaz doświadczenia zawodowego Wykonawcy, - dokumenty potwierdzające, że zadanie wykazane w zał. nr 3 do instrukcji zostało wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo wykończone (referencje, protokoły odbioru). Dla Wykonawcy składający ofertę na zadanie nr 2 Zamawiający warunku nie postawił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczy zadania nr 1 i 2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli oświadczy, że osoba, która będzie sprawowała funkcję kierowniczą, będzie posiadała: - uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) o specjalności w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca złoży oświadczenie wg załącznika nr 4 do instrukcji, że osoba sprawująca funkcję kierowniczą posiada wymagane uprawnienia i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy. 2) W przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 4) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana istotnych postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: 1) Zmiana zakresu robót powierzona podwykonawcy. 2) Zmiany wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT. 3) Zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej definiowanej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, mające wpływ na realizację przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, pok. nr 125, piętro I..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2010 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 - w Samodzielnym Referacie Zamówień Publicznych, pok. nr 125, piętro I..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - polega na wykonaniu remontu w budynku Oddziału ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 polegającego na odtworzeniu okien w czterech pomieszczeniach biurowych znajdujących się: - na kondygnacji przyziemia - cztery okna o wym. 800x1500mm, - na I piętrze - jedno okno o wym.1800x1800mm, - na II piętrze - jedno okno o wym. 1800x1800mm, - na III piętrze - jedno okno o wym. 1800x1500mm..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w budynku Oddziału ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 polegającego na: Zadanie 1) odtworzeniu okien w czterech pomieszczeniach biurowych znajdujących się - na kondygnacji przyziemia - cztery okna o wym. 800x1500mm, - na I piętrze - jedno okno o wym.1800x1800mm, - na II piętrze - jedno okno o wym. 1800x1800mm, - na III piętrze - jedno okno o wym. 1800x1500mm. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ. Wartość szacunkowa zadania 30.017,68 zł (bez VAT)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.42.11.00-5, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - polega na wykonaniu remontu w budynku Oddziału ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 polegającego na zamontowaniu ścianek działowych systemowych w pomieszczeniu WRA na parterze budynku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu w budynku Oddziału ZUS w Legnicy przy ul. Władysława Grabskiego 26 polegającego na zamontowaniu ścianek działowych systemowych w pomieszczeniu WRA na parterze budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do SIWZ. Wartość szacunkowa zadania 41.520,55 zł (bez VAT)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.52-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- 3/PNO/2024 Sukcesywne dostawy produktów leczniczych na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Modernizacja drogi powiatowej w miejscowości Dobroszów"
- Przebudowa gminnych lokali mieszkalnych
- Dostawa ładowarki kołowej
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2611D Gniewomirowice - Goślinów
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Nadleśnictwa Legnica
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika w Byszowie (gm. Klimontów)
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej SOSW nr 3 w Krakowie
- Remont garaży na terenie MSZ przy al. J. Ch. Szucha 23A i 21 w Warszawie
- "Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7" - etap I
- Modernizacja budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Krasieniec Stary
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.