eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Utrzymanie zieleni przydrożnej,innej niż urządzonej, rosnącej w pasach drogowych na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-14

Jaworzno: Utrzymanie zieleni przydrożnej,innej niż urządzonej, rosnącej w pasach drogowych na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 290954 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie , ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6142300, faks 032 6142310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni przydrożnej,innej niż urządzonej, rosnącej w pasach drogowych na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie zieleni w pasie drogowym polega na: koszeniu traw i chwastów, usunięciu odrostów i samosiewów, wygrabieniu traw, chwastów oraz liści, wybraniu z trawy kamieni, gruzu, śmieci, odpadów i innych zanieczyszczeń, rozgarnięciu kretowisk. Oczekiwanym standardem jest oczyszczenie terenu do takiego poziomu, że nie występują na nim żadne zanieczyszczenia. Na godzinę odbioru teren winien być wolny od zanieczyszczeń..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiących wartość nie większą niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm.),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się należytym wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na utrzymaniu zieleni w pasie drogowym o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem co najmniej sprawnymi urządzeniami takimi jak: a)pojazd lub ciągnik z przyczepą do wywozu odpadów o ładowności powyżej 3,5 Mg - szt. 1, b)pojazd dostawczy o ładowności do 3,5 Mg wraz z przyczepą - szt. 2, c)kosiarka bijakowa - szt.1, d)wykaszarka spalinowa - szt. 7, e)piła spalinowa - szt. 1, f)nożyce spalinowe - szt. 1.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się dysponowaniem co najmniej n/w osobami: a)2 kierowników prac, którzy sprawować będą nadzór nad pielęgnacją i utrzymaniem zieleni przydrożnej rosnącej w pasach drogowych, innej niż urządzona, posiadających ukończoną szkołę średnią lub wyższą o profilu ogrodniczym lub architektury terenów zielonych (tj. technik ogrodnik, inżynier ogrodnik lub studia podyplomowe z projektowania i utrzymania terenów zieleni) lub min. 12-to miesięczną praktykę zawodową przy realizacji zadań związanych z utrzymaniem terenów zielonych, b)1 osoba do pielęgnacji krzewów, posiadająca uprawnienia do obsługi urządzeń (piła, nożyce spalinowe) oraz posiadająca ukończoną min. szkołę zawodową o profilu ogrodniczym lub min. 12-to miesięczną praktykę w zakresie prac ogrodniczych. c)5 osób do pielęgnacji, posiadających uprawnienia do obsługi urządzeń (wykaszarka spalinowa) oraz posiadających ukończoną min. szkołę zawodową o profilu ogrodniczym lub min. 12-to miesięczną praktykę w zakresie prac ogrodniczych, d)5 osób do pielęgnacji, posiadających ukończoną min. szkołę zawodową o profilu ogrodniczym lub min. 12-to miesięczną praktykę w zakresie prac ogrodniczych, e)2 osoby posiadające przeszkolenie w zakresie wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym w czasie wykonywania robót, zgodnie z przepisami ustawy z 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz.U. nr 108, poz. 908 z późn. zm.).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Wypełniony formularz ofertowy z ceną ofertową brutto i netto 3.Kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru. Kosztorys powinien zawierać kalkulację szczegółową, dokładność obliczeniową: [nakładów RMS, cen jednostkowych, obmiary robót], stawkę robocizny[zł/r-g], Koszty pośrednie [%], zysk [%], podatek VAT [%], ceny jednostkowe poszczególnych pozycji z podaniem stawki r-g, wielkości narzutów do kosztów bezpośrednich, kosztów zakupu do materiałów oraz wysokości zysku, podania wysokości współczynników w danej pozycji. Oferent wygrywający przetarg dostarczy do Zamawiającego drugi egzemplarz kosztorysu ofertowego ze wszystkimi niezbędnymi wskaźnikami na podstawie, których została obliczona jego wartość.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby na stanowisku kierownika usługi w przypadku zdarzeń losowych (śmierć, choroba itp.); nie wywiązywania się osoby wykonującej zamówienie z obowiązków wynikających z umowy; jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie po stronie Wykonawcy stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron umowy (np. rezygnacji itp.). W przypadku zmiany kierownika usługi należy przedłożyć stosowne dokumenty określone w SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w składzie osobowym pracowników w przypadku: zdarzeń losowych (śmierć, choroba itp.); nie wywiązywania się osoby wykonującej zamówienie z obowiązków wynikających z umowy; jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie po stronie Wykonawcy stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od stron umowy (np. rezygnacji itp.). W przypadku zmian składu osobowego pracowników należy przedłożyć stosowne dokumenty określone w SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT na przedmiot zamówienia (lub poszczególne jednostki) o wartość wynikającą ze zmienionej stawki VAT pod warunkiem, że jej zmiana nie była opublikowana w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej przed złożeniem oferty przez Wykonawcę. 4.Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1)zmiany ilości powierzchni koszenia traw i chwastów wskazaną w załączniku nr 1 do umowy (kosztorys ofertowy) - pomniejszenie nie więcej niż o 100 000,00 m2 , 2)zmiany ilości powierzchni wygrabiania i zbierania traw i chwastów wskazaną w załączniku nr 1 do umowy (kosztorys ofertowy)- pomniejszenie nie więcej niż o 100 000,00 m2 , 3)zmiany ilości m3 wywiezienia zanieczyszczeń wskazaną w załączniku nr 1 do umowy (kosztorys ofertowy) - pomniejszenie nie więcej niż o 10,00 m3 4)zmiany ilości t składowania zanieczyszczeń wskazane w załączniku nr 1 do umowy (kosztorys ofertowy) - pomniejszenie nie więcej niż o 10,00 m3 Zmiana ilości powierzchni koszenia, wygrabienia, zbierania traw i chwastów oraz zmian ilości wywiezienia i utylizacji zanieczyszczeń wskazanych w § 16 pkt 5 ppkt 1 do ppkt 4 umowy, może wynikać z warunków atmosferycznych, zakończenia inwestycji, remontu i przekazania w utrzymanie do Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów w Jaworznie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.jaworzno.pl, www.bip.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno I piętro, pokój nr 9 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie, ul. Krakowska 9, 43-600 Jaworzno I piętro, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.