eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Dostawa zestawu do laparoskopii, nr sprawyZP/N/73/08

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Gorzów Wielkopolski: Dostawa zestawu do laparoskopii, nr sprawy: ZP/N/73/08
Numer ogłoszenia: 290845 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. , ul. Walczaka 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7331223, 7331108, faks 095 7331221, 7331225.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu do laparoskopii, nr sprawy: ZP/N/73/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie zapakowanego, nowego (2008r.) zestawu do laparoskopii;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełni wymagania zawarte w ustawie i wymagania określone w ogłoszeniu i SIWZ. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: a)Warunek I: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; b)Warunek II: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)Warunek III: znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)Warunek IV: nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymagań stawianych Wykonawcom na podstawie analizy treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, na zasadzie /spełnia/ lub /nie spełnia/ wymaganego warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych, składane razem z ofertą: Warunek I-IV- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Warunek I - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast wskazanych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania nie wydaje się wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert; 2.Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań przedmiotowych określonych przez Zamawiającego, składane razem z ofertą: - OFERTA, będąca oświadczeniem woli wykonawcy; - Zaoferowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami zawartymi SIWZ - załącznik cenowy w wersji pisemnej i elektronicznej (np. dyskietka); - Parametry oferowanego urządzenia - potwierdzenie spełnienia warunków granicznych dotyczących przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 w wersji pisemnej i elektronicznej (np. dyskietka); - Oferowany wyrób medyczny winien być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/EWG- dokumenty uprawniające do obrotu oferowanym wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 04.93.896) - deklaracja zgodności CE; - Potwierdzenie spełnienia wymagań granicznych dotyczących przedmiotu zamówienia- Strona prospektu z parametrami technicznymi danego sprzętu, materiały źródłowe w języku polskim (np. foldery, katalogi, opisy itp.) szczegółowo opisujące oferowany przedmiot zamówienia co najmniej pod kątem postawionych wymagań; 3. Jeżeli uprawnienia dla osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonych dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie /za zgodność z oryginałem/ (pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie). 4.Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 23 ustawy, żądane w SIWZ dokumenty podmiotowe winny być załączone przez każdego wspólnika oferty wspólnej. b)W zakresie pozostałych warunków udziału w postępowaniu wymagane jest, aby zostało udokumentowane, że co najmniej jeden z wykonawców spełnia ten warunek. c)Żaden z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych Wykonawców złoży oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. Jeżeli choć jeden z tych wykonawców podlega wykluczeniu, to każdy z pozostałych wykonawców również zostaje wykluczony, a ich ofertę wspólną uznaje się za odrzuconą. d)Na druku ofertowym należy podać dane podmiotów gospodarczych wchodzących w skład konsorcjum, zawierający co najmniej nazwę, dane adresowe, NIP, REGON. e)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. f)Postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy, stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. g)W przypadku, gdy oferta podmiotów występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Jana Dekerta 1, pok. 015.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Jana Dekerta 1, KANCELARIA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Kamera medyczbna cyfrowa HD - konsola kamery + głowica kamery 2.Monitory medyczne LCD HD 3.Ksenonowe źródło światła 4.Światłowody ok.. 5 mm 5.Wózek do sprzetu laparoskopowgo z uchwytami mocujacymi monitory.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Insuflator z oprzyrzadowaniem do laparoskopii 2.Pompa ssąco - płucząca - laparoskopowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria laparoskopowe 1.Optyki laparoskopowe 2.Narzedzai laparoskopowe inne w kpl..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia endoskopowe - kleszczyki specjakistyczne 1.Kleszczyki endoskopowe 2.Sprzęt urologiczny endoskopowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Narzędzia laparoskopowe - bipolarne;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.